کد خبر 1597036
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲

بدون شک تا به حال برای هر یک از ما پیش آمده که وقتی قصد سفر به یک شهر بزرگ یا جدیدی را داریم اولین اضطرابی که به سراغ ما می‌آید، در مورد محل اقامت ما است. شهر تهران از جمله شهرهای بزرگ ایران است که اگر قبل از شروع سفر اقدام به رزرو هتل یا اقامتگاه نکنید به محض رسیدن به مقصد دچار سردرگمی می‌شوید.

نگاهی به بهترین هتل های تهران از نگاه مسافران

با این حال، از مزیت‌های سفر به این شهر هم می‌توان به تعداد زیاد هتل در مناطق مختلف این شهر شلوغ اشاره کرد که باعث افزایش دسترسی راحت به اقامتگاه‌های لوکس و باکیفیت در هر منطقه‌ای از این شهر شده است. در ادامه این مطلب به معرفی برخی از بهترین هتل‌های این کلان شهر پرداخته شد تا شما انتخابی آسان و مناسب را برای رزرو هتل های تهران داشته باشید.

معرفی بهترین هتل‌های تهران

همان‌طور که گفته شد یکی از مزیت‌های سفر به پایتخت وجود تعداد بسیار زیادی هتل‌های مناسب برای اقامت مسافران این شهر است. البته اگرچه این تعداد زیاد یکی از مزیت‌های شهر تهران محسوب می‌شود، اما گاهی اوقات وجود گزینه‌های انتخابی متعدد می‌تواند برای هرکسی گیج‌کننده باشد. در اینجا با بهترین‌های تهران آشنا می‌شوید.

هتل پارسیان آزادی تهران

اولین هتل تهران که قرار است با آن آشنا شوید شامل یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران است که در تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام قرار دارد. این هتل که پارسیان آزادی نام دارد در سال 1354 با 26 طبقه آغاز به کار کرد. هتل پارسیان آزادی یا همان هایت سابق یک هتل پنج ستاره مجهزه شده به امکانات و خدمات رفاهی بسیار مدرن است.

این هتل تهران از جمله هتل‌های این شهر است که با اکثر جاذبه‌های دیدنی و مناطق گردشگری شهر فاصله بسیار کمی دارد. در صورت اقامت در این هتل دیگر لازم نیست ساعت‌های طولانی را در ترافیک‌های شلوغ تهران سپری کنید. از جمله مناطق گردشگری نزدیک به این هتل می‌توان درکه، پارک پلیس، نمایشگاه بین‌المللی، باغ فردوس، پارک ژوراسیک، بام تهران، فرحزاد، باغ موزه هنر ایرانی، کاخ سعدآباد، دلفیناریوم تهران، پل طبیعت و ... را نام برد.

اتاق‌های هتل پارسیان آزادی

این هتل 26 طبقه دارای 475 اتاق با ظرفیت 950 تخت بوده که تقریبا پنجاه سال است به‌صورت یک هتل پنج ستاره در حال ارائه خدمات به مهمانان شهر تهران است. از ویژگی‌های مهم اتاق‌های مجلل این هتل وجود چشم‌انداز بسیار زیبایی است که از رشته‌ کوه‌های البزر دارد. هتل پارسیان آزادی در طول چندین دهه فعالیت خود یکبار در سال 1390 در جهت بهبود کیفیت خدمات خود به‌طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت.

نگاهی به بهترین هتل های تهران از نگاه مسافران

از دیگر ویژگی‌های اتاق‌های هتل پارسیان آزادی می‌توان به تجهیز بودن آنها به امکانات مدرنی مانند چای‌ساز، قهوه‌ساز، سرویس فرنگی، تلفن (شهری و بین‌المللی)، تلویزیون LED، اینترنت نامحدود و رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، IPTV، روم سرویس، صبحانه، آب رایگان و ... اشاره کرد.

امکانات و خدمات رفاهی عمومی هتل پارسیان آزادی تهران

این هتل تهران در کنار خدماتی که برای هر کدام از اتاق‌ها به صورت اختصاصی تدارک دید، یکسری امکانات و سرویس‌های عمومی دیگری را نیز برای رفاه بیشتر مهمانان مهیا کرده است. از جمله خدمات تفریحی و عمومی این هتل می‌توان مجموعه آبی مجهز مانند استخر، سونا (خشک و بخار)، جکوزی، اسپا و اتاق ماساژ و سالن بدنسازی و سالن بیلیارد را نام برد. البته خدمات و سرویس‌های دیگری مانند لاندری، خودپرداز، خدمات پزشکی، بیدارباش و خانه‌داری، مینی‌بار با هزینه و ... نیز توسط این هتل تهران به مسافران ارائه می‌شود.

هتل دیزین تهران

اگر شما هم به تفریحات زمستانی علاقه‌مند هستید و یکی از هدف‌های شما برای سفر به تهران استفاده از تفریحات زمستانی خاص آن است، نیاز نیست دیگر نگران محل اقامت خود باشید. زیرا تفریحات زمستانی تهران در منطقه‌ای کوهستانی به نام دیزین قرار دارد که در آن شما شاهد یک هتل سه طبقه به نام هتل جهانگردی دیزین می‌شوید.

این هتل که از دوران پهلوی به جا مانده یک هتل 4 ستاره با تمامی امکانات رفاهی مدرن است. هتل جهانگردی دیزین که در بین رشته‌ کوه‌های البرز قرار دارد از دو مجموعه گردشگری 1 و 2 و کلبه با 129 واحد اقامتی تشکیل شده است. این هتل یک مکان مناسب برای گردشگران ایرانی و حتی خارجی است که به تفریحاتی مانند اسکی روی برف در زمستان، اسکی روی چمن تابستان علاقه‌مند هستند.

اتاق‌های هتل دیزین

همان‌طور که گفته شد این هتل دارای 129 واحد اقامتی با چشم‌انداز فوق‌العاده زیبای برفی در زمستان است. یکی از قسمت‌های جذاب این هتل بالکنی است که رو به پیست اسکی دیزین دارد. به همین علت در حالی که در اتاقتان از نوشیدنی گرم خود لذت می‌برید می‌توانید به تماشای طبیعت بکر و یکدست سفید رشته کوه‌های البرز و پیست اسکی بپردازید.

نگاهی به بهترین هتل های تهران از نگاه مسافران

این هتل با طراحی خاص خود به جای‌مانده از دهه پنجاه ایران با ظرفیت پذیرش 314 تخت در سال 1387 در جهت ارتقاء امکانات و خدمات رفاهی آن مورد بازسازی قرار گرفت. اما بهتر است بدانید که تمامی اتاق‌های این هتل از امکانات رفاهی مانند حمام، تلویزیون، اینترنت رایگان، سیستم اطفاء حریق، میزتحریر، آباژور، رخت آویز و کمد لباس، صبحانه و چای‌ساز، مینی‌بار با هزینه و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز شده‌اند.

امکانات و خدمات رفاهی هتل دیزین تهران

آن‌چه که باید خاطر نشان شود، این است که این هتل امکانات رفاهی و تفریحی دیگری نیز دارد که می‌توانند در زمان سکونت شما در این هتل، اقامتی خاطره‌انگیز را برایتان فراهم ‌کند. از جمله این خدمات می‌توان سالن بیلیارد، پارکینگ، آژانس مسافرتی، پذیرش 24 ساعته، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، تاکسی سرویس، رستوران و کافی شاپ، دستگاه واکس کفش، خدمات بیدارباش و خدمات دیگری مانند فکس، فتوکپی و پرینتر را نام برد.

البته خاطرتان باشد این هتل به دلیل اینکه در منطقه کوهستانی و خنک قرار دارد برای تابستان فاقد سیستم سرمایشی است.

نحوه رزرو بهترین هتل‌های تهران

حال که با دو مورد از بهترین هتل‌های تهران آشنا شده‌اید، می‌توانید به راحتی برای رزرو این هتل‌ها اقدام کنید. یکی از راه‌های رزرو اتاق در این هتل‌ها استفاده از اپلیکشین یا وب سایت اسنپ تریپ است که علاوه بر این‌که شرایط مقایسه قیمت‌ها را برای شما فراهم می‌کند از تخفیف‌های ویژه‌ای برای کاربران خود برخوردار است.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس