1

گردان‌های تی‌شرت مشکی با هدایت اطلاعاتی و تشریفاتی دو سرویس اطلاعاتی دستچین شده و با اسکورت ویژه ‌راهی قطر شدند؛ اما هدف از رونمایی از این گردان‌های تخریبی تنها یک نمایش رسانه‌ای نبود!

سرویس سیاست مشرق- درحالی‌که هواداران ایرانی و انگلیسی به ورزشگاه خلیفه نزدیک شده تا یک بازی حساس را از نزدیک تماشا کنند؛ اتفاقات عجیبی در حوالی استادیوم روی می‌دهد! درحالی‌که اغلب هواداران لباس‌هایی به رنگ سفید و قرمز پوشیده تا به تأسی از رنگ پرچم از تیم محبوبشان طرفداری کنند، نزدیک به ۵۰ نفر با لباسی کاملا متفاوت از بقیه وارد گیت ورودی ورزشگاه می‌شوند. این افراد لباس‌هایی به رنگ مشکی پوشیده که روی آن چند شعار سیاسی نوشته شده است، این شعارهای خاص برگرفته از اغتشاشات اخیر در داخل کشور است.

به نظر می‌رسید که این تی‌شرت‌های مشکی‌رنگ میان برخی افراد در قطر توزیع شده تا آن‌ها با این لباس‌ها به ورزشگاه آمده و خود را از بقیه متفاوت جلو دهند. هدف آن بود که خط رسانه‌ای آشوب از داخل به خارج منتقل و تبلیغ شود، حتی رنگ تی‌شرت‌ها نیز قابل‌توجه است؛ استفاده از رنگ مشکی باعث شده بود که این گروه‌های سیاسی باوجود تعداد کم به چشم آمده و سوژه‌ای جذاب برای دوربین‌های خبری حاضر در مسابقات باشند.

این گروه پنجاه نفری بی‌شباهت به یک کمپین سفارشی و تبلیغاتی نبود و البته رفتاریشان نیز جالب بود!

آن‌ها با پوشیدن دو لباس روی‌هم از هتل محل اقامت خود بیرون آمده با نزدیک شدن به درب ورزشگاه و مشاهده دوربین‌های رسانه‌ها لباس اول را از تن درآورده و با تی‌شرت‌های مشکی‌رنگ در برابر خبرنگاران خودنمای کرده و به بهانه‌های مختلف سوی دوربین‌ها رفته تا با گرفتن عکس و فیلم، پروژه اغتشاشات را به‌روزرسانی کنند.

همه آنچه باید درباره «تی‌شرت مشکی»ها ‌در جام جهانی قطر بدانید/ تمرین عادی‌سازی حمله نظامی در ورزشگاه الثمامه! + تصاویر

بسیاری از ایرانی‌ها در قطر نام این تی‌شرت مشکی‌ها را «گردان درگیری» در ورزشگاه گذاشته بودند، این گردان‌های آشوب به دلیل تعداد کم و عدم همراهی هواداران با آن‌ها به‌شدت خشونت زا بودند، این افراد با استفاده از رفتار هولیگانی به‌صورت دائم به دنبال درگیری فیزیکی با هواداران تیم ملی در درون و بیرون استادیوم بوده تا با جوسازی توجه افراد مختلف را به خود جلب کنند. هدف آن بود که به هر نحوه‌ای که شده شعارهای سیاسی در برابر دوربین‌های خبری دیده شود.

این گردان‌ها پس از پایان مأموریت و دور شدن از ورزشگاه تی‌شرت‌های مشکی را از تن در آورده و به‌سرعت محل بازی را ترک می‌کردند تا خود را برای مسابقه بعدی آماده کنند. تی‌شرت مشکی‌ها تصاویر خود در ورزشگاه را برای کمیته خرابکاری[۱] در لندن فرستاده تا توسط شبکه رباتیک اغتشاشات وایرال شود.

ازجمله خبرگزاری رویترز با انتشار تصاویر این گردان‌ها آن‌ها را صدای اغتشاشات ایران در مسابقات جام جهانی خواند. شبکه دانمارکی تی‌وی ۲ (TV۲) نیز به‌صورت مستقیم تصاویر این گردان‌های خرابکار را پوشش داده وراسموس تانتولت خبرنگار بخش سیاسی آن به‌جای مجری ورزشی راهی دوحه شده بود تا تصاویر اختصاصی از گردان تی‌شرت مشکی‌ها تهیه کند.

از دو هفته قبل از آغاز مسابقات جام جهانی در قطر این شبکه آشوب در کانال‌های ضدانقلاب و شبکه‌های اجتماعی با فشار شدید سایبری سعی در مهندسی افکار عمومی داشتند، آن‌ها با القای این موضوع که تیم ملی فوتبال «تیم ایران» نیست، بلکه تیم جمهوری اسلامی است سعی داشتند روی اعصاب مردم راه بروند. حالا این گردان‌های تی‌شرت مشکی از کشورهای اروپایی و آمریکایی راهی قطر شده بودند که برای برد تیم ملی ابراز ناراحتی کرده و با برای شکست آن جشن پیروزی بگیرند.

همه آنچه باید درباره «تی‌شرت مشکی»ها ‌در جام جهانی قطر بدانید/ تمرین عادی‌سازی حمله نظامی در ورزشگاه الثمامه! + تصاویر

همه آنچه باید درباره «تی‌شرت مشکی»ها ‌در جام جهانی قطر بدانید/ تمرین عادی‌سازی حمله نظامی در ورزشگاه الثمامه! + تصاویر

تی‌شرت مشکی‌ها یا انگلوفیل‌های استعماری؟

گردان‌های تی‌شرت مشکی در ورزشگاه با آرزوی باخت تیم ملی فوتبال وارد ورزشگاه شده و با حملات تیم مقابل از جا بلند می‌شد تا به‌نوعی تضاد هویتی خود را به حاضران در استادیوم نشان دهد. ترویج پدیده تضاد هویتی باعث می‌شود به‌مرور یک جامعه ریشه‌های هویتی و شناختی خود را ازدست‌داده و متمایل به عناصر تبلیغی بیگانه شود.

گردان‌های تی‌شرت مشکی با این هدف سازمان‌دهی شده و با تهیه بلیت مسابقات راهی دوحه شد که بتواند با تأثیرگذاری روی جو مسابقات و تهییج برخی از بازیکنان تیم ملی زمینه‌ای فراهم آورد که پرچم مقدس کشورمان توسط برخی افراد پایین کشیده شده و پرچم گروهک‌ها و ضدانقلاب در قطر بالا برود.

البته درایت بازیکنان و کادر همراه با تیم ملی باعث شد این دسیسه به نتایج قابل‌قبول برای ضدانقلاب نرسد؛ این گروهک‌های مزدور به‌قدری در دوحه رفتارهای ناهنجار از خود نشان دادند که در بسیاری از موارد پلیس قطر مجبور شد به صحنه آمده و آن‌ها را در درون و بیرون ورزشگاه پاک‌سازی کند.

تا قبل از آغاز جام جهانی کمیته خرابکاری سعی کرده بود تا با اجرای برخی تمهیدات و فشار از بیرون تیم ملی فوتبال را از جام جهانی حذف کند؛ وقتی تیر آمریکایی‌ها دراین‌باره به سنگ خورد؛ از پروژه دوم رونمایی شه تا از فرصت فوتبال برای افزایش خشونت خیابانی استفاده شود. کار به‌جایی رسید که وقتی تی‌شرت مشکی‌ها در اطراف استادیوم محل برگزاری مسابقات درگیری ایجاد می‌کردند در تهران شبکه همراه با آن‌ها پرچم استعماری انگلیس را روی شانه انداخته تا برای اولین بار پس از مشروطه انگلوفیل‌ها از لژ خود در داخل کشور رونمایی کنند!

همه آنچه باید درباره «تی‌شرت مشکی»ها ‌در جام جهانی قطر بدانید/ تمرین عادی‌سازی حمله نظامی در ورزشگاه الثمامه! + تصاویر

همه آنچه باید درباره «تی‌شرت مشکی»ها ‌در جام جهانی قطر بدانید/ تمرین عادی‌سازی حمله نظامی در ورزشگاه الثمامه! + تصاویر

عادی سازی تضاد هویتی با هدف عادی سازی تجاوز نظامی

چرا گردان‌های تی‌شرت مشکی در قطر رژه رفتند؟

گردان‌های تی‌شرت مشکی با هدایت اطلاعاتی و تشریفاتی دو سرویس اطلاعاتی دشمن (سیا و موساد) دستچین شده و با اسکورت ویژه ‌راهی قطر شدند؛ اما هدف از رونمایی از این گردان‌های تخریبی تنها یک نمایش رسانه‌ای نبود! بعد از سوت پایان مسابقه فوتبال میان تیم ملی ایران و آمریکایی‌ها در استادیوم الثمامه ارتش تروریستی آمریکا و نیروی هوایی رژیم موقت صهیونیستی یک مانور هوایی را در دریای مدیترانه برقرار کردند.

در بیانیه مربوط به این مانور تحریک‌کننده آمده بود که هدف از این عملیات تاکتیکی تمرین و شبیه‌سازی حملات به ایران و نیروهای نیابتی آن در منطقه بوده است. این مانور نظامی سه‌روزه در پی سفر هفته گذشته آویو کوخاوی، رئیس ستاد مشترک ارتش رزیم موقت صهیونیستی، به آمریکا و دیدارهای او با مقامات ارشد نظامی آن کشور و همچنین به دنبال دیدار دو هفته پیش ژنرال مایکل کوریلا، فرمانده گروهک تروریستی سنتکام، از مناطق اشغالی برگزار شد. کوخاوی در بازگشت از آمریکا گفت ارتش صهیونیستی با سرعت بیشتری علیه استقرار ایران در منطقه عمل خواهد کرد.

پس‌ازاین عملیات متخاصمانه رافائل‌اوفک، کارشناس مسائل تسلیحات نظامی هسته‌ای رژیم صهیونیستی در یادداشتی نوشت اینکه وقتی برخی (عناصر آشوب) شکست تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ابراز خوشحالی می‌کنند، معنای خاصی دارد؛ گویی برخی در تهران برای حمله نظامی به ایران زیر پای آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی فرش قرمز انداخته‌اند!

همه آنچه باید درباره «تی‌شرت مشکی»ها ‌در جام جهانی قطر بدانید/ تمرین عادی‌سازی حمله نظامی در ورزشگاه الثمامه! + تصاویر

رکسانا صابری جاسوس دو تابعیتی با عنوان پوششی خبرنگار ورزشی در قطر حضور دارد!

البته این جمله شواهدی مشخص داشت، هم‌زمان بااینکه گردان هولیگانی تی‌شرت مشکی‌ها علیه بازیکنان تیم ملی در قطر شعار می‌دادند؛ دو عنصر دو انقلاب (مصی علینژاد و حامد اسماعیلیون) به دعوت نازنین افشین جم[۲] همسر پیترمک‌کی وزیر دفاع سابق کانادا و نیز مدیر پروژه ناتو در جنگ لیبی در کنفرانس هالیفکس (نشست امنیتی ناتو) شرکت کرده و در آنجا اعلام می‌کنند که هم‌اکنون ایران در موقعیت جنگی قرار دارد. این جمله به معنای عادی‌سازی جنگ علیه مردم ایران بود.

همه آنچه باید درباره «تی‌شرت مشکی»ها ‌در جام جهانی قطر بدانید/ تمرین عادی‌سازی حمله نظامی در ورزشگاه الثمامه! + تصاویر

حالا مشخص‌شده بود که چرا تی‌شرت ‌مشکی‌ها با صرف هزینه سنگین از شهرهای مختلف اروپایی جمع‌آوری‌شده تا به قطر بروند و علیه تیم ملی شعار بدهند، هدف آن بود که با زیر سؤال بردن هویت ملی مردم ایران؛ تجاوز نظامی علیه آن‌ها عادی‌سازی شود.

درحالی‌که آمریکایی‌ها نتوانسته بودند روی میز گفتگوها ایران را مقصر اصلی شکست جلوه دهد. امروز، بازوی رسانه‌ای و تبلیغاتی جریان متخاصم موفق شد نه‌تنها ایران را عامل اصلی کارشکنی در روند مذاکرات معرفی کند، بلکه مطالبات مشروع ایران را نیز به باج‌خواهی هسته‌ای (Nuclear extortion) تغییر معنا داده و از این طریق اجماع جدیدی هم در سطوح سیاسی و هم در سطح افکار عمومی علیه مردم ایران ساماندهی کند، تداوم این فضا و تشدید این اتهامات در قطر زمینه بروز برخی تهدیدات خارجی را فراهم آورد.

تی‌شرت مشکی‌ها سربازان مزدوری بودند که در قطر با بالا بردن تابلو حمله نظامی به مردم ایران برای جنگ خیابانی به‌صورت عریان و علنی تبلیغ کردند. بر اساس دکترین «مسئولیت حمایت» (R۲P) در صورت وقوع نسل‌کشی، حمله به کشور ناقض حقوق بنیادین بشر، به استناد دخالت بشردوستانه و از مجرای فصل هفتم در شورای امنیت یا قطعنامه «اتحاد برای صلح»، مشروعیت حقوقی دارد؛ و در غیر مجرای مذکور، مداخله کشورها نیز از مشروعیت سیاسی برخوردار است.

این آشوب سازی نیابتی در دوحه آغازگر نقشه‌ای بود که دشمن آن را با حمله نظامی به تأسیسات کشور، بمباران تهران، قیام مسلحانه هسته‌های مزدور منافقین، قتل و عام شهروندان و تجزیه کشور در یک جنگ ترکیبی طراحی کرده است. این زنجیره تأمین براندازی از عملیات روانی تا میدانی برای خود تدارکات ویژه دارد!


[۱] https://www.mashreghnews.ir/news/۱۴۳۷۳۷۷

[۲] https://www.mashreghnews.ir/news/۱۱۲۹۰۷

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 128
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 17
  • پری مجرد 43 ساله IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    لعنت ازلی و ابدی و بی کران خداوند بر شیخ بنفش انگلیسی بستر و زمینه این اغتشاشات در داخل کشور رو شیخ بنفش انگلیسی فراهم کرد با نابودی اقتصاد ایران
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      مودب باش
    • ستی خواهرپدی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      20 88
      پری جان!هنوزم فکر میکنی به ضرص قاتع ت بازی رو 2-0میبرید؟
    • بنده خدا IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      86 12
      چرا محاکمه نمیشه.. اینم سوال بی جواب دیگه
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      13 80
      بنده خدا // مدرکی ندارن ازشون . همش بلوفه
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      8 8
      اشتباه منفی دادم دستم رفت
    • علی IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      80 10
      واقعاً لعنت بر شیخ بنفش و لعنت بر اصلاحات چی ها ، که هر چه آشوب و فتنه در کشور به وجود می آید ، یک سر آن به این جنایت کاران جنایت اندیشه می رسد.
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      67 1
      شیخ بنفش ان شاءالله خبر ش بیارن.
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      63 1
      لعنت بر وطن فروشانی که بنده بیت کوین شده اند چه سلبریتی باشه چه ارازل کوچه خیابان های اروپایی
  • نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    39 39
    شکم از حرام پر شده الان باید چکار کنم ؟
    • شهرام IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      25 84
      این شکم پرشده ها حامی و حمایت گرند در مقابل مردم شکم خالی و معترض
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      71 41
      هیچی الان تمام شرایط برای استخدام در جمع معاندین ایران را داری
    • ح IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      93 17
      آره حامی شما گرسنگان مثل علی کریمی دایی و اروپا و آمریکا نشین ها هستند و به هیچ وجه از دلار سعودی تغذیه نمی‌کنند!!
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    68 15
    خب این گزارش منفعلانه چی رو میخواد ثابت کنه؟ که اپوزوسیون عخه؟ بگید ما باید الان چیکار کنیم برای پدافند این اقدامات. اینا که اظهر من الشمسه
  • پری مجرد 43 ساله IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    لعنت پروردگار عالم بر شیخ بنفش و اذناب و اتباع و باندش که 8 سال مو به مو همه چیزی که صهیونیست ها از او خواسته بودند اجرا کرد و انصافا نمره قبولی گرفت و اقتصاد ایران را با خاک یکسان کرد و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      24 82
      لعنت بر پری مجرد 43 ساله
    • ش IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      15 24
      منظور احمدی نژاد است؟
    • بهنام IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      21 62
      ای کاش به قاعده ور ور میکردی پری بلنده
    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      0 10
      جواب ابلهان خاموشی است
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      53 14
      15:42 لعنت به خودت که مدافع خیانت و ظلمی
  • مغز متفکر سیاسی IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    کشور هر چه کوچکتر اداره اش راحت تر بنابراین ایده تجزیه به نظر بنده ایرادی ندارد اگر اصولی و علمی انجام شود.
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      97 16
      واقعا از خود غربگداها ها تهوع آورتر این تحلیل های وطن فروشانه و خفت بار آنهاست ،کشور هرچه کوچکتر راحت تر زیر پای استکبار جهانی له می شود و تبدیل به یک بازیچه برای ستمگران می شود اون اصول و علمی هم که ازش حرف میزنی چیزی جز رذالت نیست
    • وافن اس اس IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      70 12
      پس لطفا به کشور آمریکای شریفتون هم بگید کشورشون رو تجزیه کنند که مدیریتش بهتر بشه. ضمنا یه تیکه اش رو هم بدند به یهودیان عزیز که لازم نباشه بیان تو خاورمیانه و سرزمین فلسطین رو اشغال کنند!
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      از آلبانی هستین دیگه؟ کلاً تعطیل تعطیل تشریف دارید.
    • پری مجرد 43 ساله IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      خفه شو منافق
    • پری مجرد 43 ساله IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      خفه شو منافق فرومایه بی شرف
    • ali IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      71 11
      مغز متفکر سیاسی این فقط مال همه کشورهاست یا نه بقیه کشورها باید بزرگ باشند تا اداره کردشون راحت تر باشه.بد نیست صاحب تو تورا هم پس بزنه تا اداره زندگی براش راحتتر باشه.
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      63 28
      مغز متفكر سياسي ؟؟؟!!! اين تفكر از كجا نشات گرفت اخه ؟؟
    • ایران IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      59 10
      چه تحلیل احمقانه ای، الان برای دسترسی به اب هیرمند که سرچشمش توی افغانستانه به مشکل بر می خوریم حالا حتما می خواهید در دولت کوچکتر، اب مرکز کشورتون رو از سرچشمه های رودها در کشور های جدا شده از ایران بیارید تو خونتون، گاز و نفت بماند، اونجوری باید مثل اروپایی ها زمستون هیزم جمع کنید، اب از چاه بیارید
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      72 33
      اگر به طریقه علمی انجام بشه می توانی وطنفروشی هم بکنی این بیشتر بهت می آد
    • ستاره IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      59 18
      غلط نکن وطن فروش
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      46 10
      یه پیشنهاد این تز خودتون رو آزمایشی تو عربستانتون یا تو کاناداتون یا تو امریکاتون یا اون یهودی جونتون که بخشی از فلسطین رو اشغال کرده و البته تو اقلیم کوردستانتون امتحان کنید قول شرف میدیم کشور بعدی میباشیم.
    • . IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      اول عربستان کوچیک شه
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      8 78
      ایراد این پیشنهاد چی بود ؟
    • ایرانی عصبانی AU ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      78 10
      لطفا چاپ کنید تا این وطن فروشان بدانند ملت از درون و خارج میلیونها نفر بیشتر از گروه های چند نفره شما افراد وطن پرست و معتقد دارد. این وطن فروشان کثیف مقیم خارج لحظاتی را در تاریخ این مرز و بوم بوجود اوردند که خجالت اور /و گریه اور بود . اما ایا از انها بیشتر میتوان انتظار داشت؟نظایر انها در سطوح سیاسی امریکا هستند افرادی نظیر تد کروز و... این اشخاص هیچگونه هم نظری با ملت ابا اجدادی خود ندارند. پدرشان بعلت خشم ملت از استبداد و بهره گیری از ملت کوبا پولشان را جمع کردند و به امریکا رفتند. و پسران احمق/وطن فروش و کثافتهایی که هیچگونه ارتباط قومی و ملیتی با ملت کوبا ندارند کشور کوبا را بیش از ۶۰ سال در محاظره نظامی قرار داده و هر روز به شدت ان می افزایند. وطن فروشان خارجی که چیزی ندارند از دست بدهند یک عده احمق وطن فروش داخلی را بازشویی مغزی کرده و انها را از درون به خصومت با ملت و دولت واداشته اند. بسیاری از سخنان این وطن فروشان در همین صفحات ورزشی درج میشود. لعنت بر احمقان که با دست خود دارند تیشه بریشه ملت خود میزنند.
    • ناشناس IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      برای کشور خودت نسخه بپیچ !!! البانی نشین لب گور
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      84 15
      زر زر نکن بیشرف مزدور منافق اشغال نجس حرام لقمه
    • محمدرضا IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      73 15
      اقای ک..س مغز سیاسی میشه نظرتون در مورد مسائل بین المللی رو بدونیم؟
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      7 54
      ایرانی عصبانی // میدونی علت عصبانی شدن چیه ؟ اینکه توقعاتت با واقعیات تطابق نداره .
    • CA ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      36 7
      ببند اون دهنت رو داعشی پلید .
    • علی IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      1 7
      عجب آدمی!!!!!هستی تو!
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      0 37
      ایران // اون مشکل هم با تشکیل اتحادیه به منطور جبران نقاط ضعف حل میشه . دموکراتیکتر هم هست. همون روش اروپا که هیچ کس هم جرات حمله بهش رو نداره ‌
    • SE ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      37 0
      خاک بر سر نادانان! در حالی که اروپایی ها خودشان زور میزنند با هم متحد شوند ولی برای ما نسخه جدایی و تفرق می پیچند و نادانهایی مانند تو و یک مشت خائن هم این خزئبلات را توجیح میکنید
    • koroush IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      0 2
      عیبی یوخدی
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      1 0
      اتحادیه ادوپا ?
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      0 0
      اروپا ، قرانسه ریس جمهور خودش رو داره ، المان صدر اعطم خودش
  • عبدالله مومن IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    94 38
    منتظرشان هستیم البته پوشک هم همراه بیاورند.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    اتفاقا به نظر میرسه بهترین حالت برای اوضاع فعلی مملکت جنگ هست. چون در صورت بروز جنگ عناصر بی شرفی که تو خیابونا جفتک میندازن و جمهوری اسلامی داره باهاشون مماشات میکنه رو به سرعت میفرستیم جهنم
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      7 41
      منم با جنگ موافقم ، به خاطر نتیجه عکسش 😅
    • ح IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      54 5
      آقای برعکسش شما به چیتون مینازی؟ به گریه کردن سربازای کشورت جلوی دوربین وقتی سپاه دستگیرشون کرد؟ یا به .....خوردن های این داعشی های داخلی؟ کدومش؟
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      1 1
      ح // برعکسش 😂
  • علی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    72 36
    زیادی روی حماقت طرفدارای خودشون حساب باز کردن، مشروعیت حملاتشون هم تاوقتی معتبره که کشور مقابل مثل افغانستان ولیبی وسومالی و یمن قدرت مقابله مثل نداشته باشه والا همین جور از دور زوزه میکشن.
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      0 3
      خیلی هم مغرور نشید که بد هست
  • رضا IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    82 39
    خاک بر سر هشون !!!
  • هادی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    77 39
    لعنتی های بی وطن
  • سید حسن DE ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    85 39
    و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین... ایستاده ایم در برابر همه توطئه ها...
  • شاکی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    89 36
    چقدر پست و حقیر بودن .
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      0 2
      ب
  • مجتبی محمدی از زنجان IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    24 13
    میشه گفت جوان ایرانی که فریب میخوره و مشکل ایجاد میکنه باید احساساتش رو کنترل کنه
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      12 5
      برای اینکه جوانها فریب نخورن و برای اینکه مشکل نداشته باشن ، مشکلاتشون باید حل بشه .
  • خلیل IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    90 34
    البته اصلاح طلبان در داخل دست کمی از این گردان مشکی پوش ندارند .اینها هم پیاده نظام آمریکا و اسرائیل در ایران هستند
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      14 2
      به یه جوون ۱۷ ساله که مشکل الان مملکته ، فکر میکنی بگی اسم چنتا اصلاحطلب رو بگه ، فکر میکنی چنتا رو بتوته نام ببره ؟
  • رضایی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    65 28
    از زمانهای دور این خایینین پست به کشور عزیز ما خیانت کردند و باعث عقب گرد وطن شدند خداوند بزرگ را شاکریم که در این برهه هر بار شکست می خورند و رسوا می شوند ولی عبرت نمی گیرند
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      11 22
      تو عکس ، اینها همچین سنی هم ندارن که بگی گدشته دور
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    81 31
    اینقدر بی شرف و بی وطن تاریخ ندیده
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      0 3
      مگه ممکنه ؟
  • هموطن IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    95 30
    حالا که عکس تی شرت مشکی ها موجوده لطفا شناسایی کنید برای تعطیلات کریسمس و عید که تشریف آوردند که توبره پر کنند ...‌‌راهی گونی بشوند ...‌آ شغالای گدا گشنه مزدور
  • علی افصحی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    79 6
    خیلی خب در کنار این همه فضاحت و خباثت شیطان بزرگ و مواجب بگیران حقیرشان که شماره شده جای چند عنصر اساسی خالی است اول امام مقتدر و خردمند جامعه فرهیخته ایران اسلامی امام خامنه‌ای، دوم نیروی لایزال مردمی که فریادشان در سیزده آبان را همه ناکثان شنیدند و بر خود لرزیدند، سوم نیروی ورزیده و آماده به رزم همه نیروهای مسلح جان برکف تحت فرماندهی ولی امر مسلمین جهان و چهارم جبهه مقاومت جهانی و جهادی که آماده جانفشانی برای حرم جمهوری اسلامی ایران عزیز است. در برابر این همه عظمت پنجاه نفر مشکی پوش اجیر شده با چند رسانه خبری تحت مدیریت صهیونیست ها و شیطان بزرگ چه غلطی می توانند بکنند! بالاخره سرکردگان استکباری فتنه ترکیبی کمی عقل دارند که بفهمند بر خلاف گفته آن صهیونیست مفلوک که حمله وران به ایران روی فرش قرمز خواهند رفت،که اگر نظام اسلامی و مردم ولایی در برابر فتنه گران داخلی مدارا کردند به این معنا نیست که برخورد نظام و مردم ایمانی در برابر هجوم نظامی نیز مدارا باشد بلکه در برابر هر تحرک کوچک نظامی علیه ایران عزیز ، همه ملت ولایی مشتی بر کله پوک هر متجاوز خواهد بود. بنابراین استکبار هرگز چنین غلطی نخوهد کرد. هرچند که ما منتظر چنین غلطی هستیم تا روزگار استکبار را سیاه تر از همیشه نماییم. ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      5 50
      چی میگی مرد حسابی
    • ssam IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      25 63
      کلا بنظرم شما خواب تشریف داری
  • DE ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    51 30
    بعد از جام جهانی بایستی دو کشور انگلیس و عربستان بخاطر تبلیغات شدید رسانه ای بر علیه امنیت ایران حساب پس بدهند و به شدت مجازات شوند . اینطوری نمیشه که اینها صبح تا شب مغز مردم رو مسموم کنند و دروغ و شایعه پخش کنند .
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      5 3
      نه نمیشه ، یه دو سال دیگه باید صبر کنیم ، خب از ماه دیگه جام ملتهای آسیا در قطر شروع میشه که 😅
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    7 23
    دولت سنگدلان را نبود استقرار
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    63 6
    این بی،شرفهای تجزیه طلب بی،شک از اقلیم پول مزدوری گرفتند. فقط،یه سوال حاضريد یه رفراندوم از زنهای کورد بگیرید که چه قدر در خانه‌هایشان احساس آزادی دارند هر خانه ۳ یا ۴ زن که هووی هم هستند زن اول بیچاره باید هووهای ۳ تایی رو با مشقت و رنج تحمل کنه بدون حق اعتراض نه به دختراشون جهیزیه میدن نه دختر حق ارث داره از ۱۲ سالگی دیگه نمیزارن مدرسه برن و.... دخترای جوون رو با زور به عقد پیرمردها درمیارن بعد با پرویی شعار ژن،ژیان،آئازادی سرمیدن بابا برای ما که نه هرروز تو منطقه آذربایجان غربی شاهد رنج زنان و دختران کرد هستیم .
  • توکلی IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    56 11
    بنده در عجبم که تاریخ مملو از جنایت و خباثت انگلیس است، اما کماکان اصرار بر رابطه با این روباه پیر و کفتار زشت وجود دارد. یعنی اگر با اخراج انگلها، نمی شه زندگی کرد. بخدا می شود، یک بار برای همیشه، پای انگل ها را از این سرزمین قطع کنید
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    70 7
    در اخر زمان فتنه ها زیاد میشود و هر دفعه عده ای غربال میشوند توکل بر خدا این فتنه هم خنثی و دشمن روسیاه خواهد شد و اسلام پیروز است
  • صادق IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    83 10
    این سیاه پوشان بخت برگشته همان داعشیا ی هستند که در اغتشاشات ۷۰روزه منتها بدون کلمه لا اله الا الله برای قتل وغارت وویرانی مانند سوریه رادرایران انقلابی توسط صهیونیست جهانی قیام مفتضحانه را بپاکردند واین سیاه پوشان وطن فروش رامیتوا از دوربین‌های مستقر شناسایی کرد تا در آینده این عناصر درمشاغل حساس جلوگیری شود
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    لعنت بر خاتمی و کروبی خائن
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      5 25
      اینها اسم بردید ، کی هستن ؟ توی کردستان عراق هستن ؟
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      52 0
      لعنت
  • حميدرضا IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    13 6
    ازصبح تاشب تهدید و تهدید عراجیف مینویسید بابا لااقل به دولتمردان بگید یه فکری برای قیمتهای وحشتناک و افسارگسیخته رهن واجاره و گرانی‌های هرروزی مواد غذایی کنه این که دیگه کفر و حرف دشمن نیست اینکه دیگه وطن فروشی نیست آقای رئیسی چهارتا کاردان و باسواد بیار بلکه کاری کنن ضمن اینکه چندماه قبل شصت نفر اقتصاد دان تذکر جدی داده بودن که با این فرمان وضعیت اقتصادی خیلی خیلی نابود میشه ولی طبق معمول کو گوش شنوا......
  • امید IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    دمه مردم گرم که با اعتراضات همکاری کردن موقعیت مالی من طوری نبود که به ورزشگاه برم وگرنه حتما تیشرت مشکی میپوشیدم
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      19 0
      خاک برسرت منافق
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 18
    قطر که حرف شما رو گوش میکرد،میگفتید اخراجشان کنه.
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    9 27
    چقدر حقیری مشرق که جرات انتشار ۴تا نظر مخالف رو نداری.
    • پری مجرد 43 ساله IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      20 7
      حقیر و صغیر امثال تو هستند که از شعور بی بهره اند
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      4 1
      پری ، امروز خیلی عصبی هستیا ،
  • ناشناس IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    55 10
    آمریکا همیشه برنامه دارد باید از شما پرسید چه برنامه ای دارید که سلبریتی بی وطن و مشوق اغتشاشات را آزاد می کنید وریا غفاری چگونه با وساطت کریم باقری آزاد می شود که خودش مورد بازخواست قرار گرفته است چرا اجرای قانون فقط برای کسانی است که کسی را ندارند فساد سیاسیون کی قرار است رسیدگی شود چرا روحانی هیچ وقت محاکمه نمی شود چرا موسوی و کروبی که حکم باغی را دارند طبق قانون اعدام نمی شوند جواب تمام این سوال‌ها و هزاران سوال دیگر این است شماها فقط می ترسید داغ سردار دلها هیچ وقت از دل ما بیرون نمی رود شما در برابرش چه کردید اگر آمریکا بود خاک ایران را به توبره می کرد
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      0 2
      توقعت زیاده ،میخوای با عالم و ادم بجنگن ،نمیشه خب .
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      16 0
      آمریکا که سردسته استکباره و بقیه به دستور اون عمل می‌کنن، عالم نیست. آدم هم نیست. فریب‌کاری هم بسه. چخه
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      4 0
      یه دولت یا کشور خارجی درست و درمون نام ببرید که حاضره مثل ما با استکبار شاخ به شاخ بشه و شده باشه ؟ یک کشور ؟
  • ناشناس IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    30 11
    آمریکا همیشه برنامه دارد باید از شما پرسید چه برنامه ای دارید که سلبریتی بی وطن و مشوق اغتشاشات را آزاد می کنید
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    23 4
    تیم ملی ما دوره قبلی تو گروه جبل الطارق بود و با 3 تیم بسیار قدرتمند پرتغال , مراکش و اسپانیا هم گروه بود مراکش را که بردیم مراکشی که این دوره بلژیک را برد و با کانادا مساوی کرد از اسپانیا با اختلاف 1 گل و آبرومندانه باختیم و خیلی هم خوب بازی کردیم و با پرتغال مساوی شدیم که آن بازی ما هم درخشان بود و پرتغال را تا لب حذف بردیم این دوره افتادیم تو گروه ساکسون ها که ولز از ما ضعیف تر بود و با آمریکا هم قدرت بودیم یعنی گروهی خیلی ساده تر نسبت به جام جهانی قبلی و با تیمی که قوی تر از دوره قبل بود مثلا همین طارمی کل پیشرفت کرده اما ما در این جام جهانی منهای بازی با ولز اصلا خوب نبودیم چون ذهن و روح و روان بچه ها و تیم درگیر همین کارهای بی وطن های بی هویت بود این ها به تیم ملی یعنی به پرچم و هویت ما ضربه زدند بالاخره ما این طلسم را خواهیم شکست اما تاریخ این اقدامات این وطن فروش ها را فراموش نخواهد کرد .
    • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      5 0
      ترقی معکوس کردیم ، از هر لحاظ
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    55 12
    انقد مشکی بپوشن جونشون در بیاد
  • ح ر IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    57 9
    ایرانی ها باید با هماهنگی مقامات قطری این پیراهن مشکی ها را دوره می کردند و یک کتک مفصل به آن ها می زدند تا حساب کار دستشان بیاید دیگه از این غلط‌ها نکنند.
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      3 2
      قطریها آدمن
  • ح IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    68 5
    این اشرار اگر روزی جرأت کنند و اسلحه دست بگیرن به سرنوشت گروهک منافقین در مرصاد، و به سرنوشت داعش دچار می شن.
  • DE ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    42 11
    تک تک این بعثی‌ها را شناسایی و در لیست سیاه نگه دارید. یک گوشمالی نقداً نثارشان کنید.
  • ح IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    72 10
    برای به وجود آمدن و حفظ این نظام صدها هزار نفر از بهترین جوان های کشور فدا شدن و جانشان رو نثار کردن. به عشق امام و رهبری جلو رفتن و شهید شدن. این حرامیان خیال کردن با تیشرت و شعار نویسی و عربده کشی و این جور کارها می تونن نظام رو بر اندازی کنن. مماشات نظام برای حفظ جان بیگناهان و معترضین عادی بوده. اگر روزی اینا بخوان با اسلحه به جنگ بیان مثل مرصاد با اونا برخورد می شه
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    99 12
    خفه سگ آلبانی نشین اگه به ما اجازه میدادن که همون دو روز اول خشکتون رو می کشیدیم سرتون.
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    76 11
    ۴۳ سال خداوند و به لطف ائمه اطهار و رهبری هوشمندانه انقلاب و مردم شریف و مسلمان و وطن دوست این انقلاب و نظام جلوی همه مستکبرین و زیاده خواهان و عوامل انها ایستاده است. این نظام را خون شهدا و میراث داران آن بیمه کرده است. امروز علاوه بر نیروهای نظامی و امنیتی ، مردم و بسیج در وسط میدان هستند. اغتشاشگران و جاسوسان و مواجب بگیران برای خیانت و اجیری در کشور مردم را می کشند و ترور می کنند و اتش می زنند و مانع کسب ودرآمد مردم می شوند. اما ما حاضریم جان بدهیم و فدا شویم.
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    57 7
    تاروح سورنا سرداراشکانی وشهید سلیمانی در ایرانیان زنده باشد ،بینی متجاوزان و وادادگان داخلیش برزمین مالیده است ما سوریه ،عراق ویمن را از شر داعش که حمایت ۸۰ کشور با سرمایه گذاری چند هزارمیلیارد دلاری را پشتش داشت را نجات دادیم والان منتظر خروج دجالان هستیم تا وعده اللهی را درموردشان اجرا کنیم انقلاب عوض نشده صبر راهبردی را شروع تا خرس خاله ها را درمیدان شناسایی وپس از آن تادیب کند
  • SE ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    9 41
    حالا اگه تی شرت اون پنجاه نفر آبی یا قرمز بود مسئله ای نبود؟!! آخه کسیکه نیت بدی در مورد چیزی یا کسی داشته باشه که نمیاد در روز روشن و اون هم تازه در قطر خودشو در معرض خطر و دید همه قرار بده و عگس بگیره!
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      5 0
      مگه مشکل رنگ پیراهنشون بوده که اگه رنگ دیگه بود مشکل نداشت؟! خود رو به نفهمی زدن قدیمی شده! اگه کسی نیت بدی داشته باشه و بدونه دستگیر میشه و به نتیجه نمیرسه آفتابی نمیشه نه وقتی که یواشکی میاد چارتا عکس میندازه و در میره یا میدونه باهاش برخوردی نمیشه. حتی داعش با علم به آسیب دیدن بازم میومد تو میدون تا حداقل نتیجه رو بگیره. شما هم ثابت کردید که داعشید و اربابتون که با داعش یکی از آب در اومد
  • CA ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    70 7
    اینها نه وطن دارن نه ناموس نه حیا. همه برده آمریکا و رژیم صهیونیستی و آلسعودن. برای دو سه هفته از کمپ آلبانی فرستادنشون قطر تا علیه ایران تبلیغ کنن. اغلب اینها مرتکب قتل و ترور شدن. فرصت خوبیه چندتاشون رو در گونی کنید.
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    49 6
    یک کلام بگم و خیال‌تون رو راحت کنم. به فضل الله مقتدر شکست‌ناپذیر، نه تنها غلطی نمی‌تونن بکنن بلکه ناگهان دیدید آمریکا زودتر از سگ نگهبانش از نقشه جهان محو شد. ما که مشتاق انجام خطایی از سوی آبریکاییم
  • علی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    40 0
    دیدید در نهایت رسانه‌های کثیف انگلیسی برنده ی جام جهانی شدند ! باور پذیری عجیب امثال علی دایی ، کریمی ، بعضی بچه های تیم ملی و بعضی از تماشاچیان از اخبار کثیف و جعلی انگلیسی جماعت ، باعث دو دستگی در تیم ملی شد و از ژاپن و کره جاماندیم و حذف شدیم! کاش این شکست درسی باشد برای اینکه بیشتر از این ، دل به این رسانه های شیطان ندهیم ، مادر میهن را در یابیم. نفرین بر خواب غفلتی که تیم ملی انگلیس را در برابر تیم ملی ایران ، شیر بچه خواند.
  • GB ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    3 60
    امریکا هم عنقریب حمله میکنه بهتون
  • Dr_Shokrgozar2 IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    37 5
    آقا یا علی بگید،کشور باید هسته ای بشه،هیچ چاره دیگه ای نداریم،این جماعت زمانی که هیچ چاره ای جز برداشتن تحریم ها نداشتن،بایه مشت اغتشاشگر احمق و داعشی همچین کاری کردن وتوافق بکن نیستن.
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    7 7
    تخم مرغ شانه ای ۱۰۵ هزار تومن!!
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    1 23
    روز به روز دارید گند میزنید بازم میندازید تقصیر حسن ؟؟؟
  • جاوید ایران اتمی NL ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    42 0
    نمیخواهید جلوی ایران اینترنشنال رو که این روزها بشدددددددت داره برای آشوب های چند روز آینده فراخوان میده کاری بکنید؟؟؟؟؟؟
    • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      0 0
      اگه میشد کاری کرد کرده بودن . چه کاری مونده که انجام نشده ؟
  • وی افزود IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 7
    ایران یه کشور چند مذهبی چ بخواهیم چ نخواهیم همین بوده و هست
  • علوی IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    4 0
    بنده از آمریکا و رژیم غاصب تقاضا میکنم ؛خواهش میکنم ؛حمله کنید !!! کلی متولدین دهه پنجاه و شصت جا مانده از شهدا که انشالله جای شهدا مانده ایم ؛ایران را گورستان آمریکایی ها و یهودی ها خواهیم نمود .چنان کشتاری راه خواهیم انداخت که ارتش آمریکا از سراسر دنیا مجبور به ترک مناطق و حضور در ایران برای کشته شدن باشند. خصوصا وقتی که به چند جایگاه زیر بنایی انرژی ما حمله کنند و فریب حامیان فیک مجازی شون رو بخورند و دستور کارشون ورود نیروی زمینی به داخل خاک ایران باشه ابتدا ناوگان هاشون با پایگاه های موشکی زیر زمینی ما نابود خواهد شد و راه برگشتی نخواهند داشت ‌.وساطت های کشور های همسایه جوابی نخواهد داد جبهه مقاومت سراسر از سعودی تا ...‌در کشورها شون قیام میکنند و سرنگونی حکومت سعودی و امارات را شاهد خواهیم بود .هر ناو آمریکایی در حال رسیدن به خلیج فارس نابود خواهد شد. چند حمله اتمی آمریکا به سرزمین پهناور ایران چند صدهزار شهید خواهد داد اما متقابلا تمام ایران بسیج خواهد شد یک ارتش چهل میلیونی و متقابلا گروه های مسلح در آمریکا جنگ شهری را به جهت تضعیف دولت آمریکا راه می‌اندازند .موشک های هایپر سونیک ما کاخ سفید را منهدم خواهد نمود به جهت چندین شهر زیر زمینی موشکی در ایران آنهم در زیر عمق پانصد متر هیچگونه موشکی و بمبی دسترسی نخواهد داشت .اروپای گرسته هم در برابر تورم ناشی از جنگ و ضعف حاصله به استقلال واقعی در برابر آمریکا میرسد چین و هند هم به کاسبی مشغول میشوند .سازمان ملل جدیدی شکل خواهد گرفت ...اینها نهایت یک جنگ و پایان تاریخ آمریکاست چون برگ برنده ما شهادت است که آرزوی ماست البته بعد از کشتن هزاران آمریکایی و صهیونیست. هرچی تحلیل است فاتحه مع الصلوات. هرکی میخواد رد کنه دلیل منطقی بیاره !
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      0 1
      احیانن شومو مشاور پوتین برای حمله روسیه به اوکراین نبودی ؟ 😂
  • US ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    14 4
    شما که می‌بینید دشمن چی میگه، حداقل یکم به اقتصاد مردم برسید تا بگیم دروغه همش. کارگران دریابید با ماهی 6 میلیون حقوق. کارگر بیگانه بیشتر در میاره. لعنت به عوامل داخلیش
  • احسان معتمدی IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    18 3
    شعارها صحیح است و من با 28 سال سابقه نمی توانم یک متر زمین خاک کشورم را بخرم
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      5 0
      شعارها کاملا غلط است چون نخریدن زمین را به اغتشاش، ترور، تجزیه و براندازی نظام اسلامی و مردمی گره زده، در حالی که حتی از دست دادن جان هم دلیلی بر انجام این جنایت‌ها نیست. تو هم میدونی فقط خودتو میزنی به نفهمی که چار نفر رو همراه کنی اما خب نمیفهمی که نمیتونی. مرگ بر منافق
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      0 1
      احسان‌معتمدی درست میگه
  • علی IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    7 0
    اپوزوسیون خارج نشین ایرانی اصلا در قد و قواره ای نیستند که بتوانند یک برنامه مدون و پیچیده سیاسی نظامی و رسانه ای علیه ایران تدوین و اجرا کنند بلکه اینها پیاده نظام سرویسهای جاسوسی سیا و موسا و سایر سوریسهای جاسوسی کشورهای متخاصم علیه ایران میباشند و نقششان فقط در حد یک مزدور میباشد که تاریخ مصرف مشخصی دارند
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    0 0
    گشت ارشاد کجاس ؟
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    3 0
    بالا وپایین این اغتشاشات که براساس داده های سران امنیت ملی به جامعه بیان شده و کشته شدن از هر دوطرف نشانه یک چیز است بی لیاقتی مدیران این مملکت که به مرور باعث انباشته شدن هزاران هزارقولهای بی عمل شده و......................بروز این مشکلات برای این ملت عزیز گردید که خداکند روسای این مملکت از این بی تدبیریها عبرتی گرفته باشند که البته گذر زمان برای ملت خیلی موضوعات را شفاف کرده است.
  • AE ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    7 0
    لعنت ازلی و ابدی و بی کران خداوند بر شیخ بنفش انگلیسی بستر و زمینه این اغتشاشات در داخل کشور رو شیخ بنفش انگلیسی فراهم کرد با نابودی اقتصاد ایران
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      0 0
      دلار ۷ هزارتمن میشه ؟
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    22 0
    البته که دشمن دوست داشته و دارد که به ایران حمله نطامی کند، چیز جدیدی نیست. بزرگنمایی آدم کوچولوهای اغتشاشگر، از ترفندهای قدیمی بوده که حالا با فنون جدید سایبری انجام می شود. پدافند تمامی عملیات پیچیده و ترکیبی دشمن، خدمت رسانی به همه اقشار ملت بخصوص قشر محروم است. اجرای محکم قانون و عدم مماشات با قانون شکنان، باعث استحکام خواهد شد. دشمن دوست دارد که مزدورانش در کشور، از زیر ذره بین ، بزرگ دیده شوند. با صد نفر مزدور میخواد روان ملتی را پریشان کند. واکنش همه ملت، باید در تبعیت از رهبری باشد تا شر دشمنان کم شده و در کنار آن مسئولین هم بدور از هرگونه اتلاف وقت، مشکلات اصلی را حل کنند. اتحاد و‌ همدلی، باطل السحر توطئه دشمنان کینه توز است. به خدا توکل کنیم.
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      0 0
      شما از قانون ، فقط عدم مماشاتش رو یاد گرفتید و طوطیوار تکرار میکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس