کد خبر 1469797
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۶
انهدام باند قاچاق مواد مخدر شیشه در امیدیه/ سوداگران مرگ در تور پلیس

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با کشف ۱۰ کیلوگرم شیشه در امیدیه باند قاچاق موادمخدر صنعتی در این شهرستان منهدم شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی دراین خصوص اظهارکرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های قاطع و مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تسلط اطلاعاتی، از انتقال یک محموله موادمخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان امیدیه مطلع شدند.

وی تصریح‌کرد: ماموران پلیس در عملیاتی مشترک با سربازان گمنام امام زمان (عج) اعضای باند چهار نفره قاچاق موادمخدر را با ۲ دستگاه خودروی سواری شناسایی و پس از ساعت‌ها تعقیب و گریز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزوذ: ماموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی مقدار ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی "شیشه" که از مرزهای شرقی وارد کشور شده را کشف کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، تاکیدکرد: پلیس با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    ای خدا ریشتون خشک کنه عین موریانه اید،قاچاق چیان کثافت که جوونای مردم به مرداب می کشانید پست فترتا بخاطر مادیات..
  • IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    ترحم بر کفتار تیز دندان ،ستم بود بر جوانان بیتجربه،بیگناه
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    باز مواد سنتی بعضی خواص درمانی هم دارد ولی این ماده آنقدر خطرناک و خانمان برانداز و کشنده است که عوامل تولید یا قاجاق و توزیع آن بدون کمترین ترحمی باید از صفحه جامعه زدوده شوند.
  • پیروزه IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    اعدام .حبس.دهسال.پنج سال یکسال .آزاد روال طی شده برای یک قاجاق چی در ایران.قاضی محکم بر خورد کن.شما در قبال خداو مردم مسول هستید این خدا نشناسها تمام جوانها را از ما دارند می گیرند. پس بهترین کار اعدام است نه چیزی دیگر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس