به گزارش مشرق، احمدحسین شریفی، مدرس سطوح عالی حوزه علمیه قم در کانال خود در ایتا نوشت:

چند هفته است که دانشجویان در بسیاری از دانشگاه‌های مشهور آمریکا، از کلمبیا گرفته تا هاروارد و تگزاس، در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به پا خاسته‌اند و تجمعات صلح‌طلبانه‌ای را در بسیاری از دانشگاه‌ها برگزار کرده و می‌کنند.
پلیس آمریکا به شکل بی‌سابقه‌ای وارد دانشگاه‌ها شده و مع‌الاسف تعداد زیادی از دانشجویان را مورد ضرب و جرح قرار داده و تعداد فراوان دیگری را نیز دستگیر و بازداشت کرده است. حتی به صورتی وحشیانه به خبرنگاران حمله‌ور شده.

«طوفان الاقصی» و «وعده صادق» دل‌ها و وجدان‌های بسیاری از دانشجویان و جوانان را در مهد لیبرالیسم بیدار کرده است.

«لیبرالیسم صهیونیستی» و «حقوق بشر لیبرالیستی» به شکلی عریان، حق‌ستیزی و خشونت‌طلبی ذاتی خود را نمایان کرده است.

در عین حال، تاکنون هیچکدام از «مدافعان وطنی لیبرالیسم» و «دلدادگان صلح‌طلبی اومانیسم»، در این باره موضع‌گیری نکرده‌اند!

هر چند این بنده هیچ امیدی به بیداری و آگاهی غربزدگان وطنی ندارم. و معتقدم اینان به دلیل کینه‌ای که از انقلاب و نظام ولایت دارند، هرگز دست از لیبرالیسم برنمی‌دارند و هرگز نکته‌ای بر ضد لیبرالیسم بر زبان جاری نخواهند کرد؛ اما کمترین انتظاری که از مدافعان سینه‌چاک غرب می‌رود این است که لااقل در دفاع از دانشجویان آمریکایی، آن «اصول اخلاقی لیبرالیسم» و «مبانی انسانی صلح‌طلبی» و «بنیان‌های ارزشی تساهل و تسامح» و «روح مداراجوی لیبرالی»(!) را که سال‌هاست زیر علم آن سینه می‌زنند و همه هویت علمی و فرهنگی خود را به ترویج آنها در جامعه اسلامی گره زده‌اند، به صاحبان این شعارها گوشزد کنند! بندهای مختلف اعلامیه کذایی حقوق بشر را به آنان یادآوری کنند. «حق آزادی بیان»، «حق آزادی پس از بیان»، «حق تجمعات مسالمت‌آمیز» و ده‌ها حق ریز و درشت دیگر را به آنان خاطرنشان کنند. اندیشه‌های جان لاک و هایک و آیزایا برلین و ... را که به دانشجویان ما تعلیم می‌دهند، به رؤسا و استادان دانشگاه‌های غرب و دولت‌مردان آمریکایی و اروپایی نیز یادآوری کنند!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    3 1
    بسیار پسندیده بود سخنی هم با رادیکال ها و مدعیان جنگ طلب وطنی می کردید، مردم نمی گفتند فقط حرافی کرد. بعد هم این همه اعتماد به نفس خوبه؟ بد نیست آیه ۱۷۵ سوره اعراف را مطالعه کنید.
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      6 3
      لیبرالیسم یعنی کورکورانه سر در آخور غرب داشتن و از هر چه در راستای آن نبودن بیزاری جستن. اگه دانشجویان آزادی خواه و ظلم ستیز آمریکایی علیه صهیونیسم درنده و کودک کش فریاد سردادند باید فورا خفه شن اما اگر ی هنجار شکن در ایران بی قانونی کرد باید تقدیر و تحسین شود
    • FR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      0 2
      حالا کی جنگ طلبه ؟! فعلا که مشرق و مشرقی ها جلوی جنگ جنگ طلبان را که گزینه نظامی روی میزشان بوده مهار کرده اند ! مک اینکه تو سر خوردن از اراذل و اوباش صهیونیستی و ‌حوش داعش را اصل صلح طلبی بدانید !
  • DE ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    2 2
    این اصلاح طلبان نوکر و طرفدار حاکمیت امریکا ، گوش به فرمان سران امریکا هستند. این حرفها حالیشون نیست. مثل اینه که سوره یاسین در گوش خر بخونید. اینا خرن این حرکت دانشجویان رو در دفاع از مردم مظلوم غزه نمی بینند و برای طرفداری از ارباب شون انکار میکنن.
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    1 1
    عالی گفته
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    چی شده شما روحانی عزیز از دانشگاههای آمریکا سخن میگید! چرا تا حالا از دانشگاههای آمریکا سخت نمی گفتید؟
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    زنده باد لیبرال دموکراسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس