اجازه نمی‌دهیم دشمنان تمرکز ما را از موضوعات راهبردی منحرف کنند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع مصمم به پیگیری اهداف و مأموریت‌های واگذار شده است و اجازه نمی‌دهد که دشمنان تمرکز ما را از موضوعات راهبردی منحرف کند.

به گزارش مشرق، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست مشترک با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با مرور تحولات بین المللی و منطقه‌ای و ارائه تحلیلی از تهدیدات دشمنان گفت: وزارت دفاع مصمم به پیگیری اهداف و مأموریت‌های واگذار شده است و اجازه نمی‌دهد که دشمنان تمرکز ما را از موضوعات راهبردی منحرف کند.

امیر آشتیانی با اشاره به عملیات روانی بی‌سابقه و جنگ ترکیبی دشمن برای تحت تأثیر قرار دادن توانایی‌های قدرت ساز و ظرفیت‌های نقش آفرین جمهوری اسلامی ایران در عرصه منطقه و بین الملل افزود: تقویت مؤلفه‌های تولید قدرت، راهبرد اصلی ما در وزارت دفاع است و این مسیر با همت، قدرت و سرعت ادامه دارد و ما شاهد پیشرفت‌های چشم گیر و رشدهای جهشی هستیم.

در این نشست وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به آگاهی مناسب اعضای کمیسیون از پیشرفت‌های دفاعی کشور و طرح‌های در دست اجرا، ضمن ابراز خرسندی از دستاوردهای جهشی حمایت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را از برنامه‌های دفاعی از اولویت‌های مجلس شورا اسلامی دانست.

در این نشست تعاملی و صمیمانه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را مطرح و وزیر دفاع دستورات لازم را به مسئولان وزارت دفاع صادر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس