دستگیری بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای ضدانقلاب، دموکرات و کومله در اغتشاشات اخیر

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا درباره وضعیت مرزهای شمال‌غرب کشور،گفت: امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است و در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله را دستگیر کردیم

به گزارش مشرق، سردار محمدتقی اصانلو درباره وضعیت مرزهای شمال غرب کشور، گفت: مرزهای شمال غرب، مرزهای قابل اعتمادی است اما گاهاً و در مواردی و به صورت محدود دشمن برای فتنه انگیزی در شرایط اخیر کشور توانسته سلاح‌هایی را وارد کشور کند که با قدرت عمل نیروهای امنیتی مواجه شده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا افزود: منطقه شمال غرب کشور پیچیده و کوهستانی است و ما در طول یک ماه گذشته مقدار قابل توجهی سلاح و مهمات از گروه‌هایی که دنبال انتقال سلاح به داخل کشور بودند را دستگیر و تجهیزاتی را که می‌خواستند به شهرهای عمقی بفرستند را توقیف کردیم.

سردار اصانلو ادامه داد: این نشان می‌دهد که دشمن تمام تلاش خود را می‌کند که به اهدافش دست پیدا کند اما مهم این است که نمی‌تواند و نتوانست. توان نیروهای جمهوری اسلامی ایران در مرزهای شمال غرب بسیار خوب است و این نشان می‌دهد اِشراف اطلاعاتی ما فوق العاده بالاست.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا تصریح کرد: خواسته ما از دولت مرکزی عراق که تامین امنیت مرزها است، باید برآورده شود. خواسته ما تنها مربوط به امنیت داخلی جمهوری اسلامی ایران نمی‌شود بلکه امنیت اقلیم کردستان عراق و عراق را هم شامل می‌شود. گروه‌های ضد انقلابی که در اقلیم یا عراق مستقر شدند، برای امنیت آنجا هم تهدید محسوب می‌شوند.ما هم با مسئولان و مقامات دولت مرکزی عراق گفت‌وگو کردیم و همچنین گفت‌گوهایی با مسئولان اقلیم کردستان عراق داشتیم.

سردار اصانلو گفت: ما در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر را دستگیر کردیم که عمدتاً وابسته به گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    5 1
    با مسئولین اقلیم کردستان مذاکره کردید؟؟ اصلا این هادر حد مذاکره هستند؟؟ سردار به مسئولان اقلیم فقط تذکر بدید، اجرا نکردن تنبیه.... لطفاً مماشات نکنید....
  • US ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    7 2
    درود بر برادرانم،پاسدارهای با غیرت وطنم ایران،سرفراز باشید و سلامت.
  • ناشناس IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    3 1
    تمام سلاح و تجهیزات قاچاق از پایگاه‌های کردستان از کردستان انتقال میابد لذا کنترل پایگاه‌های کردستان ضروری است علاج کار فقط اعدام
  • آرتین IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    4 1
    بدنه ی نظام و جامعه ی اسلامی رو از منافقین و این کومله ها و هر بدخواهی پاک کنید
  • تک سوتر DE ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    4 1
    دستگیری که بدون محاکمه قاطع باشه، فقط دور ریختن بیت المال هست
  • ایرانی IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    2 4
    همه را اعدام کنید
  • حسین منصور حلاج IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    3 3
    اصل کاریها وسرانشان راحت وبا آسایش در حال تردد به کشورهای اروپایی و کردستان عراق هستند وما دلمان خوشه چند هوادر ساده و بازیچه قرار گرفته را دستگیر کرده ایم.
  • علویان IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    2 1
    کوله برها اگربه درآمد کمترقناعت کنند می توانند از راه کشت توت فرنگی ودامداری درکردستان خودرا اداره کنند کردستان آکنده از علف است وپرورش گوسفند نسبت به دیگر نقاط کم هزینه است.ولی درامد بالای کوله بری که چه بسا هرشب از یک ملیون نیز تجاوز می کند دیگر مشاغل را تحت الشعاع قرار دارد وجوانان به دنبال کار دیگر نمی روند قاچاق اسلحه نیز گاه از همین طریق انجامی می گیرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس