کد خبر 1438455
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

بعد از ورود به دنیای بزرگ تجارت با سودی که از فروش انواع برگ بدست آوردم توانستم تمام قرض های خود را پرداخت کنم و با گسترش دادن کارم نیروهای بیشتری را استخدام و برایشان شغل ایجاد کردم. در ادامه شما را با انواع این محصولات شگفت انگیز آشنا می کنم.

برگ مو دلمه

برگ مو دلمه از مجلسی ترین و محبوب ترین دلمه های ایرانی محسوب می شود. جالب است بدانید که دلمه برگ مو علاوه بر اینکه به عنوان یک غذای کامل سرو می شود در بعضی مجالس به عنوان پیش غذا هم سرو می شود.

دلمه برگ مو در شهرهای مختلف کشورمان با روش های متفاوتی طبخ می شود. در برخی شهرها به غیر از مواد اصلی دلمه موادی مانند زرشک ، ماست و رب انار به آن اضافه می کنند. مثلا در این دستور به جای سرکه می توانید از رب انار هم استفاده کنید.

می توانید برگ های مو را شسته و به صورت دسته ای داخل کیسه فریز قرار دهید و فریز کنید و هنگام استفاده چند ساعت قبل آن را خارج کنید و تا نرم و قابل استفاده شود اما این روش نیز باعث شکستن و خورد شدن برگ ها می شود و زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد.

تولید انواع برگ مشکل مالی من را حل کرد

برگ مو تازه

برای درست کردن برگ مو تازه باید برگ های تازه و ترد را انتخاب کرد، زیرا هر چه از عمر برگ بگذرد، بافتی خشک و چوبی پیدا کرده و تردی خود را از دست می دهد.

برگ های رنگ روشن که شیارهای بین برگ عمیقی ندارند برای دلمه مناسب است. برگ موهای کنسرو شده بازاری کیفیت خوبی ندارند و چه بهتر که خودتان برگ موهای تازه را ذخیره و نگهداری کنید.

برگ مو سرشار از انواع ویتامین‌ها، پروتئین، مواد معدنی و فیبر است. برگ مو به کاهش التهاب بدن، ورم مفاصل و التهابات مزمن کمک می کند. کنترل قند خون و کاهش میزان قند خون از دیگر مزیت های خوردن برگ مو است. این گیاه به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می کند و از بروز یبوست جلوگیری می کند. برگ مو بهترین انتخاب برای درمان اسهال است و باعث سلامت روده می شود. با درست کردن دلمه برگ مو از بروز کم خونی جلوگیری می کنید و به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند. آنتی اکسیدان های موجود در برگ انگور از رشد سلول های سرطانی جلوگیری می کند و باعث سلامت مفاصل می شود. این گیاه باعث بهبود عملکرد قلب می شود و خون را به درستی به تمامی قسمت های بدن پمپاژ می کند.

تولید انواع برگ مشکل مالی من را حل کرد

برگ ترشک

برگ ترشک یک گیاه پاک کننده است که برای درمان مشکلات پوستی مانند اگزما، پسوزیاریس، و درمان آرتروز و روماتیسم شهرت دارد. برای هر گونه تنبلی و رخوت، از جمله تنبلی دستگاه گوارشی و یبوست مفید است. و این گیاه را با خاصیت موثر بر اندام گوارشی می شناسند. نوعی دیگر از این گیاه که به صورت گیاهی بزرگ و پایا با ریزورم ضعیف که داخل آن زرد رنگ است، برگ های آن به شکل قلب و دمبرگ آن دراز است. سرشار از ویتامین ث و اشتها آور و تصفیه کننده خون و برطرف کننده کمبود ویتامین های بدن می باشد.

تولید انواع برگ مشکل مالی من را حل کرد

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس