پژمان درستکار جای کی‌روش بود آمریکا را شکست می‌دادیم/ مربی ایرانی شرف دارد به این پرتغالی!

مهدی مناجاتی سرمربی اسبق تیم ملی گفت: مربیان ایرانی که همگی به علم روز فوتبال هم تسلط دارند به مراتب بهتر از کی‌روش هستند. این آقا اگر کاری بلد بود تا حالا برای ایران می کرد.

به گزارش مشرق، مهدی مناجاتی، بازیکن و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره نتایج مسابقات کشتی و پیروزی علی سوادکوهی مقابل جردن باروز آمریکایی اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ایران هم یک مربی مثل پژمان درستکار می‌خواهد. ما همان قدر که در کشتی مان مربیان کاربلد داریم در فوتبال هم داریم. اما متاسفانه کسی آنها را نمی‌بیند!

وی افزود: ما باید از این قبیل اتفاقات الگوبرداری کنیم. بچه‌های (مربیان) فوتبال ما زحمتکش هستند. اگر یک نفر مثل پژمان درستکار در بازی ایران آمریکا کنار خط می‌ایستاد و با عِرق ملی بچه‌ها را تحریک می‌کرد تا آمریکا را به زانو در بیاورند، شاید یک بازی بیشتر در جام جهانی انجام می‌دادیم اما تفکرات دفاعی و ترس همیشگی آقای کی‌روش تلاش‌های یکی از بهترین تیم‌های ایران را هم از بین برد.

پژمان درستکار جای کی‌روش بود آمریکا را شکست می‌دادیم/ مربی ایرانی شرف دارد به این پرتغالی!

کارشناس فوتبال کشورمان در صحبت با خبر ورزشی خاطرنشان کرد: متاسفانه عده ای که خودشان را برای فوتبال تصمیم گیرنده و همه کاره می‌دانند چشمشان را روی جوانان داخلی و مربیان آینده دار می‌بندند و فقط صورتحساب‌های مربیان خارجی را امضا می‌زنند تا شاید این وسط چیزی هم گیر خودشان بیاید. در حالی که ما حق نداریم از جایگاهی که هستیم سوء استفاده کنیم.

مناجاتی اضافه کرد: در زمان خیلی دور مستر "سوچ" را به فوتبال ایران آوردیم چون مربی ایرانی نداشتیم اما بعدها امثال دهداری و اسداللهی مربیان بودند که تیم ایران را به خوبی هدایت کردند. الان هم فوتبال ما مربی کاردان و کاربلد کم ندارد. با توجه به پخش روزانه ۳ تا ۴ مسابقه روز دنیا در تلویزیون همه این بچه‌ها به خوبی از تکنیک‌ها و تاکتیک‌های روز فوتبال مطلع هستند اما کسی نمی‌خواهد آنها را ببیند.

پژمان درستکار جای کی‌روش بود آمریکا را شکست می‌دادیم/ مربی ایرانی شرف دارد به این پرتغالی!

مربی باسابقه فوتبال کشورمان درباره حضور نماینده آفریقا با سرمربی مراکشی در جمع چهار تیم برتر جام جهانی خاطرنشان کرد: ما هم از این قبیل مربیان داریم. فقط مراکش نیست که مربی وطنی دارد یا ژاپن که با سرمربی کشور خودش نتایج قابل توجه کسب می‌کند. مهم این است که افرادی که باید تصمیم بگیرند این نیروهای توانمند در فوتبال خودمان را ببینند. پس چه زمانی قرار است که به مربی ایرانی بها داده شود؟ این بچه‌ها در باشگاه‌های شان چه در داخل و چه در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم‌های خارجی با مربیان اروپایی و آمریکایی موفق بودند اما در تیم ملی خودشان کسی به آنها اهمیت نمی‌دهد.

مناجاتی در این بار که دستیار کی‌روش گفته در ماه ژانویه درباره ادامه همکاری با تیم ملی ایران مذاکره خواهند کرد توضیح داد: این اشتباه محض است! مربیان داخلی به امسال کی‌روش شرف دارند. نباید دوباره مسیر اشتباه گذشته را تکرار کنیم. اگر قرار است باز هم سراغ کسی برویم که هیچ دستاوردی برای فوتبال ما نداشته این چه مفهومی‌می‌تواند برای مخاطب فوتبال داشته باشد!

وی در این باره که چه صحبتی خطاب به مهدی تاج رئیس فعلی فدراسیون فوتبال دارد، پس از مکثی کوتاه گفت: تاج خیلی با ما رفیق است! نمی‌توانم حرفی که در دلم است را بهم بزنم. فقط امیدوارم دوباره اتفاقات بدی برای فوتبال ایران نیافتد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    5 3
    بنده خدا شما که این حرفو میزنی مگر کیروش رو برای بردن تیم آوردن ؟ هر بار آوردنش از خود کیروش بگیر تا تاج و کلی افراد دخیل دیگه چنان بخور بخور نازی از بیت المال کردن که نگو . کجایی
    • محمد IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      0 0
      دقيقأ اصل موضوع همينه كه فرموديد يعني در تمام سازمانها و ادارات دولتي اينطوريه كه به بهانه يك مناسبت ورزشي يا اجراي يك پروژه ملي يك بودجه هنگفت از بيت المال تأمين و بعد ٢٠ درصد آن هزينه شده تا جاي شكي نباشه ٨٠ درصد بقيه اون بخور بخور و دوباره تأمين بودجه تازه و بخور بخور تازه و اين هم آخر و عاقبت كشوري كه مثلأ مثلأ مديران و مسئولان آن انقلابي مسلمان و جاي مهر پيشاني آنها را سياه كرده كه البته همان جاي مهر باعث روسياهي همه آنها شده و خواهد شد گرگهايي در پوست ميش چنگالهايي پنهان و آماده براي چنگ زدن و دندانهايي تيز براي دريدن خدا لعنت كنه همشونو كه مردم بع خام سياه نشوندن اين اسلام من درآوردي و ساختگي و نمايشي كه خودشون ساختن براي غارت كشور ختمأ همه آنها را خفه خواهد كرد
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    2 0
    دقیقا والله منم اگرجای پراید پورشه داشتم الان خانه دار میشدم آقای مناجاتی شما چرا دیگه ؟!
  • حامد IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    2 0
    تاج باید جوابگوی خیلی چیزها باشه
  • سید فروزان CH ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    اکثر تیم‌های دنیا با مربی داخلی در بازی‌ها حضور داشتند و فوتبال خوبی هم ارائه دادند چهار تیم فینالیست هم مربی وطنی دارند نه خارجی در مرحله اول باید تاج را اخراج و محاکمه کنند در مرحله دوم فدراسیون فوتبال را پاکسازی کامل ودر مرحله سوم از زیر بنا سازی شروع کنند برای تین فوتبال مریض تو خالی بهترین الگو هم‌ کرواسی است یا فرانسه
  • حسینی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 1
    تو کشتی هم به آمریکا باختیم.
  • اصغر زشته IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    باخت جردن باروز را بر توانایی کشتی گیر ایرانی نگذارید.با 34 سال سن عمر قهرمانی این اعجوبه امریکایی رو به پایان است .در ضمن عیار پژمان درستکار هم با امدن روسها مشخص می شود.زود قضاوت نکنید.
  • م IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 1
    این آقا مثلن فوتبال دان فوتبال ایرانه؟! پس خدا ب داد فوتبال ایران برسه
  • ورزشکار IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    سلام. اگر کمی دقت به برگ های برنده تیم ها کنیم، قدرت بدنی مراکش و کرواسی باعث برد آنها و عدم قدرت بدنی ایرانی ها باعث باخت. آقای... از دقیقه 15 به بعد در زمین راه می رفت!!
  • میردار طبری FR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    0 0
    رنار مربی سابث مراکش را باید بیاریم. مربی داخلی قبلا آوردیم نتیجه نگرفتیم مثل قلعه نویی و علی دایی و قطبی. البته بین مربیان داخلی نکونام از بقیه بهتر است.
  • GB ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    مناجاتی جان، شما که اینقدر بلدی پس چرا زمانی که خودت مربی تیم ملی بودی از این تحریک عرق ملی ها انجام ندادی تا تیمت به چین نبازه و در مرحلهٔ اول انتخابی جام جهانی حذف نشه؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس