کد خبر 1431275
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
شهادت مجری عملیات‌های استشهادی کرانه باختری

عامل دو عملیات استشهادی که در کرانه باختری صورت گرفت و در پی آن نظامیان صهیونیست زخمی شدند، به شهادت رسید.

به گزارش مشرق، منابع خبری بعد از ظهر امروز یکشنبه از دو عملیات استشهادی در شرق قدس اشغالی خبر دادند.

خبرگزاری سما گزارش داد که «برکات موسی عودة» شهروند فلسطینی مجری این عملیات به ضرب گلوله نظامیان رژیم موقت صهیونیستی به شهادت رسیده است.

رادیو ارتش صهیونیستی خبر داد که این فرد، ۴۹ ساله و ساکن شهرک «العیزریه» واقع در شرق شهر قدس بوده است.

این شهروند فلسطینی در ورودی شهرک صهیونیستی «الموگ» (Almog) چند صهیونیست را زیر گرفته بود. یکی از این عملیاتها هم در اریحا صورت گرفت. 

شهادت مجری عملیات‌های استشهادی کرانه باختری +عکس
تصویر عامل استشهادی

شبکه خبری العالم خبر داد که در جریان عملیات اریحا، چهار نظامی اسرائیلی زخمی شده‌اند. برخی از منابع از جمله کانال تلگرامی صابرین نیوز، تعداد نظامیان زخمی شده صهیونیست را شش نفر اعلام کرده‌اند.

شبکه عبری «کان» در توضیح جزئیات این عملیاتها نوشت، یک جوان فلسطینی از شرق قدس، ابتدا سربازانی را که در انتظار اتوبوس بودند، زیر گرفت و پس از آن به سمت دو راهی شهرک الموگ رفت و دو صهیونیست دیگر را زیر گرفت که در مجموع، چهار نفر زخمی شدند.

در پی افزایش عملیاتهای استشهادی علیه صهیونیستها، منابع صهیونیستی خبر دادند، از زمان آغاز موج عملیاتهای استشهادی جوانان فلسطینی در مارس گذشته، ۳۵ هزار اسرائیلی درخواست مجوز حمل سلاح داده‌اند. این در حالی است که بین سالهای ۲۰۱۶-۲۰۲۰ سالانه ۱۰ هزار نفر درخواست مجوز داده بودند.

این افزایش درخواست مجوز، از زمان جنگ سیف القدس در ماه می ۲۰۲۱ آغاز شد؛ به نحوی که به صورت ماهانه، شش هزار درخواست ثبت می‌شد و تعداد مجوزهای حمل سلاح در رژیم صهیونیستی تا امروز به ۱۹۶ هزار و ۴۰۹  هزار مجوز تا جولای رسیده است.

پس از عملیات «الخضیره» که هفتم فروردین ماه گذشته صورت گرفت، ۹ هزار و ۲۳۲ درخواست مجوز سلاح ثبت شد که ۱۳۵ هزار مورد، متعلق به ساکنان همین شهر بوده است. پس از عملیات «بنی براک» که روز نهم فروردین ماه صورت گرفت، ۹ هزار و ۸۶۱ درخواست و پس از عملیات تل آویو در ۱۸ فروردین، چهار هزار و ۸۰۶ درخواست دیگر ثبت شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    10 1
    شهادت هنر مردان بزرگ خداست
  • DE ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    7 1
    سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹ وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾ (ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.
  • . IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    5 1
    شهید نظر میکند به وجه الله
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    3 1
    سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹ وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾ (ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.
  • یک مسلمان IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 0
    روح این رزمنده ی فلسطینی شاد وراهش پررهروباد بارها گفته ام وباردیگر میگویم : اگرچنانچه قرارباشد که فلسطینی درخانه وکاشانه ی خود خانه خراب شود وبقتل برسد پس چه بهترکه باپای خودبمیدان بیاید وچندصهیونیست جنایتکارومتجاوز را بهلاکت برساند، هرچند که خود شهیدشود@!!@.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس