فارس گزارش می‌دهد؛ از بوشهر تا تبریز، دانشجویان یک کشور علیه اغتشاشات به پا خواستند - کراپ‌شده

دانشجویان دانشگاه‌های مختلف سراسر کشور در اعتراض و محکومیت اغتشاشات اخیر و نیز محکومیت جنایت تروریستی حادثه شیرزا به میدان آمدند.

به گزارش مشرق، امروز و دیروز دانشجویان عزادار حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز در سراسر کشور و در دانشگاه‌های خود با برپایی تجمعاتی ضمن عزاداری برای جانباختگان این حادثه، اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

همدان/ پایان اغتشاشات، این آخرین پیام است!

ظهر امروز دانشجویان دانشگاه بوعلی در محکومیت اغتشاشات اخیر، اقدام تروریستی در شاهچراغ و آشوبگری در دانشگاه‌ها با حضور بر سر مزار شهدای گمنام و اقامه نماز راهپیمایی کردند و خواستار برخورد با مخلان نظم و امنیت شدند.

دانشجویان در این راهپیمایی شعار «ایران شده غرق خون، فتنه‌گران خفه‌خون»، «لبیک یا حسین»، «لبیک یا حیدر»، «آزادی اندیشه با بی‌بی‌سی نمیشه»، «ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم»، «فتنه‌گر داعشی پیوندتان مبارک»، «دانشجو بیدار است از تفرقه بیزار است»، «چادر ز سر زنان کشیدند گفتند حجاب اختیاری»، «خنجر به گلوی ما کشیدند گفتند حجاب اختیاری»، «پایان اغتشاشات، این آخرین پیام است»، «ایران پر از شهیده، فتنه جواب نمیده»، «مسئول انقلابی، عدالت، امنیت» سر دادند.

از بوشهر تا تبریز، دانشجویان یک کشور علیه اغتشاشات به پا خواستند + عکس و فیلم

در این تجمع بیانیه‌ای بدین شرح خوانده شد.

 بسم‌الله رحمن الرحیم

وَلَنْ تَرْضَی عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَی حَتَّی تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَی اللَّهِ هُوَ الْهُدَی وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُمْ بَعْدَ الَّذِی جَاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِیٍّ وَلَا نَصِیر(بقره 120)

«هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد مگر آنکه پیروی از آیین آنها کنی بگو: راهی که خدا بنماید به یقین راه حق تنها همان است؛ و البته اگر از میل و خواهش آنها پیروی کنی بعد از آنکه طریق حق را دریافتی، دیگر از سوی خدا یار و یاوری نخواهی داشت.

«اتفاقات تلخ چند هفته اخیر به بهانه دروغین مرگ یک نفر اگرچه تلخ و اسفناک بود اما بار دیگر ماهیت واقعی دشمنان این مرزوبوم را برملا ساخت. بدون تردید هیچ انسان وطن‌دوستی اقدامات شرورانه و تعرض به جان و مال مردم، امنیت، آرامش و یکپارچگی کشور را تائید نمی‌کند. سیاست دشمن در حوادث اخیر، شبهه‌افکنی، غبارآلود کردن فضا و سوءاستفاده از احساسات دانشجویان از طریق بازوهای رسانه‌ای است که با هدف تقابل درونی ملت و تفرقه ملت و حاکمیت و ایجاد دوقطبی‌های کاذب انجام می‌شود. چند روزی است که عده‌ای اندک با الفاظ رکیک و به دور از شأن یک انسان، دانشگاه را جولانگاه تحرکات بی‌منطق خود نموده‌اند و آرامش فکری جامعه دانشگاهی و خانواده‌های دانشجویان عزیز را سلب کرده‌اند.

عده‌ای که علیرغم فراهم شدن شرایط، نه حاضر به گفتگو شدند، نه توان گفتگو داشتند و نه سخن منطقی قابل شنیدن داشتند، تنها صدایی که از آنان شنیده شد جز فحاشی و بی‌نزاکتی و به کار بردن الفاظ رکیک نبود.

ما به ابن نکته به خوبی واقفیم که هدف از فحاشی‌های رکیک، دوقطبی کردن دانشگاه و قرار دادن دانشگاهیان در مقابل همدیگر است و همگی باید نسبت به این توطئه هوشیار باشیم. کسانی که در چند روز گذشته دست به تحرکاتی در داخل دانشگاه زده‌اند باید بدانند در پازل جبهه مخالف ایران اسلامی مهره‌ای بیش نیستند.

از بوشهر تا تبریز، دانشجویان یک کشور علیه اغتشاشات به پا خواستند + عکس و فیلم

دشمن آنها را فریب داده و در مقابل دانشجویان دیگر قرار داده تا با هم بجنگند و هر یک آسیب ببینند سود آن به جیب بانیان خارج‌نشینی می‌رود که خود افتخار مزدوری آمریکای جنایتکار را دارند. همگان بدانند که این تحرکات دارای پشتوانه خارجی است و برنامه‌های بلندمدت است که افراد اندک کف میدان چه بسا بدون اینکه خود بدانند فقط حلقه اول و قشری آن را تشکیل داده‌اند. در حلقه دوم این اغتشاشات، تجزیه‌طلبان، گروهک نفاق و سلطنت‌طلبان و در حلقه سوم، آمریکا، ارتجاع عرب و رژیم نامشروع صهیونیستی قرار دارند جامعه دانشگاهیان ضمن محکومیت اقدامات خرابکارانه و آشوبگری‌های معاندین اعلام می‌دارد که این آمادگی را دارد تا در فضایی منطقی و به دور از بی‌ادبی با هرکس که سخنی منطقی دارد به گفتگو بنشیند. نقد و اعتراض باید در فضایی گفتگومحور و در مراکز علمی، با خردورزی و عاقلانه انجام شود. پس بیایید به فضای گفتگوی سالم و منطقی بازگردیم که راهی غیر از این وجود ندارد. ما حتی از کسانی که بیانیه حمایت از ساختارشکنان و هتاکان را امضا کرده‌اند برای گفتگو و پاسخ به پرسش‌های دانشجویان و حضور در جلسات مناظره دعوت می‌کنیم.

ما هشدار می‌دهیم که با اصرار بر توهین و بی‌نظمی و حمله به سالن غذاخوری و اصرار بر قانون‌شکنی، آینده خود را تباه نکنید. دانشگاه نمی‌تواند و نباید مصالح هزاران دانشجو را فدای مطامع و هوسبازی عده‌ای هتاک قرار دهد. هشیار باشد و بدانید ادامه قانون‌شکنی و اغتشاشات، انتظامات و نهادهای تصمیم‌گیر را در موقعیتی قرار می‌دهد که ناگزیر از برخورد قانونی باشند و این به صلاح شما نیست.

در پایان، ما راهپیمایی‌کنندگان، از مقام ریاست دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و تمام متولیان امر این انتظار راداریم تا در مقابله با جمعیت یک درصدی دانشجویانی که باعث مختل شدن مباحث آموزشی، رفاهی و امنیتی سایر دانشجویان یعنی نود و نه درصد دانشجویان شده‌اند، برخورد قاطع و قانونی انجام دهند و بیش از این سرنوشت هزاران دانشجوی مستعد این دانشگاه را با هنجارشکنی‌های عده‌ای اندک گره نزنند و اگر به این نتیجه برسیم که مسئولان دانشگاه بنای برخورد با اغتشاشگران و قانون‌شکنان را ندارند در آن صورت ما در مقابل این هتاکی‌ها و فحاشی‌ها و برهم زنندگان آرامش محیط علمی دانشگاه ساکت نخواهیم نشست.

یاسوج/تجمع دانشگاهیان دانشگاه یاسوج در محکومیت حادثه تروریستی شیراز

اعضای هیئت رئیسه،هیئت علمی،کارکنان و دانشجویان دانشگاه یاسوج در  اعتراض به حرکت عنصر پلید داعشی در به شهادت رساندن زائران مظلوم حرم شاهچراغ(ع) در مسجد الغدیر این دانشگاه تجمع کردند. 

دکتر بهادر کرمی سرپرست دانشگاه یاسوج در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت شهادت نمازگزاران حرم  حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) گفت: ما دانشگاهی هستیم فهمیدیم که چه اتفاقی می‌افتد،خواهش می‌کنم مسائل راموشکافانه و دقیق بررسی کنید.

سرپرست دانشگاه یاسوج اشاره‌ای به اتفاقات انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی کرد و افزود: خاطرات سال شصت را مطالعه کنید تا به هدف دشمن که ایجاد نا آرامی در کشور، عدم توانایی و تمرکز بر رفع مشکلات اقتصادی، جلوگیری از برنامه‌ریزی برای مسائل علمی و به آشوب و اغتشاش کشیدن مدرسه و دانشگاه است پی ببرید.

کرمی با بیان اینکه هدف دشمنان برای اساتید دانشگاه به درستی روشن است، گفت: در صحبت‌هایم بیشتر جوانان دانشجو را مخاطب قرار می‌دهم و درخواست می‌کنم این پیام که دشمن قصد دارد دانشگاه قوام نگیرد را به سایر دانشجویان برسانید.

سرپرست دانشگاه یاسوج  افزود:بی تردید مسببان و بانیان این وضع  دلشان برای زن و مرد این مملکت و دانشجو و غیر دانشجو نمی‌سوزد که چنین هدفی را برای رسیدن به مقاصد سیاسی و اقتصادی خود برگزیدند.

بوشهر/ تجمع دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر در محکومیت حوادث اخیر

 صدها نفر از دانشجویان دانشگاه خلیج‌ فارس بوشهر عصر دیروز با تجمع در این دانشگاه جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز و اغتشاشات اخیر در کشور را محکوم کردند.

دانشجویان با سر دادن شعارهای مرگ بر تکفیری، مرگ بر آشوبگر، مرگ بر آمریکا، اسرائیل، انگلیس و آل‌سعود خائن و آشوبگر بی ریشه، ایران لیبی نمیشه، نفرت و انزجار خود را از مسببان اصلی این حادثه تروریستی را ابراز کردند و خواستار برخورد قاطع با عاملان این حادثه شدند.

از بوشهر تا تبریز، دانشجویان یک کشور علیه اغتشاشات به پا خواستند + عکس و فیلم

همچنین شعارهایی مثل زن، زندگی، شهادت، ایران، شیراز تسلیت و لبیک یا حسین در فضای دانشگاه طنین انداز شد.

در این مراسم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با محکوم کردن جنایات استکبار جهانی و تکفیری‌ها، اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی در جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی اهداف خاصی دنبال می‌کنند که جهاد تبیین در این عرصه بسیار مهم است.

وی داشتن بصیرت در خنثی شدن این تهاجم را یک ضرورت است و تصریح کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در صحنه اهداف دشمنان را ناکام گذاشتند.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی با بیان اینکه مردم، طراحان این گونه ناامنی‌ها و ترورها را به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌دانند، افزود: مردم با حضور در صحنه اعلام کردند در دفاع از ارزش‌ها، نظام و انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند.

در این مراسم در وصف شهدای حرم مطهر شاهچراغ شیراز مداحی و عزاداری شد.

شیراز/ تجمع دانشجویان دانشگاه شیراز در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

دانشجویان دانشگاه شیراز در محکومیت حرکت تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) به عزاداری و راهپیمایی پرداختند.

قم/ فریاد دانشجویان دانشگاه قم بر سر تروریست‌ها و اغتشاشگران

دانشجویان و اساتید دانشگاه قم با برگزاری راهپیمایی و تجمع ضمن محکومیت جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) خواستار برخورد قاطع با عاملان اینگونه اتفاقات شدند و بر عبرت‌آموزی فریب‌خوردگان تاکید کردند.

از بوشهر تا تبریز، دانشجویان یک کشور علیه اغتشاشات به پا خواستند + عکس و فیلم

تبریز/ خروش انقلابی دانشجویان دانشگاه تبریز علیه اغتشاشگران و محکومیت جنایت تروریستی شیراز

دانشجویان و اساتید دانشگاه تبریز دیروز در محکومیت جنایت تروریستی حرم شاهچراغ(ع) و اغتشاشات اخیر در داخل دانشگاه تبریز راهپیمایی و  تجمع کردند.

در  این راهپیمایی و تجمع اعتراضی با شرکت دانشجویان، تشکل های دانشجویی، بسیج دانشجویی و استادان از مقابل مسجد دانشگاه تبریز به صورت اجتماع و سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تبریز آغاز شد و به صورت راهپیمایی در خیابان‌های این دانشگاه ادامه یافت.

از بوشهر تا تبریز، دانشجویان یک کشور علیه اغتشاشات به پا خواستند + عکس و فیلم

در این راهپیمایی باشکوه، دانشجویان با اهتزار پرچم ایران، با پارچه نوشته ها و فریادهای انقلابی خود و با شعارهای  بیزاؤلماغا حاضیروخ، خامنه‌ای سربازیوخ، آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی، ما ملت ایرانیم، کنار هم می مانیم، سلام به ایران قوس رهبر فقط سیدعلی،  آزادی اندیشه با فحاشی نمیشه، حیدر حیدر، آشوبگر بی ریشه ایران سوریه نمیشه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر، ما ذوالفقار حیدریم، فدائیان رهبریم، دانشجو از داعشجو جدا شو به تکرار هر گونه حرمت شکنی و آشوب طلبی هشدار دادند. 

دانشجویان و شرکت کنندگان در راهپیمایی، با اعلام انزجار و نفرت از حرمت شکنان، آشوب گران، اغتشاگران و ترور هموطنان بی دفاع در شیراز به خصوص دانشجونمایانی که با هتاکی و فحاشی حرمت دانشگاه را شکستند و آب در آسیاب دشمن ریختند، این گونه اعمال ضد انسانی و آشوب گرانه را محکوم کردند.  

دانشجویان و دانشگاهیان شرکت کننده در این راهپیمایی بار دیگر با اهداف بلند بنیانگذار کبیر انقلاب، رهبری معظم انقلاب، ارزش های انقلاب اسلامی و خون شهدا عهد و پیمان بستند تا با «ید واحده» همواره پاسدار کشور باشند. 

دانشجویان معترض باید صف خود را از هتاکان و فحاشان که در محیط مقدس دانشگاه مرتکب خطا شدند، جدا کنند.

حجت الاسلام محمد انوری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه دانشگاه تبریز در این راهپیمایی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد دو قطبی و ناامنی در دانشگاه و میان مردم است، به طوری که دانشجویان را مقابل هم قرار دهند، اظهار کرد:   مردم، دلسوزان انقلاب و دانشجویان صحنه ها را دیدند، اما با صبر انقلابی خویشتن داری کردند ولی دشمن نشان داد به دنبال ایجاد ناامنی، آشوب و اغتشاش بیشتر است. 

وی ادامه داد: دانشجویان و مردم انقلابی صبورانه تحمل کردند تا مبادا آب به آسیاب دشمن ریخته شود، اما ادامه آشوب ها، توطئه دشمنان انقلاب است و دانشجویان معترض باید صف خود را از هتاکان و فحاشان که در محیط مقدس دانشگاه مرتکب خطا شدند، جدا کنند. 

وی افزود: دانشجویانی که زبان به هتاکی گشودند، بدانند تبریز دیار عاشورائیان و دانشگاه تبریز مشهد الشهدای دانشگاه های کشور است و هنوز بوی خون شهدای این دانشگاه در هر سو قابل استشمام است، به حرمت این شهدا از این به بعد هر کس به هر بهانه ای خارج از شئونات مرتکب حرمت شکنی شود، با واکنش «ید واحده» مسئولان دانشگاهی و دانشجویی مواجه خواهد شد. 

این گزارش حاکی است، همزمان با تجمع بزرگ و چند هزار نفری دانشجویان دانشگاه تبریز حدود ۱۰۰ نفر از دانشجویان در گوشه‌ای دیگر از دانشگاه( مقابل آمفی تئاتر) با شعارهای زن، زندگی و آزادی برگزار شد که با دعوت دانشجویان انقلابی حدود ۲۰ دانشجو با نگاه های مختلف در مقابل سلف دانشگاه تبریز تریبون آزاد برگزار و بحث و مناظره برگزار شد.

قزوین/تجمع دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین در محکومیت اغتشاشات اخیر

همزمان با برخی از دانشگاه‌های کشور، ظهر دیروز جمعی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین با برپایی راهپیمایی خواستار برخورد قاطع با عوامل و مسببان ناآرامی و اغتشاشات اخیر به ویژه حادثه تروریستی شیراز شدند.

از بوشهر تا تبریز، دانشجویان یک کشور علیه اغتشاشات به پا خواستند + عکس و فیلم

در این مراسم که از دانشگاه علوم پایه تا مزار شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد، دانشجویان شعارهایی چون «زن، زندگی، شهادت»، «ایران ما تسلیت»، «فتنه‌گر بی‌ریشه ایران دمشق نمیشه»، «ما ملت شهادتیم»، «آزادی اندیشه با اهانت نمیشه» و «حرف ما یک‌کلام بازی نخور والسلام» سر دادند و پرچم جمهوری اسلامی و پوسترهای شهید حاج قاسم سلیمانی را برافراشتند.

همچنین دانشجویان حاضر در این راهپیمایی، در پایان مراسم به اقامه نماز جماعت پرداختند.

از بوشهر تا تبریز، دانشجویان یک کشور علیه اغتشاشات به پا خواستند + عکس و فیلم

یزد/ تجمع دانشجویان یزدی در محکومیت حمله تروریستی شیراز

دانشجویان دانشگاه یزد هم امروز در تجمع خود با سردادن شعار حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ و کشتار مظلومانه مردم شیراز را محکوم کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 105
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    اون یکی شبه دانشجوها بسیار بی تربیت ان فحش های ناموسی رو راحت میدن،قراره دنبال ازادی باشن ،برای کوچکترین چیز طرف مقابلشونو به فحش ناموسی میدن،و تو اروپا و امریکاشم قفله این حجم بی ادبی و بی تربیتی ان قشر
    • ناشناس IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      ماچطور میتونیم از دولت قبلی شکایت کنیم که ۸ سال خوابید علی برکت الله و نو جوان و جوانان ما در چنگال مجازی منافقان کور دل گرفتار شدند
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    بخدا اگر ده تاشون کارت دانشجویی داشته باشن
    • محمد IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      رفیق تو دیگه کی هستی! کارت داشنجویی شون چک کردی؟ بعد کارت اون ارازل رو دیدی؟ خوشتیپ اینا رفتارشون معلومه چطور شخصیتی دارن .اون افرادی که هرچی به دهنشون میاد می گن ، حتی اگه دانشجو هم باشن آدمای .......هستند.
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      26 5
      اشتباه مثبت شد.اونایی که فحش ناموسی میدادن و تو دانشگاه چاقوکشی میکردن کارت دانشجوییاشون کجا بود؟اونارو مطمئنی دانشجو بودن دادا؟
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    جقدر دیر
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    ای اغتشاشگران زمان عقوبت نزدیک است
    • مم IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      13 41
      دوباره چشمتون افتادبه چهارتامثل خودت جوگیرشدی؟
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      25 3
      ۰۱:۴۵ مثل خودم و مثل خودت نداره نوکرتم هممون هموطنیم.همونقدر که تو آرامش زندگى و امنیت خونوادت واست مهمه واسه منم هم هست.هیچکس خوشش نمیاد مادرش خواهرش همسرش بیرون میرن کسی اذیتشون کنه و به اسم ازادی و روشنفکری به خودش اجازه بده هرکاری باهاشون بکنه.بابا کسبه ۱۰۰۰۰جور قسط و بدهی و اجاره و خرج و....دازن چه گناهی کردن از ترس این اوباش باید زود جمع کنن برن
    • US ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      3 0
      من فکر می کنم خداوند صدای مظلومیت قوم مرا و مردمان سرزمین مرا شنیده و شفا و آزادی در راه است. پایدار بایستید و به خداوند توکل کنید.
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    21 36
    😅😅😅
    • م IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      1 0
      سلام بع جهت ادامه تحصیل در هر رشته ودر هر جا کشور مخصوصا برای دانشجویان دختر دانشگاه بصورت مجازی راه اندازی بشه عالیه الان دانشجویان دختر مخصوصا در خوابگاه‌ها یا در رفت آمد ودر اذیت هستن خودشون خانوادهاشون و واحدهای درسی کمتر کوروس غیر ضروری حذف ومدت تحصیل در کلیه مقاطع کمتر شه و سربازیم همینطور بهشون مخاتی یا انتقال بدن
  • US ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    26 40
    در رویدادهای قبل از انقلاب ۵۷، اصلا آتش زدن نبود، ترور نبود،
    • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      اون هم ترور مردم از میان خودشون، این کار فقط از رجوی چیها بر میاد
    • ط IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      6 8
      پس چی بود خان دایی؟
    • . IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      23 5
      چون اون زمان مردم انقلاب کردن بخاطر اسلام بود، نه آشوب بخاطر بی بندوباری
  • رامين IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    11 31
    🤣🤔
  • ایلیا IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    مماشات دیگه بسه..دانشجویی که ادعای دانشجویی داره ولی فقط بدنبال فساد اخلاقیه دیگه دانشجو نیست...اینا پسرجو یا دخترجو هستند...کاملا آگاهانه و عمدی بر ضد دین ،اسلام و امنیت آزادانه و وقیحانه عمل میکنند..بازم باید باهاشون مماشات کرد؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!#برخورد_با عاملین_فساد_در دانشگاهها
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    6 23
    اعتراضات جمع نمی کنید
  • CA ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    این است بیداری دانشجو
  • CA ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    28 23
    احسنت. هرچند دیر
  • وطنداش IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    اینها خیلی هم شبیه دانشجو نیستند.
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      17 2
      شاید زیاد دم پر اون دانشجو نماها نشدن که عربده کشی و چاقوکشی و تهدید بقیه جمع و فحشای رکیک ناموسی یاد بگیرن
    • ناهید IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      1 0
      دانشجو چشم و ابروی سیاه تری داره؟ نکنه رو پیشونی شون مینویسن دانشجو!!! یعنی دانشجویان رو از نزدیک ندیدی؟!!!! اوناهم آدم هستن با هر تیپی
  • هاشمی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    27 9
    تو رو خدا به فکر مردم باشید هر سال اغتشاش مدیریت را درست کنید دزدها را بی ابرو ولله اصل انقلاب باید حفظ بشه
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    دانشجو بیدار است و سیطره داعش بر کشور را نمیپذیرد
    • . IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      1 0
      عزیز ارزو می کنم که هرگز صابون داعش به تنت نخورد ،داعش ندیده ایی که با دهان پر وذهن خالی شعار میدی . اگر بودی در سوریه ومی دیدید اانچه را شنیدی هرگز چتین گستاخانه فریاد نمی زدید . از دهن باز تا ذهن باز فقط یک نقطه است. عزت زیاد
  • حسین IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    21 5
    عاشق زوایای عکس هام.
  • BE ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    22 18
    دیر بیدار شدند. ولی عالیه
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    24 13
    قبول خدا باشه این حضور و این قدوم
  • نادر IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    22 10
    بسیاری از مردم و اغتشاشگران و همفکرانشان تلویزیون وطنی که نمی بینند اما مجبورا" تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر را ببینند پس باید برای روشنگری از این فرصت استفاده کرد چطور شعار اسپری نویس این همه باز تاب دارد مطمئن باشید بسیار تاثیر گذار است
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    22 11
    ای ول.
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    28 15
    آنهایی که دردانشگاه برای سلف مختلط وبی حجابی واختلاط زنان ومردان آشوب می‌کنند بفرستین دانشگاه آزاد مناطق دورافتاده جایشان در دانشگاهای دولتی ومادر کشور نیست این پخمه ها لایق دانشگاه خوب نبستن چون اصلا نفهمیدم دانشچو یعنی چه وحماقتشون درحدیع که چسموشون فقط به ماهواره ها واینترنت دشمن هست
    • ایرانی IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      4 12
      بابا استاد باسواد زیاد به خودت فشار نیار 😂😂😂
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    12 3
    چه اجتماعات پرشوری بود
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 3
    خیلی فرق داره
  • محمود IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    22 11
    افرین به غیرت این دانشجوها که دشمنان ایران و اسلام رو می‌شناسن مرگ بر آمریکا و طایفه ال سعود
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    18 7
    آقازاده اغتشاشگر اعدام باید گردد.
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    6 17
    خجالت نمی کشید
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    18 11
    نماینده قشر دانشگاهی اینا هستند نه اون وحشیها و داعشیها که فحاشی میکنند
  • ایرانی IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    19 19
    با این دروغ هاتون
  • محمد IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    21 10
    وقتی تصاویر اغتشاشگران عوضی را میبینم حالم خراب میشود شرمتان باد ننگتان باد ...
  • ناشناس IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    14 2
    علیه دشمن شعار بدید
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    7 17
    اینا از مردم نیستن
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    14 17
    تعدادشان کمتر از اون یکی گروه هستند
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    19 8
    اگر فحاشی نکنن از نگاه بی بی سی چیها و ابترنشنالیها دانشجو محسوب نمیشن
  • قاسم IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    2 5
    اگر جرعت دارید آزاد بگزارید
  • بيابان گرد IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    1 2
    دانشجو بايد بیدار باشد
  • محمد IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    4 1
    به خدا قسم آشوبگرا ۹۹ درصدشون دانشجو نیستن
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    7 4
    ابمیوه ساندیس با همه امکانات رفاهی
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      1 1
      این روزها. فعلا که جاها عوض شده رجوی ها مردم رو به برلین فراخوانده بودند. با پول مترو و قطار رایگان... خوبه یاد گرفتید
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    3 1
    خدا اجرتون بده. خسته شدیم از بس قتل و آتیش زدن و آشوب شندیدم. مگر اینکه شماها این بی دینها رو جمعشون کنید
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    3 1
    خدا خودش رحم کنه. اینور تجمع اونور تجمع. بابا حق مشخصه پس مماشات نکنید با ضد انقلاب کاسه کوزه شون رو جمع کنید
  • مرتضی IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    4 1
    کلا هر اجتماعی میشه همینا رو میارن.
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    5 1
    یاشاسین انقلاب اسلامی ایران
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    4 1
    رئیسی داشت به سرعت اختلاف طبقاتی و مشکلات اقتصادی رو ریشه کن میکرد با ساخت سالی یک میلیون مسکن و کلی اقدام مفید دیگه، تمام این اغتشاشات برنامه ریزی دار و دسته روح... بود تا دستاوردهای رئیسی رو متوقف کنند
    • کاوه IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      0 0
      دقیقا
  • سامان IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    1 1
    ۳۵ تا دانشگاه کشور تظاهرات بود
  • پرویزی IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    6 5
    در شیعی ترین کشور دنیا زندگی می‌کنیم ولی هم پیمان‌های ما چین کمونیست و روسیه بی دین و ونزوئلا چپ است.بخدا قسم صادقانه میگم که گیج و مبهوت هستیم
  • فرزاد IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    1 1
    دانشجویان اغتشاشگر وهتاک هستند همه اینها باید اخراج و زندانی و ممنوع الخروج شوند .البته کسانی که به امنیت کشور ضربه زدند باید محاکمه وحکمشان محاربه وافسادفی الارض است
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    4 1
    رکیکترین الفاظ رو تو خیابان ها اغتشاشگر ها می‌دهند.مادر خواهر مردم رو با زشت‌ترین الفاظ خطاب قرار میدهند
  • البرز IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    1 5
    به جای این فریبکاریها به خودتون بیایید
  • ناشناس5 IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    2 1
    کاش اطلاعیه میدادن .بدون اعلام قبلی بوده. خیلی از ما ها هم میخواستیم بیاییم
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    1 0
    دانشجویان بزرگواربفکردرس ومشق وآینده کشورباشندنه سرگرم کارهای کوچک که دشمن سواستفاده کند
  • مجتبی IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    2 6
    ده تا پیام هم بدیم درج نمیکنین چرا چون مخالفتون حرف میزنیم؟چرا حرف جوانان ونوجوانان رو درک نمیکنین ؟هرسال اعتراضات بیشتر میشه وخوراک تبلیغاتیه دشمنان میشه.اینا ایرانی هستن بفهمیم چی میگن ایهاالناس تو که حقوق بگیری ووضعت خوبه بچه هات سیرن در مورد اعتراضات حرف نزن وانتقاد نکن کارشناس بذارین بفهمین چی میخان.دانش آموزی که اعتراض داره دشمن نیست بچه های منو تو حساب میشن ببینید دردشون چیه که اگه مثل صداسیما لاپوشونی کنین وضع همین میشه دیگه.
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 1
    پیشنهادم اینه که این...رزه های اغتشاشیون را که اسم دانشجو نمیشود روی انها نهاد چون ساحت علم خدشه دار میشود را یک جا شبیه قفص قرنتینه کنید
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      0 0
      اوکی
  • صفا IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    3 0
    درودبرهموطنان عزیز،این چند نفر،یا بقول خودشون چند هزار نفر چون دراین مدت ازصبر وشعور مردم ونظامیان سواستفاده کرده وخیال های خام به سرشون زده آگاه باشند،تو هیچ جای جهان این هتک حرمتهایی که شما کردین قابل تحمل نیست،تا الانم هم مردم وهم نظام بواسطه جوانی شما باهاتون راه اومدند،دیگه از خط قرمزام عبور کردین وبزودی پوزه همتون به همراه استکبارجهانی وصهیونیسم پشتیبانتون به خاک مالیده میشه،واقعا با خودتون چی فکر کردین،تو بچه۱۵ساله چه خواسته ای داری ویا تو بحساب دانشجو،مثل انسان مطالبه گری کنین نه فحاشی،اینجا جمهوری اسلامی ایرانه،هلند وتایلند نیست،اشتباه بعرضتون رساندند،منتظر فرمان رهبریم هرچندکه آتش به اختیار ازفرمایشات مهم این رهبر مظلوم وفرزانه است.مرگ برفتنه گر داخلی وخارجی درود بر رهبری ومردم انقلابی
  • سعید عامری RO ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    1 0
    وقتی دزدان و اختلاس گران آزادند
  • مهرداد IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    1 0
    عکسها رو نگاه بکنید
  • شهروز IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    2 1
    با کمال تاسف باید گفت بسیاری از دانشجویان از رسالت دانشجویی خود فاصله گرفتن خوشحال می شوند بدون دلیل کلاسها رو تعطیل کنند ای دانشجوی با غیرت مشکل کشور ما این است که پسر و دختر در سلف کنار هم غدا بخورند ، یا روسری و مغنعه و چادر داشتن و نداشتن است ، ، مسکل امروز جامعه ما خیانت مدیران بی کفایت هزار چهر است که مثل موریانه به جان این انقلاب که ثمره خون شهدای این مرز و بوم است افتاده اتد ، اگر غیرت داری برو تحقیق کن طرح برون رفت از تنگناها بده کار علمی انجام بده
  • علی IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    1 1
    ماشاالله ماشاالله به برادرو خواهرهای عزیزم
  • LU ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 1
    من نتونستم برم مریض بودم کلاسامم تعطیل کردم
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    1 1
    درودبردانشجوی بصیروبیداردانشجوی واقعی اینهاهستند
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    4 1
    این داشجوها : یا حرف حساب دارند وخودشان برای مردمی که ازدرآمد آنها امکانات دانشگاهی برایشان فراهم گردیدفکر ی وراه حلی دارندکنند که باید نظرات سازنده خودرا بگویند وارایه طریق کنندد و مسئولین اجرایی بپذیرن اگردیگران برایشان فکر کنند دیگردانشجو نیستد ( باعرض معذرت یک گاو ازآنها برا کشور ارزشمند تر است). ویا عامل دشمن هستند معموریت دارند جلوی پیشرفت کشور را بگیرند که هیچ انسان عاقل با هرگرایش فکری این چنین انسان نماهایی را قبول نداردکه دردانشگا باشند وآبروی اکثر دانشجویان عزیزرا لکه دار کنند ،بعضی گفتارها ورفتار این دانشجو نما ها که نقل قول میکنندشرم اوراست، سوال این است که چرا مسئو لین این افرادرا به عنوان دانش جوجای افرادخدمت گذر به این مملکت پرکده اند می پذیرند
  • سانیا ریاض IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    1 2
    اغتشاشگرا دانشجویان بی شرافت و بی غیرت میخوان آزادی باشه راحت توبغل هم بشینن توکلاس اینا ...زه ان دنبال علم نیستن اخراجشون کنید گم شن
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    3 1
    چقددددددر باشکوه!
  • حمید IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    4 0
    بصیرت همان چیزی است که امروز برای شناخت حق از باطل نیاز هست ما مشکلات بسیارداریم خائن داخلی هم تا دلتون بخواد اما نظام ما سالم ودر راه حق است مهم اینه بقیه در طول زمان باعزم ملت وبا این آزمونهایی که برای ملت پیش میاد ان شااله حل خواهد شد تفرقه خواست دشمن ماست هر چند ما اعتراض رو حق مردم می دانیم ولی اغتشاش رو نه ببینید از این اغتشاش چه کسایی خوشحالن شهید همت گفته بود درزمان بحرانها ببینید کجا رو می کوبن همونجا جبهه حقه
  • فرید IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    2 2
    باید با آش.بگر مقتدرانه برخورد کرد تا جرات بهم ریختن محیط علمی رو نداشته باشه
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    2 1
    لحظه ش برسه ملت خودشون اغتشاشگرا رو جارو میکنه میریزه سطل آشغال
  • علی بابا IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    2 3
    ما پیرو مکتب امام حسین (ع)هستیم و نمی گذاریم فتنه گران خیال خام خودشان را پیاده کنند و منتظر برخورد سخت محاکم قضایی و امنیتی کشور هستیم والا خودمان می توانیم بچه سوسولها را سرجای خودشان بنشانیم
  • کارشناس IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    1 1
    دانشگاه تبریز خبری نبود
    • ح IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      0 0
      باش
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    1 0
    درود بر ملت شریف ایران
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 1
    اينا كه دانشجو نيستن فقط اغتشاشگران فحاش دانشجو هستن! خخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    باید مجازات بشن کسانی که فحش ناموسی میدن با نهایت برخورد باهاشون بشه من دانشجوییم از دیار مردمانی همچون شهید یاسینی شهید وامثال دلیر مردانی چون ریس علی دلواری ما نه جنگ تحمیلی نه پیروزی انقلاب اسلامی را شایدم حجابم آنچنان مذهبی نباشه اما وقتی میبینم کسانی حرمت الهی رو می‌شکنند یا اینجور روسری از سر برمیدارن به شدت ناراحت میشیم باید همچی کسانی بفهمن اینجا ایران است اگر می‌بینید نفس می‌کشید به لطف مامورانیست که شبها روزها خدمت میکنن تا من وشما راحت در خیابون‌ها راه بریم واز امثال داعش نترسیم دیدید که چطور در شیراز به هیچ کس رحم نکردن اینهمه نابخردی چرا چرا نمیفهمند دارن اولین آسیب به خودشون میزنن بعد به دیگران
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    مرگ بر امریکای خونخوار مرگ بر اسراییل و ال سعود خائن مرگ بر فتنه گر..اشوبگر داعشی پیوندتان مبارک
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 1
    آفرین به این حضور واقعا دلگرم کننده هست زنده باد ایران پاینده باد اسلام
  • ساندیس IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    برام مایه افتخاره حضرت اقا ببینه
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    برام مایه افتخاره
  • حسن ازتبریز IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    باسلام واحترام
  • زهرا IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    ای کاش اعتراضات مردم رو هم اینجوری نشون میدادید
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    پرچم زیاد ادم ها زیادمعلوم نیستند
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      0 0
      فک کنم شبکه بی بی سی رو زیاد میبینی دادا آخه اوناهم چندسال پیش گفتن هیشکی راه پیمایی نیومده درخت زیاده😁
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      0 0
      زنده بادایران
  • حسن IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    آقای وزیر علوم آقای رییس دانشگاه شما ها کجا هستید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بابک IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    قبول کنید که ملت از عملکرد بسیاری از مسئولان ناراضی هستند
  • محمد IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    3 2
    با این چیزها دل خودتون رو خوش نکنید
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 1
    خنده بر هر درد بی درمان دواست
  • نا شناس IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    راه مستقیم که همان راه الله است
  • محنا IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    لعنت خدا بر همه اغتشاش گرهای کافر ظالم داعشی
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    سلام.هرکسی در ایران زندگی میکنه از این نظام سود میبره
  • ناهید IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    اغتشاشگران از بس بی شرف و بی عرضه ان خب ی
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    زنده بادایران وایرانی
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    درودبرملت بزرگ ایران به امیدنابودی تجزیه طلبهای بی هویت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس