‌

دادگاه رسیدگی به پرونده دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر، به ریاست قاضی افشاری برگزار شد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، براساس کیفرخواست صادر شده در این جلسه دادگاه ماهان صدرات مدنی فرزند کاظم فاقد سابقه کیفری و ساکن تهران جزو افرادی بوده که در تاریخ۲۰ /۰۷/ ۱۴۰۱در اغتشاشات شهر تهران شرکت کرده و مرتکب جرایمی شده است.

وی متهم  به محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد (چاقو) به نحوی که موجب ایجاد ناامنی و ترس در محیط شده است، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور، آتش زدن موتورسیکلت و تخریب گوشی شاکی خصوصی و ایراد جرح عمدی با چاقو نسبت به شاکی است.

ادامه رسیدگی به اتهامات اغتشاشگران اخیر/ اغتشاشگری که یک شهروند معمولی را مورد ضرب و شتم قرار داد و موتور وی را به آتش کشید

 براساس فیلم و تصاویر دوبین های مداربسته، متهم در محل اغتشاشات اقدام به آتش زدن موتور سیکلت و  مسدود کردن خیابان کرده است.

همچنین متهم ماهان صدرات مدنی با شاکی خصوصی درگیر و او را با چاقو مجروح کرده است.

پس از قرائت کیفرخواست که توسط نماینده دادستان صورت گرفت، قاضی افشاری با دعوت یکی از شکات این پرونده از او خواست تا در خصوص حضور متهم در محل وقوع حادثه شهادت دهد.

 یکی از شکات در جریان این دادگاه گفت: بنده کارمند یک شرکت خصوصی هستم و هر روز صبح سرکار رفته و راس ساعت چهار بعد ازظهر از شرکت خارج می شوم.

 وی ادامه داد: بنده به همراه دوستم در عصر روز ۲۰ مهر ماه، سوار بر یک موتورسیکلت در حال تردد از خیابان ولیعصر -  چهارراه مدرس به سمت میدان راه آهن -  بودیم که متوجه شدیم چندین موتورسوار به صورت گروهی در خیابان رعب و وحشت ایجاد می کنند.

 وی افزود: این موتورسواران که به صورت گروهی حرکت می کردند، با توقف در برخی از میادین و  سر دادن شعار علیه نظام ، قصد داشتند مردم را به تجمع، تشویق و دعوت کنند و با رجزخوانی و تهدید مردم از آنها می خواستند که حلقه اعتراضات را شکل دهند.

ادامه رسیدگی به اتهامات اغتشاشگران اخیر/ اغتشاشگری که یک شهروند معمولی را مورد ضرب و شتم قرار داد و موتور وی را به آتش کشید

 شاکی این پرونده گفت: این موتورسواران در ادامه اقدام به تعقیب موتور سیکلت ما کرده و با لگد پراکنی به سمت موتور در حرکت - گویی که در اجرای این عملیات حرفه ای هستند -  موتور سیکلت ما را در نزدیکی مهدیه تهران واژگون کرده و در ادامه متهم- ماهان صداقت مرنی-  با در دست داشتن یک فقره چاقوی سلاخی، از پشت، دوستم -  راکب موتور -  را از ناحیه بازوی دست چپ مورد حمله قرار داد.

 وی تاکید کرد:  این فرد و سایر موتورسواران  به همین اقدام اکتفا نکرده و تلاش کردند شلنگ بنزین موتور ما را قطع کنند اما به دلیل اینکه محل شلنگ بنزین را پیدا نکردند، چاقوی همراه خود را در باک بنزین موتورسیکلت فرو کرده و نهایتا با روشن کردن فندک، اقدام به آتش زدن موتور سیکلت ما در ملا عام نمودند.

 شاکی نخست این پرونده تاکید کرد: طبق اقرار متهم، این افراد ما را به عنوان مامور لباس شخصی شناسایی کرده بودند و این در حالی است که ما اصلا در مسیر حرکت به خانه بودیم و هیچ توقفی نداشتیم. با این حال وقتی این فرد ما را مورد حمله قرار داد فریاد می زد که آهای مردم من لباس شخصی را زدم !

شاکی این پرونده تاکید کرد: در زمان طرح شکایت از بنده پرسیدند که آیا چهره این فرد ضارب را دیده‌ام یا نه که من گفتم چهره این ضارب را به خاطر دارم و ضمنا به یاد دارم که روی دو دست این فرد خالکوبی شده بود.

ادامه رسیدگی به اتهامات اغتشاشگران اخیر/ اغتشاشگری که یک شهروند معمولی را مورد ضرب و شتم قرار داد و موتور وی را به آتش کشید

قاضی افشاری در ادامه از متهم خواست که دستان خود را در معرض دید دادگاه قرار دهد و در ادامه از شاکی پرسید، خالکوبی که مشاهده کردید در همین محل بود؟ که شاکی به قاضی افشاری جواب مثبت داد.

قاضی افشاری در ادامه از شاکی پرسید آیا شما در آن روز در مأموریت بسیج و یا در مأموریت مبارزه با ناآرامی ها بودید؟ که شاکی به این سوال جواب منفی داد.

 قاضی افشاری در ادامه پرسید آیا شما این فرد را پیش از این درگیری دیده بودید؟ آیا این فرد با شما خصومتی شخصی داشته است؟ که شاکی باز هم به این پاسخ جواب منفی داد.

 در ادامه این جلسه قاضی افشاری از شاکی دیگر پرونده خواست توضیحات خود را به محضر دادگاه ارائه نماید.

 شاکی دیگر گفت: من در این حادثه راکب موتور بودم. پس از اینکه موتور به وسیله لگد پراکنی این موتورسواران واژگون شد، متهم به سمت من حمله کرد و بنده را مورد مشت زدن و الفاظ رکیک قرار داد و در ادامه با چاقو، بازوی دست چپ بنده را مجروح کرد.

 قاضی افشاری از شاکی پرسید آیا ضارب شما این آقا ( اشاره به متهم) بود؟ که شاکی به این سوال پاسخ مثبت داد.

 سپس قاضی افشاری از شاکی پرسید: نکته ای که برای این دادگاه اهمیت دارد این است که شما بعد از اینکه ضربه اول را متحمل شدید دیگر با این فرد چهره به چهره بودید؟

که شاکی پاسخ داد: بله. ما تنها با این متهم حاضر در جلسه دادگاه درگیر شدیم.

سپس قاضی افشاری رئیس شعبه ۲۶ دادگاه عمومی و انقلاب اسلامی از متهم ماهان صدرات فرزند کاظم خواست تا با حضور در جایگاه از خود دفاع کند.

متهم ابتدائا گفت: من از طریق استوری  که دوستم به من نشان داد تشویق شدم که در خیابان قلمستان حاضر شوم . ما چند موتور بودیم و بعد از حضور در این محل ، دوست موتور سوارم جلوی موتور این آقایان - اشاره به ۲شاکی- درگیر شدم  و دو مشت به صورت این آقا - شاکی راکب موتور- زدم و چاقویی دستم نبود.

 وی ادامه داد: سپس یک ضربه به باک بنزین  موتور این آقا- شاکی- وارد کردم و در ادامه دوستم به من فندکی داد و نهایتا موتور را آتش زدم.

ادامه رسیدگی به اتهامات اغتشاشگران اخیر/ اغتشاشگری که یک شهروند معمولی را مورد ضرب و شتم قرار داد و موتور وی را به آتش کشید

 قاضی افشاری از متهم پرسید با چه وسیله ای به موتور ضربه وارد کردی؟ که متهم در جواب گفت: با مشت این ضربه را وارد کردم و همه این حوادث زیر یک دقیقه رخ داد و قدرت تصمیم‌گیری نداشتم.

 قاضی افشاری در ادامه پرسید، آیا شما در گیری فیزکی با این آقایان را قبول دارید؟ متهم در ادامه گفت: بله. اما من آنها را با چاقو نزدم.

 قاضی افشاری در ادامه گفت: شما آتش زدن موتور این آقایان را قبول دارید که متهم به این سوال هم پاسخ مثبت داد.

 قاضی افشاری از متهم پرسید دلیل آتش زدن موتور این آقایان چه بوده است؟ متهم گفت: من جوگیر شده بودم.

 قاضی افشاری در ادامه گفت: شما قبل از درگیری با این افراد مردم را تحریک به اغتشاش کردید. آیا این اقدامات را انجام داده ای یا خیر؟ متهم گفت: خیر. من هیچ کس را تحریک نکردم.

 قاضی افشاری در ادامه گفت: اما درتلفن همراه شما پست هایی مربوط به تحریک مردم به اغتشاشات وجود دارد. متهم پاسخ داد: این پست ها مربوط به من نیست. من فقط یک فیلم از اغتشاشات را برای دوستم ارسال کردم.

قاضی افشاری در ادامه پرسید چه چیزی باعث باشد مسیر افرادی که نه نیروی نظامی و انتظامی هستند و نه آنها را می شناختی را ببندی و به آنها صدمه بزنی؟ متهم در پاسخ گفت: من جوگیر شدم و البته دوستم فریاد می زد که این افراد بسیجی هستند.

 قاضی افشاری بیان کرد: آیا این دفاع شما قابل قبول است که می گویید نفهمیدم و موتور این افراد را آتش زدم و ادامه داد: این افرادی که شما به آنها صدمه زدید، هیچ لباس نظامی نداشته و حتی سعی می کنند وارد میدان اعتراضات شما نشوند اما شما این افراد را دنبال کردید که این اتفاقات رخ دهد، چرا؟

متهم در ادامه گفت: قرار نبود ما کسی را بزنیم و آتش سوزی ایجاد کنیم قرارمان این بود که با بچه‌ها برویم و شعار بدهیم.

 قاضی افشاری در ادامه گفت: پس شما از قبل می دانستید برای اخلال در نظم اجتماعی اقدام خواهید کرد. متهم گفت: بله.

 رئیس شعبه ۲۶ دادگاه عمومی و انقلاب تهران در ادامه روند برگزاری دادگاه با دعوت از وکیل متهم خواست دفاعیات خود را بیان کند.

وکیل متهم با حضور در جایگاه ضمن دفاع از موکل خود گفت: درباره اتهامات کتک کاری و آتش زدن موتور سیکلت تصمیم‌گیری را به دادگاه واگذار می کنم.

وی ادامه داد: درباره اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد، تصاویر را دیدم، متهم موضوع کشیدن سلاح سرد را انکار می کند.

ادامه رسیدگی به اتهامات اغتشاشگران اخیر/ اغتشاشگری که یک شهروند معمولی را مورد ضرب و شتم قرار داد و موتور وی را به آتش کشید

 قاضی افشاری از وکیل مدافع پرسید، پس چه کسی  به شاکی ضربه زده است؟ وکیل متهم گفت: در شلوغی شکل گرفته ممکن بوده یک نفر از پشت به این فرد حمله کرده باشد.

 ‌در ادامه به دستور قاضی، فیلمی از صحنه درگیری رخ داده که از طریق یک دوربین مداربسته ضبط شده بود در دادگاه به نمایش گذاشته شد و متهم پس از دیدن تصاویر مجددا ادعا کرد که چاقو در دست ندارد.

 سپس یکی از شکات پرونده گفت که  در فیلم مشخص است که متهم باک موتور من را با چاقو سوراخ می کند و شواهد آن موجود است، این در حالی است متهم می گوید چاقو در دست نداشته است.

 متهم پاسخ داد: من با دست بر روی باک بنزین موتور واژگون شده می کوبم و در دستم چاقو نیست. من فقط در گیری و آتش زدن موتور سیکلت را قبول دارم.

 قاضی افشاری در ادامه ختم جلسه دادگاه را اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 79
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    مرگ بر اغتشاشگران داعشی صفت
    • شاکی IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      این اشرار نیازی به حکم و دادگاه ندارن . دادگاه باید سریعا در محل جرم تشکیل بشه و با اثبات محکومیت هم در جا حکم اجرا بشه والسلام
    • مظلوم IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      8 112
      با ظالمان بابد برخورد سخت و بدون گذشت داشت . تا عبرت بقیه اشرار و اوباش بشه . مرگ برای این اراذل اوباش قطعا بهترین موهبت و سعادته
    • دلخور IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      5 63
      با صلابت و اقتدار تمام این علف های هرز رو از زمین و خاک ایران زمین بکشین بیرون رو نابود کنین . اکثر این جماعت فحاش و قانون شکن متاسفانه دیگه قابلیت و ظرفیت صحبت و شنیدن و اگاهی دادن رو کمتر دارن . وقتی که حماقت و جنون توی فکر و روح کسی جا خوش کنه . حسابش با کرام الکاتبین هستش .
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      5 39
      ظاهراً دولت مردمی هم باید حیا را کنار بگذارد اغتشاشگر را برخورد کند تا تمام شود همه چی!
    • محمد IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      5 40
      كجاي دنيا است كه پليسش از دست اوباش اينطور صدمه ببيند تا حد جان دادن
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    طرف پر از خالکوبیه
    • ایرانی GB ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      اینها از همون خونواده هایی هستند که بابایه از صبح تا شب دنبال مواد و مشروب و کیف و نوش خودش بوده
    • رحیم IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      5 67
      داعشی های وطنی
  • محمد IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    تا زمانی که فیلم جلسات رو نشان ندهید آموزنده نیست
  • ناشناس IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    این ارازل به نا حق جوانهای مردم را می کشند
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      6 111
      و به سزای عملشون خواهند رسید
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      6 88
      اینا قاتل حرومی هستند
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      4 78
      از قیافش معلومه چکارست
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      3 55
      دقیقا
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      7 119
      میزنند میکشند و به اتش مشکند و اخر میشوند جوان مردم هه. مردم زیاد از این جوانان مردم! در گعده ها و لات بازی های خیابانی دیدند
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      2 79
      تنبیه اساسی خواهند شد
    • وحید IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      2 42
      آقای ق.ق چرا موهای مجرمین کوتاه نشده! ابتدا غرور کاذبشان را بشکنید! اجرای احکام فقط و فقط برای حفظ ثبات در جامعه است
  • رضا IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    2 108
    همه بد هستن فقط شما خوبید
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      5 84
      حالت خوش نیست. حتی توانایی تشخیص خوب و بد هم نداری. اوباش گری و لات بازی و حمله به هر کسی ریش داشت از نظر شما خوبه و ناراحتی که چرا با این افراد برخورد میشه.
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      6 98
      تا چشات دراد
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      5 114
      کاش شماها خوب بودید
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      5 69
      نه همه کومله ای ها و منافقین و تجزیه طلب هایی که حدود 40، 50 روزه وسط کوچه خیابون، آرامش و امنیت رو از مردم سلب کردن، افراد بی گناه رو شهید کردن، به اموال مردم آسیب زدن و به آتش کشیدن، محیط دانشگاه رو به گند کشیدن، کار و کاسبی ها رو با ناامنی و تهدید مغازه دار ها کساد کردن و... اینا همه خوبن و انسان های خداجو هستن و فقط مردم ایران همه بد هستن، خوبه، راضی هستی؟ _از نظر امثال تو این اراذل مردم ایران هستن و بی گناه اما بقیه مردم مظلوم همه گنه کار و شایسته مرگ و شکنجه روحی روانی!
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      4 73
      تا چشات دراد رو با رضا بودم
    • CA ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      4 17
      خفه شو بی وجود داعشی.
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    7 153
    یک سوال وقتی جرائم این وحوش دوپا اغتشاش گرها معلوم است باعکس فیلمهایی که ازدوربین های مدار بسته نشان داده می شود چه نیازی به وکیل دارند آنرا که عیان است چه حاجت به بیان است پول اضافی به وکیل می دهید تاز ه خیلی از این وکلا نفوزی آتیش بیار معرکه هستند سر در آخور دشمنان وشبکه های آنور آبی دارند
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      3 52
      وکیل باید باشه دیگه اسمش روشه وکیل
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    7 145
    اعدام با آتش سوزان
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      3 65
      خشونت ممنوع است، فقط طناب داد
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    شما تا كنون فقط تهديد كرديد اينهمه جوانان جامعه ما بدست داعشیها كشته شدن كسى جوابگو نيست و مماشات میشه با اینا
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      0 24
      حرف الکی نزن
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    1 28
    كسى جوابگو نيست
  • امید IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    3 105
    اصلا این تزلزل اوباش نیاز به دادگاه نمیخواد وقت با ارزش پای این تزلزل به هدر میدید دستور اعدام صادر کنید تا برن به جهنم
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      1 25
      برای هر جرمی نیاز به دادگاهه
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    5 80
    دروغ از این واضح تر معلومه که هم وکیل مدافع و هم متهم سعی در کتمان اصل فعل مجرمانه دارند تا مفری برای متهم پیدا کنند. شاکی خصوصی این متهم چرا باید در مسیر برگشت به منزل تعقیب و سرنگون شود و موتورش اتش زده شود. کدام باک موتور با مشت سوراخ میشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میشه ملت ایران هم جو گیر شده و این اقا را از برج ازادی اویزون کنند تا باد به کلش بخوره و دیگه تا عمر داره جو گیر نشههههههههههههههه؟
    • DE ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      1 58
      دقیقا
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      1 1
      احمق نگفته بامشت باک سوراخ میشه باچاقویی ک زد به شاکی باهمون باک راسوراخ کرد.
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    5 37
    اگه از روز اول اغتشاشات که سال 78 بود اینا رو اعدام میکردین الان اینهمه خسارت جانی و مالی تحمل نمی کردیم
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      2 21
      شدت جرم مهمه
  • DE ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    2 76
    ادامه رسیدگی به اتهامات اغتشاشگران اخیر/ اغتشاشگری که یک شهروند معمولی را مورد ضرب و شتم قرار داد و موتور وی را به آتش کشید// بابا رسیدگی نمیخواد همه شون را بفرستید تیمارستان همه شون متوهن روانی دیوانه و جوگیر و چند قطبی اجیر و بیمار و مریض هستند
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      2 66
      حرف الکی نزن
  • هوشنگ IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    4 75
    اگر به هر ایرانی اجازه برخورد با اغتشاشگر بدید هیچ ... جرات نداره اموال عمومی رو تخریب کنه چون مغزش متلاشی می شه
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      3 44
      نیروهای امنیتی کشکن؟
  • هوشنگ IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    4 75
    برای امنیت خودت و خانواده ات نباید مسائل خصوصی شخصی خانوادگی ات را به غریبه بگی نباید آدرس شماره تلفن خانه و محل کارت را برای غریبه فاش کنی
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    6 98
    خوبه والله، جوگیر شدم!!! عجب توجیه عقلانی!
  • DE ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    10 91
    حکمی بجز اعدام یعنی دارید مماشات میکنید
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      2 16
      شدت جرم مهمه
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    5 118
    اعدامش کنید
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    6 54
    حکم رعب و وحشت در مردم و بستن راه مردم و اتش زدن انوال انها و کتک زدن انها اافساد فی الارض و اعدام است جه برسه چاقو هم بگیری دستت و استفاده هم بکنی. اینهارا اعدام کنید
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    3 49
    معاندین دارن نیروهای امنیتی با اسلحه سرد گرم نارنجک دستی هدف میگرن سنگباران میکنن به نیروهای امنیتی صدمه میزنن یا به شهادت میرسونن بهترین مجازات محاربان احیای مجازات مرگ با《《 سنگسار》》 است
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      3 82
      سلام، انگار نمیدونی که سنگسار برای چه جرم‌هایی استفاده می‌شود
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    3 73
    اعدام اعدام اعدام همین ..رحم نکنید
  • ایرانی با غیرت IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    4 82
    وکلای این اراذل و اوباش خوب بلدند چیز یاد متهم بدهند تا انها را از چوبه دار نجات دهند. این فرد دائما میگوید که جو گیر شده و حمل سلاح سرد را هم انکار میکند . اگر او موفق به فریفتن قاضی و دادگاه شود فوقش یک سال جبس به او میخورد در حالیکه این اقدامات براندازانه او موید این است که بایستی اعدام شود. همانگونه که ان شهردار اصلاح طلب همسر کش را از چوبه دار نجات دادند.
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      0 22
      نجفی رو خانواده مقتول رضایت دادند
  • ایرانی با غیرت IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    3 45
    این فرد با چاقو باک بنزین موتورشاکی را سوراخ کرده ( بررسی اثر چاقو در باک موتور ) و بازوی فرد همراه شاکی را هم با چاقو زخمی کرده اینها دال بر اینست که این جناب " ماهان صدرات مدنی" علیرغم ادعای کذبش چاقوحمل میکرده. بی شک حکمش اعدام است.
  • ایرانی با غیرت IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    4 51
    این فرد با چاقو باک بنزین موتورشاکی را سوراخ کرده ( بررسی اثر چاقو در باک موتور ) و بازوی فرد همراه شاکی را هم با چاقو زخمی کرده اینها دال بر اینست که این جناب " ماهان صدرات مدنی" علیرغم ادعای کذبش چاقوحمل میکرده. بی شک حکمش اعدام است.
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    3 66
    رسیدگیییی؟
  • علی FR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    5 60
    این همه پهپاد هست چرا نباید ازشون برای ایجاد نظم استفاده بشه تا اغتشاشگر ها هم کمتر آسیب ببینن و هم نظم بر قرار شه و هم به اموال آسیب نرسه. به روی افراد خاطی هم باید همین پهپادها رنگ بپاشن تا در اسرع وقت دستگیر شن و جریمه پرداخت کنن
    • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      1 51
      پس دستگیری‌های پهپادی اخیر کشکه؟
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    6 131
    هرچی سریع تر این داعشی ها رو بکشید بالای دار تا بقیه حساب کار دستشون بیاد
  • . IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    3 63
    خدا لعنتشون کنه
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    3 51
    لعنت خدا بر اغتشاشگران داعشی
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    3 75
    زودتر رسیدگی کنید
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    3 81
    لعنت خداوند بر مسئولینی که ترک فعل کرده وفضای مجازی را رها کردند تا بین عده ای فاسد،وجهه شون حفظ بشه
  • مهدی IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    4 97
    اعدام فقط
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    0 40
    به تونامه مینویسم
  • رضا IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    3 47
    از این دستگاه قضا و رییسش آبی گرم نخواهد شد. من امیدی به برخورد قاطع از سوی دستگاه عدلیه ندارم.
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      0 17
      چون تو یک خوارجی هستی و به حرف های مقام معظم رهبری به طور کامل توجه نمیکنی و شاید هم اصلا توجهی نمیکنی
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    6 93
    جلسات آقای صلواتی را هم با متهمان نشان بدید
  • س IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    4 19
    اشدا علی الکفار ..تا کی میخواید به اینا رحم کنید جان جوانان مومن وطن ما مگه از سر راه اومده تا کی خانواده ها داغ عزیزشون رو بببینندآقای قوه قضاییه؟؟اینقد به اینها رحم کردید گستاخ شدند .
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      0 0
      کدوم رحم؟
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    2 18
    اغتشاشگر نما بودن !؟؟
  • بی نام IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    1 58
    مجلس بخاطر فرو کش نکردن این آشوبها دولت را باید استیضاح کند.
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    5 53
    جامعه باید از وجود این ویروس ها پاکسازی شود. والسلام
  • علی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    2 1
    همه شونو اعدام کنین
  • . IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    1 1
    چه محاکمه ای وقتی جرم این ها محرز است محاکمه کنید و وقت خودتان را هدر ندهید
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    2 1
    یکنفر از قوه قضاییه بگوید که تکلیف بزرگترین آشوبگر و اغتشاشگر کشور : فائزه چی شد ؟
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      0 0
      الکی پرونده سازی نکن‌‌ هرکدوم نقش خاصی دارن و الکی بزرگترین آشوبگر بدون مدرک نگو
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    1 0
    فقط اعدام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس