کد خبر 1435011
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴
اغتشاش

با بررسی‌های دقیق خانه تیمی الهیه مشخص شد که یک تیم حرفه‌ای با تولید محتوای خیابانی و ضبط حرفه‌ای آن نقش شتاب‌دهنده رسانه‌ای را برای داغ کردن پروژه کشته‌سازی در اغتشاشات بازی می‌کند.

به گزارش مشرق،  مرتضی سیمیاری فعال رسانه ای طی یادداشتی در روزنامه جوان نوشت:

نزدیک به سه سال قبل، پژو مشکی با شیشه‌های دودی وارد خیابان پیروزی و پس از طی کردن مسافتی کوتاه متوقف می‌شود. لحظاتی بعد سه مرد با چوب و چماق و نیز دو کلت کمری از کنار گذر خیابان وارد اتوبان امام علی (ع) می‌شوند و با دست تکان دادن سعی می‌کنند خودروهایی را که با سرعت زیاد در حال تردد هستند، متوقف کنند. آن‌ها پس از چند دقیقه تلاش و با نشانه رفتن اسلحه سمت مردم یک خاور کمپرسی را متوقف و آن را به صورت عرضی وسط اتوبان پارک می‌کنند. این اتفاق باعث ایجاد ترافیک سنگین در بخش جنوب به شمال اتوبان می‌شود و هر لحظه بار ترافیک افزایش می‌یابد.

خودروهایی که با فاصله از صحنه قرار دارند، نیز سعی می‌کنند با بوق زدن ممتد اعتراض خود را به کمپرسی متوقف شده در بزرگراه نشان داده تا مسیر را باز کنند. لحظاتی بعد یکی از مردان مسلح با شلیک هوایی چند گلوله جو را متشنج می‌کند و در میان همهمه خودروهای گیر افتاده در اتوبان، دو فرد دیگر با چوب و چماق شیشه‌های خودروهای گیر افتاده را یکی پس از دیگری می‌شکنند، در میان این واقعه عجیب ناگهان یکی از راننده‌های معترض به ضرب گلوله‌ای کشته می‌شود.

این تیر غیب را نه مردان مسلح حاضر در صحنه که نفر چهارمی بالای اتوبان و در کنار پژو مشکی شلیک کرده تا ختم غائله را اعلام کند! مردان مسلح پس از به هم زدن اتوبان به سرعت از کنار گذر بالا می‌روند و سوار پژو مشکی می‌شوند و محل را ترک می‌کنند. دو ساعت پس از این حادثه پژو مشکی در کنار ویلایی در محله الهیه پارک می‌کند و فایل تصویر برداری شده از محل جنایت به سرایدار آن خانه اعیانی تحویل داده می‌شود. مردان مسلح در ازای انجام این پروژه سنگین ۸ هزار دلار دریافت می‌کنند و با پارک کردن پژو مشکی در یکی از محله‌های مرکز شهر متواری می‌شوند.

شب آن ماجرای خونین بی‌بی‌سی فارسی اعلام می‌کند که در یک گزارش تحقیقی به این نتیجه رسیده است که نیروهای لباس شخصی در اتوبان امام علی راننده یک پراید را کشته و شیشه‌های خودروهای عبوری را خرد کرده‌اند. در این گزارش یا برچسب تحقیقی آمده بود که پس از ماجرای گران شدن بنزین در ایران قتل‌های سریالی توسط لباس شخصی‌ها افزایش یافته است!

ماجرای مرگ یک راننده پراید در اتوبان امام علی (ع) موضوعی نبود که بتوان به سادگی از آن عبور کرد. سه روز پس از این حادثه با ردیابی دوربین‌های کنترلی در اطراف اتوبان امام علی (ع) و بررسی سرنخ‌های باقی مانده در صحنه جرم یکی از نهادهای امنیتی به خانه ویلایی در الهیه رسیده و با بازرسی دقیق آن مکان، یک استودیو مجهز برای ضبط و مونتاژ ویدئوها کشف شد.

با بررسی‌های دقیق خانه تیمی الهیه مشخص شد که یک تیم حرفه‌ای با تولید محتوای خیابانی و ضبط حرفه‌ای آن نقش شتاب‌دهنده رسانه‌ای را برای داغ کردن پروژه کشته‌سازی در اغتشاشات بازی می‌کند. البته کشف این استودیو اتفاقی تازه در ردزدنی اطلاعاتی محسوب نمی‌شد، اما ماجرا وقتی جالب شد که سرنخ خانه تیمی اجاره‌ای به فردی بهایی رسیده که ساکن لندن بود. او با در اختیار قرار دادن ویلا و نیز انواع خودرو و تجهیزات ضبط و پخش و حتی استخدام قاتلان سریالی عامل اصلی این پروژه بزرگ بود.

ورود شبکه بهاییت به اغتشاشات خیابانی سابقه‌ای بس طولانی دارد. در فتنه سال ۸۸ سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) از بیت‌العدل خواست به صورت رسمی و علنی در آشوب‌ها نقش بازی کند. مهم‌ترین مأموریت این فرقه ضاله در عاشورای آن سال رقم خورد. بر اساس اسناد موجود یکی از اعضای این فرقه ضاله با دستور مستقیم بیت العدل قبل از عاشورای حسینی با پرواز مستقیم از بانکوک به تهران آمده و لیدری فرقه را بر عهده گرفته بود؛ در آن زمان شبکه بهاییت تنها یکی از همکاران فتنه بود و نمی‌توانست خارج از چهارچوب بازی کند، اما ۱۰ سال پس از آن وقایع و در فتنه بنزینی سال ۹۸ شبکه بهاییت خود را برای روز حادثه به‌روزرسانی و تجهیز کرد. جمع بندی بیت‌العدل آن بود که فرقه اگر از مارپیچ اغتشاشات جا بماند، نمی‌تواند روی آن سوار شود. در یکی از نامه‌های محرمانه بیت العدل با عنوان «مسئله بهاییت چیست؟» آمده است که بهاییت تافته جدابافته از اغتشاشات در ایران نبوده و باید هم سطح با سایر شبکه‌های موجود در ضدانقلاب خود را بالا بکشد. از این رو باید خطر کرد. این تحلیل بعدها در کنفرانس بهاییت مطرح و در نقشه راه ۲۵ ساله روی آن تأکید شده است. در این نقشه شوم فرقه ضاله جهان را به ۱۷ هزار نقطه تقسیم کرده و فرایند ورود بهاییان به هر نقطه (کلاسترها) توضیح داده شده بود. این کلاسترها بر اساس نماد رشد (میزان اقبال افراد به بهائیت) است. جالب توجه آنکه بیت العدل قول داده بود که امکانات و بودجه این مشارکت را در اختیار جامعه ضاله بهایی قرار خواهد داد!

پروژه کشته‌سازی به وسیله قاتلان سریالی توسط فرقه در آبان ۹۸ زدن یک تیر با دو نشان بود؛ از سویی فرقه توسعه موقعیتی پیدا کرده و از سوی دیگر توانست امتدادی مشترک و هم افزا با گروه‌های خشن خاکستری، چون اراذل و اوباش پیدا کند؛ بعدها گروهک موساد از این مدل عملیاتی در انجام عملیات ترویستی در کشور استفاده کرد.

جالب توجه آنکه این فرقه ضاله در اغتشاشات ۵۰ روز گذشته نیز نقش کلیدی داشته است. بر عهده گرفتن نقش اسپانسر مالی برای دو پروژه هتک حرمت به روحانیت در خیابان و نیز ترویج رفتارهای جنسی نامتعارف از جمله پروژه بغل کردن مجانی با هدف آشکار کردن فحشای خیابانی از جمله اقدامات شیطانی بهاییت در روزهای اخیر است.

این روزها رفتار سازمان بهاییت در تبلیغ سنگین رسانه‌ای برای هتک حرمت از لباس مطهر پیامبر اسلام در خیابان یادآور دستور علیمحمد شیرازی معروف به باب است که می‌گفت ضرب اعناق، حرق کتب و اوراق و هدم بقاع و قتل عام الا من آمن و صدق! بر اساس کتاب موهوم اقدس هیچ کس جز بهایی‌ها حق تبلیغ دینی نداشته و حتی نباید نفس بکشند.

در دورانی که حتی گروهک‌ها نیز از اغتشاشات جا مانده و یا به سختی به نقطه سر به سر رسیده بودند (زایمان زودرس آشوب) فرقه ضاله بهاییت به ترویج ایدئولوژی آشوب در خیابان پرداخت. ساختار ژله‌ای و رویکرد سلبی از سوی فرقه باعث شده بود که اعضای این شبکه با حداقل هزینه به اولین شب از آغاز آشوب‌ها در حوالی بیمارستان کسری نیز برسند، دستگیری بیش از ۲۰ تن از لیدرهای میدانی وابسته به فرقه ضاله بهاییت در هفته اول از اغتشاشات توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) درسازمان اطلاعات سپاه و نیز وزارت اطلاعات شاهدی مهم بر نقش محرک فرقه در اغتشاشات است! سایه شوم لباس‌شخصی‌های فرقه این روزها در خیابان افتاده است؛ علامت روشن آن پیغام سعید حجاریان تئوریسین هسته سخت اصلاحات به آن‌ها برای انجام عملیات مشترک است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 95
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 27
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    79 42
    این حرفها وقتی قابل قبول است که با مدرک باشد اگر ۲۰ نفرلیدر بهاییت دستگیر شده چرا یک برنامه تلویزیون از اعترافات انها ساخته نشده که مردم گاه بشوند
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      10 4
      کسانی راکه میگیرند صورتشان رامات میکنند تاشناسایی واسیرکشته سازی نشوندوبحث فرقه گرایی نیزدراین بازجوییهاوخبررسانی هانمیشودچون بیشترشان ازفرقه ضدعفت ونوکرشیطان بهاییت وامثالهم توبه کرده اند
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      3 1
      مسئولان اطلاعات باید بدانند مجری که در خارج حرف میزند دو لایه دارد یکی ظاهری که علیه نظام میگوید و لایه دوم افشاگری در میان حرفهایش است. قدر رضا احمدی را بدانید واقعا بسیار عالی تحت عنوان تبلیغ سلطنت و فحاشی ظاهری ضد نظام همه اراذل سیاسی را افشا میکند.
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      2 1
      مشکل اصلی جریان رسانه ای وابسته به جبهه انقلاب از صدا و سیما بگیر تا روزنامه ها و کانالها و سایتهای مجازی و ... باور نداشتن قدرت نرم رسانه و عدم آشنایی درست و بهینه دست اندرکاران این رسانه ها با تکنیکهای به روز و پیشرفته عرصه رسانه و خبر است . اگر همین دستگیریها و اعترافات زودهنگام عوامل دشمن در کشورهای اروپایی و آمریکا اتفاق میافتاد چه برنامه ها که برای آن نمیساختند ؟! حتی در عرض همین 50-40 روز اقدام به ساخت فیلم و سریال هم می کردند!
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      1 3
      چون که اعتراف نمیکنند همه که راضی نمیشن بیان بشینن اعتراف کنند
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      3 1
      اگر بنا باشد که اعترافات اینها را به این زودی پخش کنند پس دوستانشان را چطوری شناسایی و دستگیر کنند هر وقت بقیه دستگیر شدند پخش خواهد شد شما هم باور می کنید شاید هم بنا به دلایل امنیتی پخش نشود اما واقعیت که انجام شده است
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      1 0
      اگه سر دسته شون حجاریانه چرا کارشو یکسره نمیکنین تا باور کنیم؟ یا حداقل محاکمه بشه یا ...
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      7 2
      خیلی ببخشید مگه قبلی ها که اعتراف کردند رو قبول کردید که حالا این یکی رو قبول کنید شاهچراغ رو داعش قبول کرد گفتید کار خودشونه. نه بابا از اصحاب شمر انتظار بیشتری نداریم
    • کلیم IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      1 0
      پس اگه این خبر درس باشه ... مردم حق دارن
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      2 0
      ۸:۳۴ اگه با مدرک هم بگویند یا میگویی دروغه و یا با اجبار اعتراف گرفته شده پس ببند .... بنی اسقاطیل که میگویند امثال تو هست
  • عارف IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    این دروغها را ملت باور نمی‌کند اما پژو نقره ای که جوانان را بزور و با تهدید یوزی مسلسل می ربود و بلند قد بودند همه عرب زبان بودند
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      17 4
      خری یا خودت رو به خریت زدی ، آلبانی نشین ؟
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      4 2
      تو که راست می‌گی، ولی ...
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      16 10
      از موتوری جنس نگیر لطفاً
    • معلم IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      4 2
      قریب پنج میلیون نفر عرب زبان درایران داریم که در استانهای فارس و خوزستان و.....زندگی میکنند، پس تعجب نکنید.
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      10 2
      الان اسراییله داره فارسی رو مثه بلبل حرف میزنه بعد اگه یکی عربی حرف بزنه ملاکه که مثلا برای فلان قوم یا کشوره ..خدا به همه عقل بده اسراییل وآمریکا وبقیه شیاطین دارن میگن ما حمایت کردین بولتون میگه ما مسلحشون کردیم بعد یه عده احمق هنوز میگن کار خودشونه ..همین قدر تباه
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      2 0
      کدوم فیلم؟ بهایی ها که صید می شوند به دلیل اطلاعاتشون نشون داده نمی شوند. مزدوران وطنفروش هنوز قوقو هستند.
    • داود IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      3 2
      یه دروغ کوچولو مثل قبل احمقها هم معدود هستند که باور کنند
  • بهلول IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    56 45
    اگر خداوند میدانست که دین باعث میشود .که انسانها هم چون گرگ همدیگر به خاطر دینی که او برای بشریت فرستاده تیکه پاره میکند هیچ وقت انسان را اشرف مخلوقات خلق نمیکردِ.
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      48 17
      بهاییت دین نیست برابر جادوگری ست .یقه تو پاره نکن. تو عاقل تر از خدا نیستی. پس بتمرگ و زر زر نکن
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      10 1
      اشرف مخلوقات است برای اینکه آزادی هرزگی و خوکی را بر نمی تابد چون از جان خود می گذرد تا دین خدا را حفظ کند مثل آرمان عزیز.
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      40 2
      اشرف مخلوقات است برای اینکه آزادی ه...زگی و خوکی را بر نمی تابد چون از جان خود می گذرد تا دین خدا را حفظ کند مثل آرمان عزیز.
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      7 1
      خداوند منان می دانست که انسان بی دین همچون پیروان فرقه ضاله بهاییت موجود پست و بی ارزش و فرمایه ای بیشتر نیست پس دین را بر بشریت از طریق پیامبران خود نازل کرد که بشر مومن از موجودات ناطق کافر تفکیک شوند.
    • علی ارشد IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      10 1
      یعنی جنگ های جهانی اول و دوم و حملات وحشیانه استعمارگران قدیم و جدید و گشتار مردم سومالی و ویتنام و افغانستان و عراق و .... برای دین بود؟!!! نه نبود بلکه از بی دینی بود . اگر دین داشتند همزیستی مسالمت می داشتند . دین از درنده خویی جلوگیری می کنه. این فرقه های وحشی همچون بهائیت و بابیت و وهابیت و .... هم زاده استعمار غرب لائیکه و دور از تعالیم دینی هستند
    • معصومی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      7 1
      واقعا جای تاسف داره با افرادی مثل تو شدیم 85میلیون نفر و جلو آمریکا هم باید بایستیم. خر از تو بیشتر بارشه
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      2 1
      تو اونقدر احمقی که فکر میکنی خدا از آینده خبر نداره!! ابله زمان و مکان و هرچیزی که توی محاسبات ما وجود داره مخلوق خداست! حق باید از باطل جدا بشه تا بی شرف های دروغگو نگن ما با حق بودیم!
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      2 0
      بازهمین دین افرادسالم رومصون نگه داشته وگرنه کلاکره زمین زامبی سراوبعدش قتال خونه میشداقای دانشمند
    • محمد IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      2 0
      یعنی حالا توبیشتر از خدامیفهمی کدام خدارا میشناسی اصلا چه دینی داری نادان تویی که هنوز خدارا مثل خودت فرض کردی
  • سید IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    66 38
    از فرقه منحوس بهائیان حرامی و نجس به جز مزدوری برای صهیونی ها، عایدی ای نصیب کشور و ملت نخواهیم دید!!!
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      1 21
      تو قاهمشهر بهایی داریم از خودمون بدی دیدیم از اینها بدی ندیدیم انسانم ارزوست
    • . IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      1 4
      دقیقا
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      5 1
      ای شیطون مام اصلا نفهمیدیم تو بهایی هستی خیلی طبیعی همسایمون تو قائم شهر
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      2 0
      به خودت بدی نکن بهایی قائمشهری ، همسایه پیش کش
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      3 1
      ۱۲:۰۶ یک کلمه از بهایی که خودش را غیربهایی جا می زند
  • ایرانی IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    80 15
    تروریستهای بیشرف بی دین مزدور بیگانه!
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      19 18
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند ـــ پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
    • عبدالله مومن IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      37 18
      داروی شفابخش این مشکل اینست که هر بهایی ای را که در آشوب های سفارشی دشمن گرفتند بلافاصله او را اعدام در سر صحنه کنند. والسلام و باقی حرف است !!!
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      37 11
      وخاله مرحوم من در این اتوبان توی آمبولانس و در ترافیک سنگین به رحمت خدا رفت، خدا لعنت کنه بهاییت و فتنه گران و مسببین فتنه ها رو از جمله رئیس دولت بنفش...‌‌فقط میتونم بگم با آل علی هرکه درافتاد ورافتاد
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    42 9
    درصدی اقتصاد ایران در تصرف بهائی ها ست....
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    54 10
    اینها را باید گرفت و به اشد مجازات محکوم کرد در ملاءعام و اطلاع رسانی کامل کرد
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    24 6
    لطفا در مورد ماجرای سعید عسگر نیز گزارش تهیه فرمائید!
    • گزارش IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      30 9
      سعید حجاریان، سعید عسکر و اکبر خوشکوشک در سال 88 هر سه در ستاد مرکزی میرحسن موسوی فعال بودند! گزارش بهتر از این؟!!
  • علی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    11 9
    همش تقصیرسیاست های اشتباه دولت است که هنوز هم ادامه دارد،وموجب شده تا این اتفاقات تلخ درکشور رخ بدهد،اچرا درکشورهای دیگر اثری ازاین برنامه ها نیست.
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      9 0
      چون کلا در اختیارشون هست کشورهای دیگر
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      1 0
      پشتک وارو میزنی و سرت از مجازی در نمیاری و دیگر خبرها متعلق به اروپا افریقا و آسیا را نمیبینی
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      1 0
      چون آمریکا در واشنگتن سفارت ندارد!!
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      1 0
      پاسخ این سؤال را سفیر آمریکا در کوبه داده که خطاب به وزیر خارجه پرسیده بود آیا میدونی علیرغم اینکه در بسیاری از کشورهای دنیا آشوب و کودتا و ... اتفقا می افته چرا هیچوفت در آمریکا کودتا و آشوب بر علیه دولت برپا نمیشه ؟ و خودش هم پاسخ داده بود که چون آمریکا در واشنگتن سفارت ندارد!! ..... گرفتی چی شد؟؟؟؟؟؟؟!
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      1 0
      چون آمریکا در واشنگتن سفارت ندارد!!
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      1 0
      اوکیناواژاپن ومصرروببین که بزرگترین گورخواب هاروداره وبهشون مرتب توهین وغارت میشه همین عربستان اگه نفتش تموم بشه یه صادرات پیچ هم نمیتونه بسازه مصرف گرای کامل است امنیت این ملتشون هم برابرجلادان صهیونیست ازایران دارنداکراین روببین غارت اروپاروتوسط صهیونیست ببینسم
    • حسام IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      1 0
      اصلا ربطی نداره اینکه ی نفر توی گشت ارشاد فوت شده چ ربطی ب دولت داره
  • علی افصحی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    6 1
    به هر حال جریان ضد ارزش های شیعی با پیروزی انقلاب اسلامی وساخت بالاترین ومقاومترین قدرت در سطح نه ملی و حتی منطقه ای ، بلکه درسطح ابرقدرت جهانی،حقد و کینه شیاطین جهانی به سرکدگی آمریکا و مزدورانش را طی چهل و سه سال گذشته بدجوری برانگیخته> این جریان اگر دست به کارهای جنونآمیز نزند جای تعجب دارد. از طرف دیگر جریان نفوذی آمیرکایی_اسرائیلی اصلاحطلبان فاسد ، که اکثراپاییدر جریان به شدت آلوده انجمن حجتیه داشته اند، نشان داده که با هر جریان فاسدی می توانذ همزیستی مسالمت آمیز داشته باشدجزباجریان ولایت فقیه و جان نثاران ولی فقیه. لذا دشمن دست به فتنه های مستمر زده ومزدوانش درقیافه های ظاهری مختلف! اما با یک هدف! با اوهم راهی کرده واصلاح طلبان فاسد نیزکوچه وسیع تر ازپیش، برای آن ها باز می کنند. خب این کار دشمن است ! اما کار انقلابیون نه افشاگری صرف ،بلکه همگام با افشاگری، کارمیدانی مستمر اطلاعاتی _ عملیاتی است بی هیچ وقفه ای. چرا که سنت الهی چنین ساختاری رابین حق و باطل طراحی کرده و درقرآن فرموده " تلک الایام نداولها دنیا با درگیری مستمر حق و باطل گردش می کند". جهاد مستمر در برابرخباثت مستمر.
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    10 1
    حتی اگر(تمام رسانه های پروپاگاندای دنیا،جنگ شناختی،استکبارغارتگر،صهیونیسم اشغاگر،وهابیهای نوکر،منافقین،سلطنت طلب وتجزیه طلب سواستفادگرودشمنان داخلی وخارجی،امپراطوری وکهکشان پرازدروغ.... ) باعث(انواع فریب،اغتشاش،بی بندوباری،آنارشیسم،تحریم،عقب ماندگی،جنگ،ناامنی)شده باشند،باید این را نعمتی برای مردم ایران دانست(عدوشود سبب خیر)
  • هادی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    9 0
    شما که خبر دارید اینا چه حرومیایی هستن خوب جلوتر از این اقدام می‌کردید تا کار به اینجاها نکشه.
  • meti IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    1 6
    کشیدن اعتراضات به مدارس رو یادت رفت
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    7 7
    خخخ فتنه بنزین چیه دیگه
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      11 3
      فتنه یعنی امتحان؛ امتحان اینکه مشخص بشه چه کسانی در کوران حوادث انسان باقی موندن و چه کسانی (مثل جنابعالی) تبدیل به یک شیطان شدند. فتنه بنزینی هم همونیه که حسن روحانی با زمینه‌سازی برای ایجادش، قصد داشت ایران را مثل یمن درگیر یه جنگ داخلی و توأمان حمله‌ی خارجی بکنه.
  • FR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    14 1
    حجاریان ظاهر و باطن یک شیطان مخوف را دارد
    • علی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      0 22
      شیطان خود تویی با افکارجنایتکارانه و پلید
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      5 0
      اخی بچه شیطان ناراحت شدی ..به اربابت به احترامی شد .دردت امد
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    13 12
    خخخخخ خدایی فیلم درست کنید با این داستاناتون
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      10 9
      دلقک این صحنه امثال توست که نخ دست و پا و سرش را داده دست انگلیس و عربهای سعودی ولی به زودی ان نخها جدا و تو در اتش خواهی سوخت خائن به وطن.
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      3 0
      اتفاقا فیلم درست کردم از داستانمون گاندو ۱و۲ بود وخانه امن یادم اون موقع شیخ بنفش داشت سکته میکرد پماد سوختیگم نایاب شده بود
    • ح IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      1 0
      اتفاقا درست میکنیم تو رو هم میزاریم قلقلی نظرت چیه؟
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    6 0
    مزدور مزدور است
  • شهروند ایرانی IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    8 1
    تاوقتیکه به وضعیت اقتصادی کشور رسیدگی نشود آش همینو کاسه همانه دولت مقصره مخابرات خودش با این افزایش بی رویه تلفن ثابت عامل اغتشاشاته
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    7 2
    شما که همه این واقعیات میدونید چرا این همه افراد که وسط خیابون آغوش رایگان و توهین به روحانیت و بی حجاب در خیابان هستن رها کردید چرا این افراد که بر ضد دین فعالیت دارن و مرتد هستن برخورد نمیه چرا راحت مامورین ار کنارشون عبور میکنن و فقط نظاره گر هستن. چرا در خارج اعدامشان نمی‌کنید. چرا حجاریان و عبدی با خیال راحت با این افراد همکاری دارن . . ما که برخوردی ندیدم آغوش رایگان در بازار تهران میزارن و چند دخترم همراه میارن و ابتدا با این دخترها شروع میکنن و بعد دخترهای دیگر تشویق کرده و مامورین ما هم که نظاره گر هستن مردمم میبینن یعنی عادی میشه بعدشم احتمالا خدمات جنسی رایگان خواهند داشت. واقعا ما که از دست بی خیالی بعضی مسولین خسته شدیم و در تعجب هستیم
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    4 0
    همه اینها رو که گفتید درست و شکی در آن نیست. خدا لعنت کنه اسراییل و بهاییت و آمریکا و کل غرب کثیف رو. اما باید جلوی سوء استفاده های متاسفانه حتی علنی در ادارت ، بانکها، شرکت آب و برق و گاز و نظام مهندسی و شهرداری و دارایی و از همه مهمتر محیط زیست و ادارات صنایع و ... گرفته شود و ادارات مختلف در ازای ایجاد محمدودیتهای الکی و متوقف کردن امور مردم پاسخگو باشند چیزی که حتی ذره این در این مملکت وجود نداره و تمام ادارات مختلف در حال اجحاف به مردم و عدم پاسخگویی حتی ذره ای هستند. هر موقع این اتفاق افتاد امثال آمریکای پلید و اذنابش هیچ غلطی نمی توانند بکنند و نیازی به زور زدن برای توضیح وقایعی اینچنینی نیست
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    11 5
    درود بر جمهوری اسلامی ایران
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    2 0
    یعنی‌کثیف‌ترین‌وهرزه‌ترین‌وفاحشه‌ترین‌و زنازاده‌ترین‌افرادهمین‌بهایی‌هاهستندکه‌نجسی‌وبی شرفی‌درذاتشان‌است.
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    1 0
    آیا حجاریان فرمانده ی بهائیان است و از موساد دستور می گیرد؟
  • ناصر IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 5
    کشورومسئولین خوبی داریم تا مردم به گرانی وگرفتاریهای خوداعتراض میکنندهمگی عاشوبگروبهایی وکمونیست وصیهونیست معرفی میشوندچشم اینان هیچکدام نیستن ملت ایران هستن اگرحرفهاتون درسته چرا همه ورزشکاران ومعلمین وپزشکان معترض هستن خودتون را به خواب نزنیدایران برای همه است
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      3 0
      اولش شاید اعتراض بود ولی الان اغتشاشه
  • siavash IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    2 0
    شما هم هم مانند لیبرال ها و شیفتگان غرب و دزدان این خاک از شفافیت می ترسید و می هراسید اگر نبود چنین یقیناً با شرکت معترض و مدعی در رسانه ملی آن هم نه تعدادی معلوم الحال و فسیل اصلاح طلبان و یا دزدان اتاق بازرگانی و ... جلو بسیاری از زخم ها را می توانستید بگیرد. دریغ و صد دریغ
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    6 0
    من نمیدانم این موضع انفعالی چه معنایی میدهد که هرروز هرزگان یک دروغ بسازند و نظام هم با کلی دردسر به دنبال اثبات دروغ آنان باشد؟؟؟؟ اینطور که تمام توان امنیت کشور صرف عملیات فریب دشمن میشود...همه مردم دیگر فهمیده اند که اغتشاشگران و حامیان آنها به دنبال حذف خدا از زندگی و تجزیه ایران اسلامی هستند و کسی هم به دروغ های آنها گوش نمیدهد پس لطفا از لاک دفاعی بیرون آمده و آفند را آغاز کنید وگرنه دشمن یک گام دیگر خواهد برداشت
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    2 0
    اکثر سرمایه دارای ایران بهایی اند
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    3 0
    وخداوند. در این نزدیکها شاهد اعمال همه ما است بخندیم به حال خودمان که چه راحت نشستیم و به گریه ایم به عاقبت عقوبت کار
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    4 0
    خب چرا پس اییین قدر مماشات میکنید چرا با مشت آهنین این اوباش رو از خیابان جمع نمی‌کنید تمومش کنید برخورد قاطع واعدام بهائیت
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    5 0
    چرا دستگیر نمیشود
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    2 2
    اینها را گفتی چرت است در مورد حجاریان ..... اگه واقعا حجاریان توطئه می کنه و چرند می گه و خط آشوب نشان میده چرا دستگیر نمشود . پس چرت نگویید
  • محمد IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    3 0
    این رشته سر دراز دارد اگر جلوی عاملان اصلی گرفته نشود. امثال حجاریان رو نمیشه دستگیر کرد؟
  • نوید IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    2 1
    ممنون از تحلیلتون
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    3 2
    ما بچه های سید علی هستیم مطیع سید رهبر آقا خامنه ایی ایشان حکم جهاد دهند همه دشمنان را ادب می کنیم. یا علی
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    3 3
    درود بر مشرق
  • . IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    2 2
    جالب بود
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    3 2
    مرگ بر فتنه گر خائن به وطن
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    1 1
    با سلام گزارش قابل تحسینی است. دست مریزاد. کشف عقبه این فتنه بسیار حائز اهمیت است. بهائیت بخشی از صهیونیسم است و مشارکت این فرقه ضاله در فتنه اخیر بنطر می رسد بدلیل نفوذ صهیونیسم در ایران است. کارشناسان امنیتی پیش از این در باره اسناد سازمان های امنیتی از جمله ساواک که در باره شبکه های یهودی در ایران بود اطهار نظر کرده و مستندا غله نقش حجاریان و تهرانی در باره جابجایی این اسناد در جای دیگری پرداخته بودند. شبکه زیتون شبکه جاسوی موساد در ایران بود که با پشتیبانی احتمالی برخی عناصر از جمله حجاریان از تیررس دستگاه های امنیتی ج اا خارج شده و هم اکنون در حال ایفای نقش مخرب خود هستند. لطفا این مطالب را پیگیری و افشا نمایید و عناصر مشکوک را پیگیری کنند.
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    2 0
    این مردک منافق حجاریان چرا داره واسه خودش آزاد میگرده؟
  • امید IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    1 0
    دقیقا برای مقابله با این جرثومه های فساد باید چون امیرکبیر اقدام و جملگی را به دار مجازات آویخت. امیرکبیر اگر با این فرقه پست مدارا و مماشات میکرد الان نامی از اسلام و تشیع در ایران نبود.
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    1 0
    کاش در تلویزیون هم با نشون دادن مثال‌هایی، اینو بگین. فرق اینا با مردم معلوم بشه. یهودی بودنشون رو هم بگید لطفا. «بهاییان ایران که از یهودیگری تغییر آیین داده اند توسط دولت ایران در اختناق زندگی می کنند.» نگفته برخی بهاییان، یعنی کل بهاییان. صفحه ۳۷۱ اسناد لانه جاسوسی جلد ۱
  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    1 1
    بالاترین دین انسانیت است
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    0 1
    ممنون از مشرق
  • ناشناس🇮🇷 IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    مرگ بروهابیت وفتنه گر
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    سوال تلخ اینکه اگر بهایی ها رو همه شون رو تحت نظر و شنود داشته اید و می دونستید دارن میان و نگرفتینشون که خیلی خیته اگر هم تحت نظر ندارینشون که بدتر از بده ..
  • سعید م ه IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    دیشب در یک هیات قسمت زنها خانمی بی حجاب رقصید اولا حتما کار بهائی و یهود است دوما در شهرستان ما که همه مومن الظاهر هستن یک خانم با مانتو اومد به فیلم گرفتن وسط هیات که به زور بیرونش کردن ....هر دو نفر یک دستور دارند اون هم لوث کردن محرم منتها شهرستان ما چون واضح نمی تونه گفتن کم کم شروع کنه
  • سعید م ه IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    برخورد با بهایی ها حتی بی آزارشان باید بر اساس این باشه که این الان میخواهد بمب منفجر کنه و بعد اگر خلافش ثابت شد ولش می کنید شل گرفتین ....خشونت به بهایی و یهود لازمه نجات کشوره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس