کد خبر 1445211
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
ناکامی قاچاقچیان در انتقال موادمخدر/ کشف ۲۷۰۰ کیلو تریاک و حشیش

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار احمدعلی گودرزی با اعلام این خبر اظهار داشت: مرزداران غیور استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان موادمخدر قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد افیونی را وارد کشور کنند.

وی افزود: مرزبانان جان برکف با اشراف اطلاعاتی یکی از سرباندهای قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال موادمخدر به داخل کشور را داشت شناسایی کردند.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد انتقال موادمخدر دپو شده به وسیله شناورهای تندرو را داشتند، تصریح کرد: مرزبانان با استفاده از کمین‌های هدفمند و هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان قاچاقچیان را در حوزه استحفاظی پایگاه دریابانی چابهار مشاهده و در اقدامی رزمی و تاکتیکی آنها را در دستیابی به اهداف شوم‌شان ناکام گذاشتند.

سردار گودرزی با اشاره به موفقیت مرزبانان جان برکف و همکاری کارکنان خدوم فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در این عملیات بیان داشت: در این عملیات مرزبانان موفق شدند ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۱۳۰۰کیلوگرم تریاک و ۱۴۰۰کیلوگرم حشیش را از سوداگران مرگ کشف کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار ویژه مرزبانان استان قرار دارد، خاطرنشان کرد: مرزداران دلاور با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های مرزی حضور فعال داشته و در راه مبارزه با قاچاق موادمخدر، این بلای خانمان‌سوز، مجاهدانه تلاش می‌کنند که این حضور هوشمندانه و ایثارگرانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس