دولت لایحه‌ای برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی ندارد

تهران- ایرنا-معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه دولت لایحه‌ای برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی ندارد، گفت: در صورتی که این طرح در مجلس نهایی شود در جلسه هیات وزیران خارج از نوبت بررسی می شود.

به گزارش مشرق، سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور در گفت‌وگویی درباره تفکیک وزارت راه و شهرسازی، گفت: رئیس کمیسیون عمران مجلس این موضوع را به ما اعلام کردند، من نیز موضوع را با رئیس‌جمهور مطرح کردم، ایشان گفتند هر زمانی‌که  این طرح در مجلس نهایی و به دولت ارائه شود در  هیات وزیران مورد بررسی قرار می گیرد.

حسینی بیان داشت: به صورت معمول زمانیکه طرحی در مجلس نهایی می‌شود، یک نسخه از آن به دولت ارائه می‌شود، ما نیز بلافاصله  نظر کارشناسی را از دستگاه‌ها اخذ و سپس در دولت مطرح می‌کنیم، اما تاکنون طرحی در این زمینه به ما داده نشده است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا دولت لایحه‌ای برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی به مجلس می‌دهد، بیان داشت: خیر؛ دولت لایحه‌ای  ندارد اما منتظر هستیم تا هر زمانی طرح مجلس ابلاغ شد ما در دولت مطرح کنیم، طرح‌های مجلس در دولت خارج از نوبت بررسی می‌شود و جزو موارد فوریتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    0 0
    سلام علیکم ، شاهد ادامه ناکارایی در وزارت راه و شهرسازی خواهیم بود . حوزه مسکن هیچ تناسخی با حوزه راه و ترابری ندارد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس