کد خبر 1433453
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
گلوله سرگردان بلای جان معلم اسرائیلی

در پی تیراندازی دو خودرو به سوی یکدیگر در جنوب سرزمین‌های اشغالی، یک معلم در مدرسه هدف یکی از گلوله‌های سرگردان شلیک شده از این دو خودرو قرار گرفت.

به گزارش مشرق، گلوله سرگردان باعث مجروح شدن یک معلم ۲۹ ساله در جنوب سرزمین‌های اشغالی شد.

بر اساس گفته مقامات مدرسه، دو خودرو در نزدیکی این مدرسه اقدام به تیراندازی به سوی یکدیگر کرده‌اند. پس از شنیده شدن صدای تیراندازی، دانش آموزان به بیرون از ساختمان مدرسه فرار کردند. معلم دانش آموزان که به سوی آنها دویده بود تا آنها را به داخل بازگرداند مورد اصابت یکی از گلوله‌ها قرار گرفت.

پس از این حادثه، خودروهای امدادی بلافاصله به منطقه الفورا در شهر اشغالی آراد اعزام شده تا معلم مجروح را به بیمارستان منتقل کنند.

مقامات بیمارستانی اعلام کردند که پس از انتقال معلم به بیمارستان و دریافت درمان‌های اولیه، حال وی بهبود یافته است.

پلیس رژیم صهیونیستی تحقیقات درباره این حادثه را آغاز کرده است. مقام‌های مدرسه ابراز امیدواری کرده‌اند که پلیس بتواند عاملان تیراندازی را پیدا کنند اما این مورد، تنها یک پرونده دیگر برای پلیس به شمار می‌آید.

بر اساس گزارش‌ها در مارس گذشته، ۳۵ هزار اسرائیلی درخواست مجوز حمل سلاح داده‌اند. این در حالی است که بین سالهای ۲۰۱۶-۲۰۲۰ سالانه ۱۰ هزار نفر درخواست مجوز داده بودند.

این افزایش درخواست مجوز به نحوی است که به صورت ماهانه، شش هزار درخواست ثبت می‌شد و تعداد مجوزهای حمل سلاح در رژیم صهیونیستی تا امروز به ۱۹۶ هزار و ۴۰۹  هزار مجوز تا جولای رسیده است.

مسئول شعبه مجوز حمل سلاح در ارتش صهیونیستی هم گفت که طی ماههای گذشته، درخواست مجوز به شدت افزایش یافته و در مقایسه با ماههای پیش به میزان ۱۰۰% افزایش یافته است.

این مسئول صهیونیستی با بیان اینکه از مارس گذشته بیش از ۳۵ هزار درخواست حمل سلاح ثبت شده است، خبر داد که صهیونیستها بیشتر، خواستار حمل سلاحهای سبک هستند؛ زیرا به راحتی قابل اختفا است و می‌توانند در صورت نیاز به سرعت از آن استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    1 0
    از مرز چین تا ساحل مدیترانه خاک امپراطوری ایران است و باید به ایران بازگردد
  • سهیل بشردوست DE ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    1 0
    از سرباز اسرائیلی فرودگاه شیراز بگید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس