کد خبر 1440919
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
قتل برادر در اثر مصرف مواد توهم زا / قاتل دستگیر شد

فرمانده انتظامی گمیشان از قتل مرد ۳۵ ساله و دستگیری قاتل طی یک عملیات پلیسی خبرداد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد فرزبود اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکزفوریت ها ی پلیسی۱۱۰ مبنی بروقوع یک فقره نزاع ودرگیری خانوادگی منجربه ضرب وجرح دریکی از روستاهای گمیشان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد به دلیل اختلافات خانوادگی و توهم ناشی از مصرف مواد مخدر صنعتی، برادر بزرگتر با سلاح سرد برادر کوچکتر خود را به شدت مجروح که به دلیل شدت جراحات متاسفانه جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی گمیشان با اشاره به دستگیر قاتل توسط ماموران و کشف آلات قتاله در این عملیات خاطر نشان کرد : متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

منبع:برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    3 0
    باز بعضی بی .. میگن تقصیر خودشونه. چی تقصیر خودشونه
  • عمو IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 0
    اثرات مواد رفته باشه خوبه یه وقت فکر نکنه مامورها برگزار کننده جشن تولّد تبریک سال نو عی نوروز باستانی باشن.
  • DE ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 0
    قتل برادر در اثر مصرف مواد توهم زا . عین همین مواد را سالهاست ضد انقلاب و اراذل و اوباش و قداره بندهای سگ ترسو که وقتی پلیس مسلح وارد میشود همه در شلوار خودشون اغتشاش میکنند و مانند سگ در راه آب و سوراخ قایم میشن هم از همین مواد استفاده میکنند این یک گمان نیست همه شون میگن قبل از حمله های مانند سگ هار و پاچه گیری دور هم جمع شدیم سر دسته مون بهمون نوشابه داد داخلش مواد توهم زا ریخته بود.. و شروع به خودخوری جلوی دوربین میکنند و صد بار میگن من گونی گونی خودم را خوردم دیگه اینکار را نمیکنم.از دیگر موارد توهم زا و روانگردان فیس بوک و اینترنت و بیجا کلاغ ها و لگن مسی های قمقمی کلاه و دیگر متوهن های درپیتی سناری سه نیملیتری را هم بایستی نام برد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس