1

برخی افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی تلاش کردند در پوشش خبرنگار به قطر سفرکرده و با رزرو هتل در نزدیکی محل اقامت تیم ملی اغتشاشات محله محور و سانترالیستی در تهران را به کنار گوش تیم ملی بکشند!

سرویس سیاست مشرق- فروردین امسال وقتی داور مسابقه سوت پایان بازی میان دو تیم ملی فوتبال ایران و لبنان را به صدا درآورده و هواداران با چرخاندن پرچم صعود تیم ملی به جام جهانی قطر را جشن گرفتند؛ کمیته مشترک خرابکاری در لندن به تکاپو افتاد که به هر طریق ممکن مانع از حضور یوزها در این مسابقات شود. در آن روزها رسانه‌های فارسی‌زبان ضدانقلاب خود را به درودیوار می‌زدند تا با بهانه‌هایی واهی چون مسئله حضور بانوان در استادیوم‌ها یا ماجرای جنگ اوکراین فدراسیون جهانی را وادار کنند تیم ملی فوتبال ایران را از مسابقات حذف کند!

صحنه‌گردان این ماجرا نیز سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌ای متشکل از سیاستمداران تندرو آمریکایی و صهیونیست بود که تلاش می‌کردند محدودیت‌ها علیه مردم ایران را بالا ببرند. جوزف لیبرمن از اعضای مشاور در این سازمان ضد ایرانی در تشریح مدل فشار علیه ایران در یادداشتی نوشته است: حکومت ایران توانسته است ضد تحریم شد، دیگر تنها توسل به گزینه تحریم اقتصادی برای مهار ایران کافی نیست، باید مدل تحریم‌ها را اجتماعی کرد تا در آن را همه مردم ایران حس کنند! اشاره این سناتور تندرو آمریکایی به «تحریم اجتماعی» مجموعه اقداماتی بود که می‌توانست پروسه شورش‌های کور شهری را تسهیل کند.

کمپین نوید افکاری شرور معروف شیرازی یکی از پیمانکاران تحریم اجتماعی با تمرکز روی تحریم ورزش ایران بود، پتیشن نویسی این کمپین توسط سازمان موساد طراحی‌شده و توسط برخی عوامل ضدانقلاب در خارج از کشور اجرایی شد. این کمپین ضد ایرانی با رزومه سازی برای یک قاتل حرفه‌ای سعی داشت از او چهره‌ای ورزشکار با گرایش سیاسی بسازد. هدف از این شخصت پردازی و برند سازی فیک آن بود که به بهانه اعدام نوید افکاری، ایران را محروم از کلیه فعالیت‌های ورزشی شود!

پشت پرده لغو سفر جاسوس خبرنگاران انگلیسی به قطر! / آیا بی‌بی‌سی فارسی نیز یک رسانه تروریستی است؟

جنگ ضد تیم ملی فوتبال: ایران‌کُشی با خنجرِ ضدایرانی

کمپین تحریم ورزش ایران برای تبلیغات نیاز به رسانه داشت؛ سازمان ایران هسته‌ای برای سامان‌دهی به جنگ روانی علیه مردم ایران علاوه بر استفاده از ظرفیت رسانه‌های غربی با تشکیل یک کمیته خرابکاری سعی کرد با اقدامات ایذایی نبض شبکه را در دست بگیرد؛ این کمیته یک شاخه رسانه‌ای در لندن و شاخه‌ای تروریستی (آفندی) در پاریس تشکیل داده و برای هرکدام وظایفی تعیین کرد، این ستاد جنگ در طول دو سال به‌مرور ریشه‌زایی کرده است.

به این شیوه که هرقدر که ارسال سلاح قاچاق و تروریست به سمت مرزهای ترانزیتی ایران افزایش یافت، درازای آن شلیک هشتگ و اخبار جعلی برای تاثیرگذاری روی بافت خاکستری نیز افزایش‌یافته است. بی‌بی‌سی فارسی و تلویزیون رژیم آل سعود ازجمله عوامل اصلی این جنگ رسانه‌ای بودند که به‌صورت علنی به سمت مردم ایران شلیک می‌کردند. این اقدامات تخریبی باعث شد تا مقامات ایران تلویزیون سعودی را شبکه تروریستی اعلام کنند.

هر چه به جام جهانی نزدیک می‌شدیم میزان فشار رسانه‌ای کمیته خرابکاری برای حذف تیم ملی ایران با برچسب سیاسی افزایش یافت! اما اقدامات راهبردی و دیپلماتیک تهران، فیفا زیر بار فشار سیاسی گروهک اتحاد علیه ایران هسته‌ای نرفته و حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی با انتشار ویدئو کلیپی از همه تیم‌های راه‌یافته به مسابقات قطعی شد؛ این اقدام ضربه سنگین به کمپین تحریم ورزش ایران رفت.

پس از ناامید شدن کمیته خرابکاری از حذف تیم ملی؛ اقدامات لجستیکی تروریست‌ها برای ضربه روانی به بازیکنان تیم در دوحه آغاز شد. هدف آن بود که برخی افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در پوشش خبرنگار به قطر سفرکرده و با رزرو هتل در نزدیکی محل اقامت تیم ملی اغتشاشات محله محور و سانترالیستی در تهران را به کنار گوش تیم ملی بکشند! این برنامه به‌گونه‌ای طراحی‌شده بود که با ایجاد فشار مصنوعی علیه برخی بازیکنان تیم ملی آن‌ها هدایت ادراکی شده و در طول مسابقات با انجام برخی رفتارهای خلاف عرف ورزشی استادیوم فوتبال را به محل میتینگ سیاسی بدل کنند.

محسن صالحی عضو شبکه تروریستی اینترنشنال دراین‌باره می‌گوید:

از یک سال قبل که حضور ایران در جام جهانی قطعی شد؛ تلویزیون اینترنشنال برای حضور در مسابقات برنامه‌ریزی کرد! ما در آنجا هتل رزرو کرده و یک استودیو خبری حرفه‌ای نیز تجهیز شده بود، تلاش ما آن بود که صدای مردم ایران (اغتشاشات) در مسابقات باشیم! این عامل تروریستی اعتراف کرده بود که هدف از سفر خبرنگاران پوششی به قطر نه پوشش مسابقات بلکه اثرگذاری روی بازیکنان تیم ملی و انتقال خط اغتشاشات از لندن به دوحه بوده است!

جالب‌توجه آنکه کمیته خرابکاری برای رسیدن به این هدف یکی از بازیکنان تیم ملی را سوژه سازی کرده و از طریق رابطی در آلمان سعی داشت به این فوتبالیست مشهور نزدیک شود، راهنمایی‌ها و رصد دقیق شرایط توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه باعث هوشیاری این بازیکن از دسیسه دشمن شد؛ یکی از دستورالعمل‌های سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌ای به کمیته خرابکاری آن بود که بازیکنان ایران در هنگام آغاز بازی با تیم ملی آمریکا سرود مقدس و ملی کشورمان را نخوانده و به‌جای آن روی زمین زانو بزنند!

این دست اقدامات تخریبی و سیاسی‌کاری از سوی عوامل ضدانقلاب باعث شد، کارگروهی مشترک توسط نهادهای اطلاعاتی کشورمان تشکیل شد و این گروه با سفر به شهر دوحه حجت را با مقامات قطری تمام کنند! در آن زمان تیم ایرانی به قطری‌ها هشدار داد که نزدیک شدن هر عامل تروریستی به محل اردوی تیم ملی در هتل محل اقامت یا محل تمرینات را تحمل نکرده و در صورت تخطی پلیس و سازمان اطلاعات قطر از این دستور با عناصر خرابکار به شیوه قانونی برخورد خواهد کرد. قطری‌ها مطابق خواست مقامات کشورمان ویزای جاسوس خبرنگاران منتسب به رژیم سعودی را لغو کرده و با تهیه لیستی از اقلام ممنوعه چون مواد مخدر، اسلحه، مشروبات الکلی، گوشت خوک و مواردی مشابه با آن حضور خبرنگاران اینترنشنال را نیز ممنوع اعلام کردند.

پشت پرده لغو سفر جاسوس خبرنگاران انگلیسی به قطر! / آیا بی‌بی‌سی فارسی نیز یک رسانه تروریستی است؟

پشت پرده لغو سفر جاسوس خبرنگاران انگلیسی به قطر! / آیا بی‌بی‌سی فارسی نیز یک رسانه تروریستی است؟

چرا انگلیسی‌ها از سفر به دوحه پا پس کشیدند؟

اما ماجرای لغو سفر کمیته خرابکاری به قطر وقتی جالب شد که انگلیسی‌ها نیز به‌صورت ناگهانی اعلام کردند که خبرنگاران بی‌بی‌سی فارسی نیز از سفر به قطر انصراف داده‌اند! آن زمان این سؤال پیش آمد که چرا دولت انگلیس مانع از سفر خبرنگاران پوششی به دوحه شده است؟ پاسخ به این سؤال خیلی سخت نبود؛ پس از ضربه سنگین اطلاعاتی به کمیته خرابکاری در لندن و پاریس لیست اعضای این شبکه لو رفته و انگلیس حاضر نشد برای ادامه عملیات در دوحه ریسک کند؛ این تفسیر به‌خوبی نشان می‌دهد که دولت انگلیس اطمینان خاطر دارد که بی‌بی‌سی فارسی یک رسانه تروریستی بوده و برای شبکه ضربه خورده حفظ نیرو مهم‌تر از اصل عملیات است.

البته ماهیت عملکرد رسانه انگلیسی از مدت‌ها قبل برای مردم ایران روشن ‌شده است؛ این رسانه آلوده علاوه بر نقش مستقیم در چند کودتای سیاسی (کودتای ۲۸ مرداد و کودتای ۸۸) در ماه‌های اخیر به‌صورت علنی به تبلیغ اقدامات مسلحانه علیه مردم ایران پرداخته است! پیش‌ازاین بی‌بی‌سی سعی می‌کرد با گرفتن ژست بی‌طرفانه و ایجاد فضای به‌اصطلاح حرفه‌ای خود را تنها منعکس‌کننده اخبار نشان دهد؛ از جو حاصل از اغتشاشات تینیجری باعث شد این شبه رسانه انگلیسی به ناگهان نقاب از سر برداشته و ماهیت روباه‌صفت خود را به‌خوبی نشان دهد. افسران این شبکه تروریستی به‌خوبی می‌دانستند که در صورت نزدیک شدن به مرزهای استراتژیک ایران و انجام عملیات تخریبی عاقبتی بهتر از معدوم نیما زم در انتظار آن‌ها نخواهد داشت.

پشت پرده لغو سفر جاسوس خبرنگاران انگلیسی به قطر! / آیا بی‌بی‌سی فارسی نیز یک رسانه تروریستی است؟

پشت پرده لغو سفر جاسوس خبرنگاران انگلیسی به قطر! / آیا بی‌بی‌سی فارسی نیز یک رسانه تروریستی است؟

ترویج استفاده از کوکتل مولوتف و اقدامات خشونت‌زا توسط انگلیسی‌ها

این روزها وضعیت بنگاه خبرپراکنی انگلیس به حدی وخیم است که یکی از مجریان آن با انتشار فایلی صوتی، اعتراف کرده است که هدف کمیته خرابکاری مستقر در لندن تجزیه ایران است و رسانه‌های ضدانقلاب نه یک شبکه خبری بلکه یک ابزار تروریستی علیه مردم ایران هستند. این روزها بی‌بی‌سی فارسی نه از سر اجبار بلکه از روی تقسیم وظایف با اینترنشنال متعلق به خاندان آل سعود پاس‌کاری خبری می‌کند.

آخرین نمونه این رفتارهای عجیب باعث اخراج خبرنگاران این دو شبکه از یک جلسه سازمان ملل بوده است. ضربه به شریان اساسی اغتشاشات در داخل و خارج از کشور باعث شده است تا بار دیگر موتور اتحاد علیه ایران هسته‌ای در نشست شورای حکام روشن شود. اخیراً محمدعلی شعبانی جاسوس هسته‌ای و از اعضای شبکه گاندوی انگلیسی در تحلیلی نوشته است که با ایران کنار بیایید؛ آشوب سازی تنها باعث ویرانی شبکه خواهد شد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 63
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • سید IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    42 13
    وقتی بنیانگذار صهیونی و سیاستگذار انگلیس و سرمایه گذار سعودی و خبرگزار بهائی باشند فقط به مذاق شیطان می تواند خوشایند باشد!!
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      16 4
      اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      18 2
      بی بی سی ام الفتنه و سرمار است باید همیشه هوشیار بود
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      3 3
      حواشی سال ۸۸ فراموش شد و فقط تتایج فوتبال در تاریخ ماند الان هم بعد مدتی این حواشی فراموش خواهد شد و در فیفا و تاریخ فقط تعداد گلهای زده و ستاره های فوتبال ماندگار خواهد شد.
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    12 11
    استانداران به دستگاهها دستور دهند فضای کشور فوتبالی شود بازیها خصوصا تیم‌ ملی از تلویزیون شهری پخش گردد فرصت نشاط حلال نباید از دست برود
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      11 15
      باورم نمیشه.با شادی مشکلی ندارین یعنی؟
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      8 3
      آیا هیچ تضمینی هست که تیم ملی نبازه ؟ اگه به قول جنابعالی به هوای شادی مردم فضای کشور را فوتبالی کنیم و بیش از حد به فوتبال بپردازیم و تیم ملی هم خدای ناکرده کاری از پیش نبره و ببازه اونوقت افسردگیش بیشتر از شادی خواهد بود!
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      5 3
      اونی که گفته باورم نمیشه قطعا عقل بی‌بهره‌ست که چیزای ساده رو نمیفهمه. دین‌داری ما عین شادیست. بی‌نهایت برابر شادی‌های شما. شادی ما هم با شادی شما فرق داره. شادی ما سر کاری نیست، از تمسخر و آزردن دیگران نیست، از دنبال کردن توپ نیست، از طرفداری این و اون نیست. ما از این که هر کی حقه ببره شاد میشیم. اصلا همین طوری شادیم. تا وقتی فرمانت رو به شیطون بسپری و از ایمان و عمل صالح دور باشی، همیشه در حیرت خواهی موند
    • خلیل IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      3 1
      طبق نظر کارشناسان فوتبال وضعیت تیم های آمریکا و انگلیس مثل سابق نیست و افترسدیدی داشته‌اند.از این رو چون احتمال برد ایران بسیار زیاد بود و این شکست نه در دنیای فوتبال که در دنیای سیاست هم به ضرر این دو کشور خواهد شد پس دست بکار شدند و همه توان خود را به میدان آورده‌اند تا این اتفاق نیفتد . اول تحریم فوتبال بود که موفق نشدند حالا با اغتشاشات ایجاد شده میخواهند روحیه بازیکنان را خراب کنند و چنانچه باز هم موفق نشد روی سرود ملی و پرچم متمرکز شدند. انشاالله اینبار هم تیرشان به سنگ خواهد خورد
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      3 0
      شادی ما دوره آخر آلزمان فرق می کنه .
  • CA ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    30 1
    انگلیس خبیت گنده لات تروریسم در دنیاست پس بی بی سی بدون شک صدای تروریسم است.
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    8 19
    این تیم ملی امسال ابکش میشه
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    2 7
    پشت پرده لغو حضور صدا سیمای چیه؟
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      11 0
      صدا و سیما گزارشگر نداره ولی خبرنگار داره.هر شب می تونی تو شبکه سه ببینیشون
  • علی GB ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    11 3
    آقا این مسول فدراسیون بوکس که پناهنده شده، اینا چطور راحت پناهنده میشن. هرکس که به خارج فرستاده میشه، اموالش بررسی شه که نفروخته باشه. حالا دلارهایی هم که خریدند و اونم از اموال ملت هست که میشه آمارش را گرفت و وثیقه گرفت ازشون
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    10 3
    حرامیان دهها نقشه دارند تا در مسابقه فوتبال ان را اجرا خواهند کرد . پس باید منتظر توطئه های انها در زمین و کنار ان باشیم . یقینا منافقن و سلطنت طلب ها و کومله و دیگر تروریست ها را فراخوان داده اند تا تبلیغات ضد ایرانی را انجام دهند . شاید کسی برهنه شود .شاید تصویر کسانی که فوت شده اند و یا خودشان کشته اند را پرچم یا پیراهن ...کنند و شاید خود سوزی کنند . هر جنایتی که بگویی از این خائنین وطن فروش بر می ایذ بستگی دارد سیا و موساد و اینتلیجنت سرویس و...چه سفارش داده باشند
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      6 0
      اگر منافقین جرات به خرج بدهند که از خود مایه بگذارند و خودشان را به درک واصل کنند اشکالی ندارد که شر خودشان را کم کنند البته به شرطی که به محض ورود به قطر در گونی نهادهای اطلاعاتی وارد نشوند .
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    3 7
    مذهب ترکیه و طالبان یکی است حالا دلیل آذری کشی بزرگ بدست ارتش ترکیه در زمان شاه اسماعیل رو میفهمیم. ترکیه آرزو میکنه لحظه شماری میکنه قدرت پیدا کنه تا به یک بهانه ای تبریز و اردبیل رو با هواپیما بمباران کنه
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      2 2
      لطفا بفرمایید شما با طالبان چه فرقی دارید ؟؟؟
    • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      استاد طالبان هستن
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    6 0
    خیلی جالبه بی بی سی هر روز به مردم میگه بیاید کف خیابون .بعد خودش می ترسه به خیابونهای قطر بیاد
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    4 0
    انگل یس بزرگترین استعمارگر و جنایتکار و تروریست است . فقط کافی است یک مسابقه جهانی برای شناسایی جنایات انگل یسی ها و امریکایی ها و فراانسوی ها در سطح بین المللی توسط رییس جمهور از تریبون سازمان ملل اعلام میشد و چند جایزه دلاری تعیین میشد و از محققان جهان درخواست میشد تا تحقیقات خود را به یک سایت ارسال کنند و یا به سفارتخانه های ایران تحویل دهند
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    10 2
    در واقع اونایی که میخواستن نظام مقدس جمهوری اسلامی که برآمده از دین خدا است رو تحریم کنن، با دست خودشون خودشونو تحریم کردن! در این پیروزی نشانه‌هاییست برای کسانی که می‌اندیشند.
    • عیسی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      1 8
      اسرائیل مرکزکل ادیان ابراهمیمی ودینی ترین حکومت دنیا!نظری نداری راجب حرفت
    • ح IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      4 1
      ببند دهنتو اسرائیل که دشمن ترینها با خدا هستند! بعدشم بنی اسرائیل کی به پیامبر اشون گوش دادن قرآن رو خوندی؟ مسیحیت رو هم تحریف کردن! امروز مذهب صهیونیست ها کابالاست که خدارا در مقام پایین تراز انسان معرفی می‌کند و شیطان را خیرخواه انسان و خدارا شرور معرفی می‌کند! نظری نداری بدبخت؟
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      7 0
      صهیونیست فاشیست ونوکرفرعون است
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      3 0
      همین که یهودی نژادمسلمان ومسیحی داریم ویهودی فقط کلیمی داریم یعنی حبس دین که باطله چون حضرت نوح وحضرت موسی هم بین قومشون کافرومرتدبوده که مجازات شدنددین نژادنیست
    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      3 0
      آره مرام صهیونیستهاهم قتل وادم کشی
  • CA ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    3 0
    پ ن پ . تروریست یک چیزه تروریست پرور یک چیز دیگه. رسانه انگلیس صغیر مادر تروریسمه.
    • FR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      2 0
      پس مرگ بر انگلیس و پناه گاه اقا زاده ها بگیم یا نه ؟
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    شما دوست و پشتیبانی بهتر از بریتانیای خبیث ندارند
  • عیسی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    دروغ نیوز
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    برای پیشرفت ما باید اسفند دود کنید
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    2 0
    مشرق نیوز نظرات منتقدین را می گذارد در صف انتظار
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 4
    چرا چهره ای نظیر حسن عباسی دارای مصونیت هستند و هرآنچه بخواهند می‌گویند
  • علي FI ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    2 1
    عالى بود مشرق جان
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    پیشرفت خوبیه!
  • اصغر IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 1
    خانومها نباید فکر کنن فردا که همه چیز آروم شد دیگه کاری ندارند
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    اگر تیم انگلیس در ابتدای بازی زانو بزنن تیم ما هم باید یه حرکت نمادین یا یه پوشش نمادین در برابر دویست سال خباثت انگلیس بر علیه مردم انجام بدن
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    تمام رسانه ها در انگلیس اشغال برای جنگ افروزی و سلطگری تاسیس شده شکی نیست
  • مجتبی محمدی از زنجان IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 1
    باسلام و ارادت آرامش تیم ایران در دوحه قطر رو مختل کردند من و اونا باید خجالت بکشیم دنیا دو روز و فانی هستش لعنت بر خودم و اونا
    • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      مگه بازیکنان ایرانی نیستن ؟ مگه اقوام و آشنا در ایران و قاتی این مردم ندارن ؟
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    و سوال اساسی که مطرح می شودو مشرق و رسانه های حکومتی بدان اشاره نکردند این است که که در این اوضاع امنیتی و سیاسی و اغتشاشات داخل کشور، چقدر ایرانی در استادیوم از بازی با انگلیس استقبال می کنند و و مهم تر از آن اگر ایران پیروز شود ایرانیان از این فرصت در خیابان برای رقص و شادی استفاده می کنند یا دست به اغتشاش خواهند زد؟
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 2
      حاج صفی گفته مملکت در شرایطی نیست که جایی برای شادی زیادی وجود داشته باشه .
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 2
    ارز ۴۲۰۰ را با ادعای برچیدن رانت حذف کردید. حالا که با از دست دادن فرصتها، اختلاف دو نرخ به ۱۰هزار تومان رسیده، برنامه تان چیه؟ رانت را ادامه میدهید یا قیمت کالا‌های اساسی را ۳۵٪ بالا می‌برید؟ با مردم صادق باشید.
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      1 0
      با مردم صادق باشند
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    2 0
    مشرق نیوز لطفا پیام منتقدین را منتشر کنید تا ما که در فضای مجازی فعال نیستیم بتوانیم گفتمان داشته باشیم.
  • سامان IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    چه کردن تیم بسکتبال کنگو زنان همگی روسری رو برداشتن
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    محافل حقوق بشر اعلام کردند که عربستان سعودی در زمان سرکوب آزادی‌ها و آزار و اذیت فعالان به دلیل ابراز عقیده به «پادشاهی سکوت» تبدیل شده است....... جواب ... اما مردم عربستان با آرامش و آسایش خدا را عبادت می کنند .
  • نازنین IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    پرچم یوزهای ایرانی همیشه بالاست باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا😅
  • ع IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    مشکلات داخلی ما ب خودمون مربوطه همه ما اشتباهاتی داریم که با هم کنار میایم اما دخالت سعودیها قابل بخشش نیست
    • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      نه تا حالا خیلی مشکلاتمون رو هم تونستیم حل کنیم !!
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 5
    تروریستی که به خودرو مرد ایزه ای شلیک کرده می خواسته خودرو را متوقف کند چرا ؟؟ چرا به سمت راننده شلیک کرده .؟ برای یک تروریست چه فرقی می کند که شخص راننده هست یا نه ؟ چرا تعداد بیشتری را نکشته است و متواری شده است . چرا ماموران به سمت او شلیک نکردند .؟؟؟؟ خانم مارپل ...
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 0
      رگبارقبلیش واینکه ترسیده ماشین برای کی باشه وراننده روزده تاخودرو بهش حمله نکنه وبتونه اگرلازم شدباماشین فرارکنه ماموراهم بهش تیراندازی نکردن تامردم اسیب نبینن اقای کمیسرمردوان
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    چرا سرنوشت ریال را از دولار جدا نمی کنید . چرا خرید و فروش دولار را در ایران ممنوع نمی کنید . چرا واردات کالاهای اساسی را خود دولت انجام نمی دهد ؟؟
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    چرا سرنوشت ریال را از دولار جدا نمی کنید . تمام ارزهای خارجی در ایران متعلق به دولت است . چرا خرید و فروش دولار را در ایران ممنوع نمی کنید . چرا واردات کالاهای اساسی را خود دولت انجام نمی دهد ؟؟
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    چرا اغتشاشات را خیلی بزرگ می کنید ‌هرسال در فرانسه اغتشاش می شود .
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    نفرین بر من اگر (ایران را) به پسرعمو و همزبان دیگر بفروشم. به عثمانی بگویید ترک ایران، مادر فروش نیست‌
  • مادر بچه ها و معلم مدرسه IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    1 0
    مرگ بر انگلیس و مزدورانش
    • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      مادر ، بدآموزی داریا .
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    کلا انگلیسیها دارن دروغ میگن وضعیت رفاهی در ایران در نقطه مطلوبی هست و همه اینه به نوعی جو سازی رسانه ای هست
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    خبر بد برای دشمنان داخلی وخارجی وخبر خوب برای حکومت اسلامی ایران:طبق تحقیقات دانشمندان وجامعه شناسان ایران به چندین دلیل براندازی و انقلاب درایران غیرممکنه
  • بنده خدا IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    عزیزان این چیزی که الان به اسم به نام خدای رنگین کمان دارند به بچه هاتون آموزش میدن آشنا کردن و عادت دادن اونا برای به رسمیت شناختن کثافت هایی به نام قوم همجنس باز لوط با اسم جديد زییا و دلنشین رنگین کمانه..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس