خط ویژه| استقبال بازوی رسانه‌ای موساد از گزارش روزنامه شرق/ منطق اصلاح طلبان: آنها می کُشند، شما برادری کنید

چرا بازوی رسانه‌ای موساد، رسانه وابسته به آل سعود، از این گزارش استقبال کرده است؟! علت را باید در همسویی محتوای این گزارش با پروژه عملیات روانی اتاق آشوب و اغتشاش جستجو کرد.

به گزارش مشرق، در این رصد برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

*******

منطق اصلاح طلبان: آنها می کُشند، شما برادری کنید.

روزنامه اعتماد در مطلبی نوشت:«جدای از بررسی ریشه‌های بروز اعتراضات در ماه‌های گذشته، در شرایط ملتهب کنونی عقل و تدبیر و مصلحت‌اندیشی حکم می‌کند سیاست‌هایی در پیش گرفته شود که از هزینه‌ها و زخم‌ها و جراحات وارد بر روح و روان مردم بکاهد. آرامش عمومی را افزایش دهد و امیدآفرینی کند. برخورد فوری و قهری و اعلام احکام سنگین چون اعدام یا زندان‌های طویل‌المدت چون هیزم بر آتش است . ممکن است در کوتاه‌مدت ترسی ایجاد کند اما در اعماق جان‌ها آرامش‌بخش و رضایت‌افزا نیست. انباشت خشم را دو چندان می‌کند.»

منطق اصلاح طلبان: آنها می کُشند، شما برادری کنید

در ادامه این مطلب آمده است:«اعلام و اجرای احکام سنگین مرهم بر زخم‌ها نیست، نمک پاشیدن است که خشم افزاست. برای مهار خشم باید راه‌های دیگری چون گفت‌وگو و مدارا را برگزید...تجدیدنظر در حکم و برخورد همراه با عفو و گذشت موجب می‌شود ازعمق خشم کاسته شود...پدری کنیم. مادری کنیم. برادری کنیم... باید گذشت. باید مهربانی پیشه کرد. ایران ما، نسل ما چشم انتظار مهربانی است. مهربان‌تر باشیم.»

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«راهی بیابیم تا با عشق و امید ایران آینده را ساخت. یکی از گام‌های فوری در این راه گذشت است .ایران‌مان را دریابیم. جوانان‌مان را دریابیم. بذر مهربانی بکاریم، علف هرز نفرت‌افزا را وا نهیم. عشق و مهربانی و گذشت را به فرزندان‌مان به ایران‌سازان آینده بیاموزیم.»

منطق اصلاح طلبان: آنها می کُشند، شما برادری کنید

در سال ۸۸ فتنه گران با دروغ تقلب حداقل ۸ ماه آرامش و آسایش را از مردم گرفتند، قطعنامه ضدایرانی به مردم ایران تحمیل کرده و جان تعدادی از هموطنانمان را نیز گرفتند.

روزنامه لس آنجلس تایمز ۲۸مهر ۸۸ از زبان «جان‌ هانا» مقام وقت آمریکایی فاش کرد: «مطمئناً پیامی که از گردهمایی فعالان اپوزیسیون ایران-که درمیان آنها افراد نزدیک به سران جنبش سبز حضور داشتند- شنیدم، این بود که تحریم باید اعمال شود و باید هرچه شدیدتر باشد؛ تحریم باید بصورت شوک‌ وارد شود که فلج کند و نه به صورت واکسن.» فتنه گران در آن مقطع در پی آن بودند تا پس از شکست در پروژه دروغ تقلب در انتخابات، با ایجاد جنگ داخلی در کشور، ضربه اساسی را وارد کنند که با حصر سران فتنه، این نقشه شوم ناکام ماند.

جریان فتنه پس از آنکه این همه شرارت انجام داد سپس مدعی شد که برای عبور از وضع ایجاد شده، نیاز به آشتی ملی است. رهبر معظم انقلاب در پاسخ به این پیشنهاد تأمل برانگیز فرمودند:«مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟ قهری وجود ندارد، البته مردم ما با کسانی که در سال ۸۸ به روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با قساوت و لودگی و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر هستند و با آن‌ها آشتی هم نمی‌کنند.»

حالا جریان تندرو اصلاح طلب دقیقا مشابه رفتار این جریان در سال ۸۸، پس از آنکه کشور را دچار آشوب و التهاب کرده، حالا مدعی است که باید برادری و گذشت را سرلوحه رفتار خود قرار دهیم. این طیف در شرایطی این پیشنهاد را مطرح می کند که اتفاقا خود کی از بانیان و حامیان اصلی جنایت های آشوبگران مسلح و تروریست ها است.

اگر این جریان، بر آتش آشوب نمی دمید، جوان طلبه بسیجی مظلومانه در خیابان شکنجه نمی شد، گلوی مأمور پلیس پاره نمی شد، چادر از سر بانوی محجبه کشیده نمی شد، مأمور پلیس به آتش کشیده نمی شد، جوان بسیجی با سلاح شات گان هدف قرار نمی گرفت، با کوکتل مولوتف بر سر نیروی مدافع امنیت نمی کوبیدند، خانه مردم که زن و بچه در آن حضور داشت، به آتش کشیده نمی شد و...

اگر افراطیون اصلاح طلب به انصاف و برادری اعتقاد دارند باید محکم از اجرای حکم تروریست ها و اوباش مسلح دفاع کنند، هر چه غیر از این باشد، قطعا مصداق بی انصافی و برادرکُشی است.

استقبال بازوی رسانه ای موساد از گزارش روزنامه شرق

چندی پیش «باراک راوید» خبرنگار اسرائیلی در مطلبی افشا کرد که موساد به طور منظم از شبکه سعودی موسوم به «ایران اینترنشنال» برای جنگ اطلاعاتی علیه ایران استفاده می‌کند. بنابر مستندات، شبکه اینترنشنال عملا به بازوی رسانه ای سازمان جاسوسی اسرائیل بدل شده است. پشتیبانی مالی این شبکه ضدایرانی نیز بر عهده آل سعود است.

منطق اصلاح طلبان: آنها می کُشند، شما برادری کنید

نکته قابل توجه اینجاست که این شبکه ضدایرانی و وابسته به موساد، بارها از مطالب تولیدی در روزنامه های جریان اصلاح طلب استقبال کرده و با ذوق زدگی آن را بازنشر داده است.

بازوی رسانه ای سازمان جاسوسی اسرائیل در جدیدترین نمونه، از گزارش تولیدی روزنامه شرق تمجید کرده است. در این گزارش که در تطهیر یکی از محکومان به اعدام منتشر شده، آمده است: ۱۲آبان ماه در جریانِ ناآرامی های حوالی بهشت سکینه و کمال شهر کرج، روح الله عجمی با ضربات متعدد چاقو جان خود را از دست داد. در پرونده عجمیان ۱۶ متهم وجود دارد. بر اساس اعلام سخنگوی قوه قضاییه برای پنج نفر از متهمان، حکم اعدام صادر شده و ۱۱ نفر، از جمله سه کودک زیر ۱۸ سال، به حبس‌های طولانی‌مدت محکوم شدند.»

منطق اصلاح طلبان: آنها می کُشند، شما برادری کنید

منطق اصلاح طلبان: آنها می کُشند، شما برادری کنید

در ادامه این مطلب آمده است:«دکتر حمید قره‌حسنلو، متخصص رادیولوژی در کرج، یکی از پنج نفری است که بر اساس اطلاعیه قوه قضاییه به اعدام محکوم شده است و همسر او فرزانه قره حسن لو محکوم به ۲۵ سال زندان شده است. در اطلاعیه قوه قضاییه آمده که دکتر قره حسن لو به نوعی در جریان جان باختن روح الله عجمی نقش داشته است. اما شواهد، شخصیت و سابقه خانواده با میزان خشونت پرونده همخوانی ندارد. متخصصان معتقدند، پرونده دارای ابهامات فراوانی است و روایت شده دکتر قره حسنلو آن روز به همراه همسرش در حال کمک به مجروحان بوده است.»

یک سوال، چرا بازوی رسانه ای موساد رسانه وابسته به آل سعود از این گزارش استقبال کرده است؟! علت را باید در همسویی محتوای این گزارش با پروژه عملیات روانی اتاق آشوب و اغتشاش جستجو کرد. یکی از شرایط اساسی برای ادامه آشوب و اغتشاش این است که هزینه آن برای آشوبگران به شدت پایین باشد. یعنی حتی اگر شخصی در آشوب های اخیر مرتکب قتل شده نیز نباید اعدام شود تا دیگر افرادی که مترصد اقدامات آشوبگرانه هستند دچار ترس نشده و برای انجام اقدامات خود تشویق شوند.

اما برگزاری دادگاه و صدور حکم و اجرای حکم، دقیقا همانند ریختن آب بر آتش است و این مسئله، خبر بسیار ناراحت کننده ای برای دشمنان ملت ایران است. پس باید تا حد امکان و تا جایی که می شود، هزینه را برای آشوبگران و اوباش مسلح کاهش داد. اینجاست که مشخص می شود که چرا بازوی رسانه ای موساد از گزارش روزنامه شرق استقبال کرده است.

لازم به ذکر است که در جریان اغتشاشات اخیر یکی از خبرنگاران روزنامه شرق بازداشت شد. وی در دوره های آموزشی سازمان جاسوسی آمریکا در خارج از کشور حضور یافته و با افسران سیا ارتباط داشته است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    3 0
    عکس آقای جلایی پور با کت و شلوار عجیبه ایشون که دموکراتها را در ابتدای انقلاب مسلح کرد بهتره لباس دموکرات را تنش کنه
  • محمد IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    4 0
    افساد طلبان حق برادری را در مورد جاسوسان دستگیر شده و اغتشاشگران مزدور خارجی به خوبی ادا می کنند وای بر ما که اگر از خون شهیدان مظلوم و مستضعف مثل روح الله عجمیان ، آرمان عزیز و ... بگذریم
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    3 0
    اولا زودتر و با قاطعیت این اراذل را اعدام کنید دوما چرا این همه عکس و فیلم از اعدام ها منتشر می شود؟ اینجای کار اشتباهه به نظرم
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    3 0
    بله به اعدام جنایتکاران اغتشاشگر
  • علی افصحی IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    ترس جریان اصلاح طلبان فاسد از دست رفتن نیروهای وابسته به خود در میدان فتنه بوده و چون برایشان باور پذیر نیست که به این زودی آتش فتنه خاموش شده و عوامل میدانی و ستادی آن که وصل به جریان اصلاح طلبان فاسدند ، به این سرعت محاکمه و حکمشان اجرا شود دست به کار ابلهانه دیگری زده و توهم می کنند با فضا سازی رسانه های رانتی اشان می توانند بر تصمیمات قضات محترم تاثیر گذار باشند. این که رسانه های اصلاح طلب آمریکایی هماهنگ با رسانه های مزدور فارسی زبان و کشورهای آمر به فتنه از امریکا و انگلیس گرفته تا فرانسه و آلمان و رژیم صهیونیستی نسبت به اجرای احکام اراذل و اوباش هیاهو راه انداخته اند نشان از نگرانی سخت آن ها دارد که دیگر نخواهند توانست اوباشی برای آشوب داشته باشند اما باید این جانیان بدانند که «این تو بمیری دیگر آن تو بمیری نیست»
  • رضا IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    با این توصیف این هم سوال است، چرا بازوی داخلی رسانه اینترناشنال در ایران قطع نمی‌شود؟؟! اینها که محکم در جبهه دشمن نشسته‌اند و بدون پرده دشمنی می‌کنند! چرا و منتظر چی هستیم؟
  • IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    اصلاح طلبان که می گويند آنها می کشند شما برادری کند و اعدام نکنید حرف از منطق و نظریه پردازی نیست. بلکه درخواست است که این اغتشاشگران جانی و بی پدر و مادر چون اصلاح طلبند و حزب الهی نیستند پس اعدام نشوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس