کد خبر 1431958
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷
خاکسپاری شهدای شاهچراغ(ع) در شیراز

با وجود ارتکاب انواع جنایت‌ها از سوی اغتشاشگران و حمایت رسانه‌های معاند از آنها، حال همین طیف با علم به رسوایی‌ای که به بار آورده‌اند، پیامدهای مأموریت خود را انکار می‌کنند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: روزنامه جوان در این زمینه می‌نویسد: ۲۴ساعته حمله به مردم مذهبی و نیروی امنیتی یاد می‌دهند، با افتخار فیلم سوزاندن مسجد و قرآن منتشر می‌کنند، بی‌بی‌سی با ریگی گفت‌وگو کرد، اینترنشنال با الاحوازیه، رجوی کنار آنهاست و تشویق تروریست‌ها هم کار عبدالحمید، پرچم تروریست‌ها هم در تجمع‌شان؛ با همه اینها حمله به شاهچراغ شد کار نظام؟ خون شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ هنوز روی سنگفرش‌های حرم بود که براندازان با لیدری خبرنگاران و مجریان و عوامل تلویزیون سعودی اینترنشنال و سایر همفکران در رسانه‌های فارسی‌زبان ضد ایرانی، این موج را آغاز کردند که حمله تروریستی شاهچراغ «کار خودشونه»!

این در حالی بود که تروریست‌های داعش رسماً مسئولیت حادثه را برعهده گرفتند، بیانیه دادند، در رسانه رسمی‌شان هم به آن پرداختند و رسانه‌های بین‌المللی هم آن را بازتاب دادند.

طی ۴۰ روز گذشته، تیم سایبری و رسانه‌ای براندازان در رسانه‌های رسمی و صفحات مجازی خود، هم به تشویق معترضان برای اعمال خشونت علیه مخالفان خود اقدام کرده‌اند، هم رسما آموزش حمله و ترور داده‌اند، هم با ذوق و حس پیروزی اخبار مربوط به هر نوع خشونتی را که براندازان در کف خیابان‌های ایران مرتکب می‌شدند، پوشش داده‌اند.

سه روز قبل از حادثه تروریستی شاهچراغ، مراد ویسی، دبیر خبر تلویزیونی سعودی «ایران اینترنشنال» در کلاب‌هاوس خبر می‌دهد که به زودی در حادثه‌ای در ایران، تعداد قابل توجهی کشته می‌شوند و اقدامی را که هنوز رخ نداده بود، منتسب به حاکمیت کرد.

سه هفته قبل از حادثه و در میانه آشوب در خیابان‌ها، مهدی حاجتی، عضو سابق شورای شهر شیراز که به‌دلیل حمایت از بهائیان محاکمه و محکوم و سپس از ایران فرار کرد، طی توئیتی نوشت: «امروز بهترین زمان برای خرابکاری شرافتمندانه است. آنها گیج و فرسوده‌اند. #مهسا-امینی.»

مهدی حاجتی که از لیست اصلاح‌طلبان به شورای شهر پنجم شیراز راه یافته بود، اردیبهشت‌ماه سال جاری در راستای حمایت از اعتراض و آشوب در ایران، مردم تهران را از طریق توئیتی، دعوت به ناامن کردن شهر کرد.

یک خواننده معروف رپ به نام «هیچ‌کس» نیز یک روز قبل از حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ خطاب به معترضان نوشته بود: «اگه می‌رین بیرون، مزدور می‌ترکونین، اسلحه‌شون فراموش نشه... بعدا استفاده می‌شه... اگر هم خواستین فیلم و عکس بگیرین از تجهیزات ضبط‌شده، حتما حواستون باشه پس‌زمینه ساده باشه... مثلا یه دیوار بدون هیچ نشونه‌ای... تجهیزاتو روی فرش و اینا نذارین موقع تصویربرداری...

دستور به اعمال خشونت آنقدر به روال عادی براندازان تبدیل شده است که حتی صفحات اینستاگرامی بلاگر خانمی که تا دیروز صرفا نحوه آرایش کردن را آموزش می‌داد و تبلیغات لوازم آرایشی داشت، تبدیل به محل آموزش چگونگی استفاده از اسلحه، ساخت کوکتل مولوتف و نحوه حمله به نیروهای حافظ امنیت شده است.

ایجاد تنفر ضددینی، تئوریزه کردن خشونت و حمله علیه هر فرد معممی که در خیابان دیدند، تشویق حمله به مراکز دینی و مذهبی، ذوق‌زدگی رسانه‌ای از آتش زدن مسجد و قرآن و حتی دعوت به قرآن‌سوزی بخشی دیگر از رویکرد براندازان در ترویج خشونت بود.

تجزیه‌طلبی هم روی دیگر آنها بود. گرچه از ابتدای اردوکشی خیابانی براندازان، حضور تجزیه‌طلب‌ها در میان آنها مشهود بود، اما تجمع برلین و حضور پرچم‌های مختلف براندازی از کومله و حزب دموکرات تا الاحوازیه و پات‌ترک‌ها نشان داد تجزیه ایران یکی از اهداف اصلی براندازان است.

پیش از اینها بی‌بی‌سی فارسی با تریبون دادن به عبدالمالک ریگی، او را که قاتل ده‌ها ایرانی بود، یک مخالف بلوچ نامیده بود یا اینترنشنال به راحتی تریبون رسانه‌ای را پس از حمله تروریستی به رژه اهواز در اختیار سخنگوی گروهک الاحوازیه قرار داد یا اقدام به پخش مستقیم همایش منافقین در پاریس کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    1 0
    وقتی نمی فهمن بعضیا باید چیکار کرد مدعی هستن چطور تروریست شاهچراغ مردم را به رگبار بسته تو حرم دویده کسی نبوده حتی انتظامات حرم در را ببنده میاد سمت حرم
    • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      1 0
      واقعا منتظریم داعش رسما اعلام کند می خواهد عضو اغتشاش گران مزدور ایران بشود و از آنها بیاموزد!!!!
    • سلما IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      0 0
      بهشون بگید و متوجهشون کنید که در درب غربی حرم عناصر داعشی شروع به شلوغ کاری و اغتشاش کرده بودن و نیروهای امنیتی برای تامین امنیت درب غربی و جلوگیری از ورود اغتشاشگران به حرم از اون قسمت، به سمت درب غربی دویده بودن.
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      0 0
      ایجاد اغتشاش در درب غربی یه چیز مسلمه و شاهدین عینی و مردم اون رو به چشم خودشون دیده بودن، در واقع این یک عملیات فریب بود از طرف عناصری که داشتن تروریست اصلی رو برای ورود به حرم همراهی میکردن.
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    2 0
    خدایی که بالای سره داره به اعمال نگاه میکنه...
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    8 0
    اینترنشنال و بی بی سی با توضیح خفه نمیشن، باید جگری از انگلیس و سعودی زیر دندون نظام باشه تا جلوی لجن پراکنی اونا گرفته بشه، منافع انگلستان و سعودی در اطرافمان پخشن، منافعشان رو آسیب بزنید یا از بین ببرید، فقط قدرت و حمله گرگهای درنده رو آروم می کنه.
  • سید IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    6 0
    اصلاح طلبان تهوع آور در اغتشاشات اخیر عمله های یانکی ها و جاده صاف کن داعشی ها بودند!!!
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    0 0
    دشمن فکر کرده جنگ اُحده میخواد شکستش رو به پیروزی تبدیل کنه. شاید به یه صدمه و ضربه شوک‌آمیز دیگه نیاز داره
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    1 0
    داعش صحنه سازی دقیقی رو به همراه سعودی اینترنشنال انجام داد: 1_شلوغ بازی کرد تا ماموران گیج شوند و محل حادثه را اشتباه تشخیص دهند. 2_حمله کرد با دو هدف: همانند سوریه با زمینه سازی رسانه ای در ابتدا القا شود که کار خود دولت هست و به این ترتیب دیوار اعتماد مردم و دولت شکاف برداره و مردم در شناخت جبهه دشمن دچار خطای ادراکی و شناختی شوند یعنی دقیقا نظیر حرفهایی که در سوریه زده میشد و دومین هدف معطوف به کسانی بود که متوجه میشوند این کار کار داعشه خصوصا نیروهای امنیتی و دستگاه های اطلاعاتی تا ضربات روانی ترس و وحشت رو بین اونها ایجاد کنن و اونها رو در دفاع از حریم وطن دچار تردید و شبهه کنن، هدف اصلی این عملیات تروریستی به تزلزل در آوردن نیروهای امنیتی و القا وحشت در جامعه بود دقیقا همان پلانی که در سوریه اجرا کردند.( و مکروا و مکر اله واله خیر الماکرین). پس بهوش باشیم و به خدا توکل کنیم و فریب نیرنگهای کثیف دشمنان را نخوریم تا خدواند یاریمان دهد و بر آنها پیروز گردیم، زنده باد جمهوری اسلامی ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس