ترکیه پرونده‌های محرمانه اخوان‌المسلمین را به جریان انداخت

سرویس‌های اطلاعاتی ترکیه درباره پرونده‌هایی که در آن ها، اعضای جماعت اخوان‌المسلمین در ترکیه به انتقال نیرو به سوریه و لیبی متهم شده‌اند، تحقیق می‌کنند.

به گزارش مشرق، سرویس‌های اطلاعاتی ترکیه پرونده‌های محرمانه اعضای اخوان المسلمین را باز کردند و تحقیقاتی را درباره سران و اعضای فراری این جماعت از مصر آغاز کردند.

طبق گزارش وبگاه شبکه «المیادین»، سرویس‌های اطلاعاتی آنکارا اعلام کردند این پرونده‌ها شامل اتهامات متعددی، از جمله حمایت از داعش و انجام عملیات تروریستی و جرایم پولشویی هستند.

منابع آگاه فاش کرده‌اند که اطلاعات ترکیه از اعضای اخوان‌المسلمین در خصوص انجام عملیات تروریستی در شهرهای مصر تحقیق کرده و این تحقیقات، شامل بررسی اتهام حمایت از داعش در سوریه از سوی اعضای این جنبش هم شده است.

به گفته این منابع، تحقیقات اطلاعاتی ترکیه از اعضای اخوان‌المسلمین نشان داده که آن‌ها در جرائمی همچون پولشویی مشارکت داشته‌اند. آنکارا همچنین عناصر این جنبش را به جاسوسی از جوامع عربی و جذب شهروندان این کشورها متهم کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    2 0
    این طرح پیگرد اخوان المسلمین طرحی سعودی و اسرائیلی است . در وهله اول به ضرر خود اردوغان و بعد حامیان اردوغان و در مرحله سوم ایران است و بهتر می باشد ایران در این زمینه مداخله نمایدو اردوغان را از خطرات این طرح اسرائیلی و سعودی و اماراتی اگاه نماید
  • سوسان IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    ترکیه بشدت در حال عقب نشینی است اما دست از سر ادلب بر نمیدارد چون آمریکا اجازه نمیدهد با این حال راه آینده پر از کشتار است اخوان ساکت نمی شود و پاکستان و قطر با ترکیه به هم میزنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس