رئیس جمهور: تا مساجد پابرجاست نقشه‌های دشمن نتیجه نخواهد داشت

رئیس جمهور گفت: تا زمانی که مساجد ما پابرجاست و از مأذن‌های آن بانگ توحید و شهادت بر نبوت پیامبر(ص) و امامت امیرالمومنین (ع) و اولادش به گوش می‌رسد، یقین بدانید دشمن در به ثمر نشاندن توطئه‌ها و نقشه‌های خود علیه این ملت و کشور موفق نخواهد شد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ظهر امروز پنجشنبه و در جریان سفر به شهرستان ری، با حضور در مسجد حسین بن علی (ع) و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، در سخنان کوتاهی در جمع نمازگزاران این مسجد با اشاره به نقش بسیار مهم مساجد در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز هم مساجد ما همانگونه که امام راحل عظیم‌الشأن‌مان فرمودند، سنگر است و بسیاری از اقدامات و امور خیر و عام‌المنفعه در مساجد و توسط اهل مساجد رقم می‌خورد.

آیت الله رئیسی همچنین مساجد را خاستگاه شهدای انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: تا زمانی که مساجد ما پابرجاست و از مأذن‌های آن بانگ توحید و شهادت بر نبوت پیامبر(ص) و امامت امیرالمومنین (ع) و اولادش به گوش می‌رسد، یقین بدانید دشمن در به ثمر نشاندن توطئه‌ها و نقشه‌های خود علیه این ملت و کشور موفق نخواهد شد.

رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: دولت وظیفه‌اش خدمتگزاری است و فرزندان شما در دولت در سراسر کشور به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت هستند و ان‌شاءالله با دعای خیر شما خوبان بتوانیم خدمتگزاران خوبی باشیم و مشکلات را کاهش دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس