کد خبر 1596427
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷

گروه صنعتی دیاکو فعالیت حرفه ای خود را از سال 1390 در کارگاهی کوچک آغاز کرد، در ابتدا فعالیت های مجموعه در زمینه الکترونیک، رباتیک، هوشمندسازی، سیستم‌های نظارتی و امنیتی بود اما در سال 1394 با تکیه بر تجربیات کسب شده، دانش روز دنیا و بررسی نیازهای بازار و مشتریان، تصمیم گرفت به‌صورت تخصصی در صنعت نمایشگرهای LED فعالیت خود را گسترش دهد و خود را به‌عنوان گروه صنعتی دیاکو و با برند دیاکو ال‌ای‌دی و با شعار جوان‌ترین گروه صنعتی کشور معرفی کرد. ارتقای دانش افراد مجموعه همگام با تکنولوژی های روز دنیا همیشه از دغدغه های مدیران این مجموعه بوده است. و همچنین توانسته با انتقال تجربیات به نسل های جوان تر، 18 نفر از جوانان متخصص کشور را با خود همراه کند و با تلاش و همت نیروی های متخصص و جوان حاضر در این مجموعه توانسته در سال های اخیر پروژه های موفق و بزرگی را به انجام برساند. گروه صنعتی دیاکو تصمیم بر این دارد در سال های آینده با سرمایه گذاری بر نسل جوان ظرفیت های تیم خود را گسترش دهد.

جوانترین گروه صنعتی ایران 9 ساله شد

تشکیل بازار آنلاین صنعت نمایشگر های LED

در سال 1398 با توجه‌ به افزایش توجه به بازارهای آنلاین و پس از بالا رفتن سفارشات و گستردگی خدمات و محصولات این مجموعه و در پی رقابت با رقبای داخلی و خارجی آن ها تصمیم به راه اندازی بزرگ ترین و جامع ترین وبسایت در صنعت نمایشگر های LED گرفتند. تا بتوانند خدمات، محصولات، پشتیبانی، گارانتی و خدمات پس از فروش را آسان تر به مشتریان، علاقه‌مندان و فعالان صنعت نمایشگر های LED ارائه کنند. در وبسایت دیاکو خدمات خرید و مقایسه انواع تابلو روان، انواع تلویزیون شهری، ویدئو وال، بیلبوردهای سه بعدی و تلویزیون رنتال در دسترس است و علاوه بر آن می توانید اطلاعات و اخبار روز صنعت نمایشگر های LED در ایران و جهان را در آن دنبال کنید.

چگونه دیاکو در بین برترین های صنعت نمایشگر LED در ایران قرار گرفت

گروه صنعتی دیاکو برای توسعه واحد های مختلف خود تصمیم گرفت وابستگی خود را به مجموعه های دیگر کاهش دهد. امروز واردات، تولید، نصب و اجرا در گروه صنعتی دیاکو به‌صورت کامل زیر نظر متخصصین مجموعه انجام می‌شود و این مجموعه برای تولیدات خود وابسته به هیچ مجموعه دیگری در ایران نیست. در حال حاضر گروه صنعتی دیاکو تلاش خود را کرده است با بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا، خدماتی در سطح جهانی به شما ارائه ‌کند.

از زمان شروع تولید، تمام فرآیند های تولید زیر نظر متخصصین گروه صنعتی دیاکو صورت می گیرد و پس از دریافت تأییدیه از کارشناسان تخصصی هر بخش، تولیدات وارد فرآیند های بعدی می شود و در نهایت پس از تأیید نهایی واحد کنترل کیفی، محصولات گروه صنعتی دیاکو به بازار عرضه می شوند و همین علت است که گروه صنعتی دیاکو با اطمینان کامل محصولات خود را با گارانتی تعویض بدون قیدوشرط ارائه می‌کند.

خدمات پشتیبانی و گارانتی دیاکو سرویس

یکی از مزیت های اصلی گروه صنعتی دیاکو علاوه بر ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا، حضور پررنگ واحد گارانتی و پشتیبانی این مجموعه با نام دیاکو سرویس است. در دیاکو سرویس سعی شده خدمات پس از فروش و گارانتی لذت بخشی را مشتریان رقم بزند و همین باعث شده فروش در دیاکو به عنوان پایان راه تلقی نشود و این مجموعه توانسته با توجه به فعالیت واحد دیاکو سرویس پروژه های زیادی را به انجام برساند.

در نهمین سالگرد تاسیس گروه صنعتی دیاکو که مصادف شد با عید سعید فطر مدیرعامل این مجموعه جوان تصمیم گرفت، جشن تولد 9 سالگی این مجموعه را نسبت به سال های قبل در مقیاس بزرگ‌تری برگزار کند. این جشن با حضور همراهان قدیمی، همکاران، مدیران ارشد و کارمندان گروه صنعتی دیاکو برگزار شد.

سخنان مدیرعامل دیاکو در حاشیه مراسم 9 سالگی دیاکو

مهندس نریمان احمدی، مدیر عامل جوان گروه صنعتی دیاکو در طول مراسم دقایقی را به صحبت با میهمانان اختصاص دادند و توضیحاتی در مورد چشم انداز گروه صنعتی دیاکو در سال 1403 و سال های آینده و برنامه های توسعه شرکت ارائه دادند که پر از امید و نوید بخش خبر های خوب برای مجموعه و صنعت نمایشگر های LED در ایران بود و در ادامه ایشان افزودند: از اهداف دیاکو در سال جدید ورود به حوزه معماری دیجیتال، توسعه کارخانه و اتوماسیون کردن تولید، ایجاد اولین شوروم تخصصی صنعت نمایشگرهای LED در تهران، اهدا نمایندگی های گروه صنعتی دیاکو در سراسر ایران و ایجاد آکادمی برای تربیت نسل جدید و در پایان از حضور فعال تر مجموعه در صنعت نمایشگر های خانگی خبر دادند.

در بخش انتهایی مراسم از همراهان و همکاران مجموعه دیاکو که در طی 9 سال فعالیت این شرکت با آن ها همراه بودند با هدایا و تندیس دیاکو از آن ها تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

جوانترین گروه صنعتی ایران 9 ساله شد

در صورت تمایل به آشنایی با سایر خدمات گروه صنعتی دیاکو و یا بروز هر گونه سوال در زمینه نمایشگرهای LED می توانید با متخصصین دیاکو در ارتباط باشید

راه‌های ارتباطی با دیاکو:

وب سایت گروه صنعتی دیاکو با آدرس https://www.diacoled.com/

بهترین و کامل ترین مرجع در صنعت نمایشگر های LED در ایران بشمار می آید.

ارتباط از طریق تماس تلفنی : 09128756535

ارتباط طریق پیج اینستاگرام: diacoled

و همچنین با سرچ دیاکو ال ای دی در گوگل می توانید از سایر راه های ارتباطی این مجموعه آگاه شوید.

گروه صنعتی دیاکو در مسیر 9 ساله خود توانست دستاورد های بزرگی در صنعت نمایشگرهای LED بدست آورد، و همچنین این مجموعه در نمایشگاه صنعت تبلیغات و بازاریابی توانست برای اولین بار در ایران از بیلبورد سه بعدی و نمایشگر شفاف و یا ترنسپرنت رونمایی کند. و دیاکو با توجه به پیشرفت مداوم صنعت نمایشگر های LED در تلاش است همچنان اولین ها را در ایران رقم بزند.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس