کد خبر 1439299
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
غریب‌آبادی در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آلمان: به سیاست مزورانه خود در حوزه حقوق بشر پایان دهید

دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان گفت که آلمان همان کشوری است که رژیم صدام را به سلاح شیمیایی مجهز کرد و موجب گردید ۱۳ هزار نفر از جمله در شهر کردنشین سردشت، جان خود را از دست بدهند.

به گزارش مشرق، «کاظم غریب‌آبادی»، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در واکنش به برگزاری نشست ویژه شورای حقوق بشر در مورد ایران و اظهارات وزیر خارجه آلمان در این نشست، با انتشار یک رشته توییت نوشت: وزیر خارجه رژیم آلمان امروز یک بیانیه فریبکارانه در شورای حقوق بشر ارائه کرد.

«غریب‌آبادی» گفت: آلمان، همان کشوری است که رژیم صدام را به سلاح شیمیایی مجهز کرد و موجب گردید ۱۳ هزار نفر، از جمله کودکان و زنان و از جمله در شهر کردنشین سردشت، جان خود را از دست بدهند و بیش از یکصد هزار نفر نیز مجروح شوند.

دبیر ستاد حقوق بشر افزود: رژیم آلمان که همچنان حقوق بشر ایرانیان را از طریق تحریم‌های غیر انسانی یکجانبه نقض می‌کند و با سابقه سیاه خود در همدستی برای ترور شهید سلیمانی، باید به سیاست فریبکارانه و مزورانه خود در حوزه حقوق بشر پایان دهد.

غریب‌آبادی ادامه داد: در حالی که حقوق ایرانیان بطور گسترده توسط رژیم‌های آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه از طریق تحمیل اقدامات قهری یکجانبه و حمایت و میزبانی از گروهک‌های تروریستی که جان ۱۷ هزار ایرانی بی‌گناه را گرفته‌اند، نقض می‌شود، برگزاری نشست ویژه شورای حقوق بشر در مورد ایران یک اقدام مزورانه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    0 1
    تو خودت برای ایرانی چیکار کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس