کد خبر 1445232
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
مخالف اصلی کی‌روش در تیم ملی مشخص شد/ خبری از جلسه سرنوشت‌ساز نیست

در هفته جاری نیز تکلیف ادامه حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی کشورمان مشخص نخواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان روز ۸ آذر با شکست یک بر صفر مقابل آمریکا از صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی بازماند.

پس از این اتفاق در شرایطی که کارلوس کی‌روش همراه با برخی بازیکنان و دستیاران خود از قطر به ایران آمد و پس از چند روز اقامت در کشورمان به پرتغال بازگشت، قرار شد هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نظر خود را درمورد ادامه همکاری با او اعلام کند.

در شرایطی که ظاهرا برخی اعضای هیئت رئیسه مثل احسان اصولی، طهمورث حیدری، میرشاد ماجدی، بهرام رضاییان و خداداد افشاریان مخالف ابقای کی‌روش در تیم ملی هستند اما تاکنون جلسه رسمی در این مورد انجام نشده و به نظر می‌رسد این کلاف سردرگم همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

فدراسیون فوتبال اشتباهاتش را تکرار نکند

از طرفی هدایت ممبینی که روز ۱۷ آذر حکم دبیرکلی فدراسیون فوتبال را از مهدی تاج دریافت کرد، با توجه به اینکه تاکنون رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه درخواستی برای برگزاری جلسه به وی ارائه نکرده‌اند، هنوز ابلاغیه ای در این زمینه به همه اعضا ارسال نکرده است.

به این ترتیب با توجه به اینکه دستورجلسه هیئت رئیسه باید هفت روز قبل از برگزاری آن به اعضا ابلاغ شود، این هفته نیز شاهد برگزاری این جلسه و متعاقب آن مشخص شدن تکلیف سرمربیگری تیم ملی نخواهیم بود. این در شرایطی است که ماجدی به عنوان یکی از مخالفان اصلی ادامه حضور کی‌روش در تیم ملی در حال حاضر همراه تیم جوانان در عمان حضور دارد و تا پایان این هفته خبری از بازگشت وی به تهران نیست.

البته راجر دِسا، دستیار کارلوس کی‌روش هفته قبل در گفت‌وگویی اعلام کرد در ژانویه (دی ماه) مذاکرات خود را با فدراسیون ایران از سر خواهند گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    7 3
    امیدم به کی روش بیشتر از اینها بود ولی ضمن احترام به کی روش از کوچینگ اینبارش در قطر راضی نشدم.
    • محسن IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      3 1
      کوچینگ؟!!
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    12 4
    کی روش یک دلال رسانه ای است که با کمک تاج و فردوسی پور میلیاردها تومان به جیب مردم و صدبابر این را به روحیه و آبروی ایران ضرر زد. خدا از تاج و اونایی که تاج را رییس فدراسیون کردن نگذره
    • مظلوم IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 1
      دقیقا پشت این بازی با احساس یک ملت ، شیطنت و دغل بازی فردوسی پور بود و بس تاج هم ... خدا نخواهد گذشت
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    3 1
    عدم موفقیت تیم ملی در جام جهانی 2022 تنها و تنها نداشتن تمرکز و تحت فشار بودن بازیکنان از طرف وطن فروشانی مثل دائی و گلمحمدی و .. بود بطوریکه بازیکنان حتی جرئت خواندن سرود ملی را هم نداشتند. اگه شرایط عادی بود مطمئناً با یک مساوی با آمریکا راهی دور بعد میشدیم و با آن نتیجه به انگلیس نمی باختیم.
  • تورج IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    من طرفدار علم و تلاش کی روش هستم. اما ماندن کی روش اشتباه هست‌. چون هجمه ها سنگینه و نمیذارن کار کنه. با این چیزی که از ژاپن و استرالیا دیدم حالا حالاها خبری از موفقیت در آسیا نیست.
  • م IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 1
    علی دایی وکربمی وطن فروش وخائن هستند وهیچ گاه مردم نمی پذیریند که که این دو خائن حامی مردمند.مشتی سگ باز حالا شدن مردمی .ای جیک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس