کد خبر 1431924
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
پویش «دل‌نوشته‌ای برای آرتین» راه افتاد

فرهنگسرای رسانه به مناسبت روز دانش‌آموز و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز پویش «دل نوشته‌ای برای آرتین» را برگزار می‌کند.

به گزارش مشرق، حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ علیه السلام در شیراز که منجر به شهادت جمعی از هم‌وطنان‌مان شد، تأثر بسیاری از ایرانیان را به همراه داشت.

بسیاری از کاربران فضای مجازی با انتشار عکس‌ یا اشعاری درباره این حادثه با آسیب‌دیدگان آن ابراز همدردی کردند.

در بین افراد آسیب‌دیده از این حادثه تروریستی نام یک نفر بیش از بقیه بر سر زبان‌ها افتاد و آن هم آرتین سرایداران بود که طی این حادثه پدر، مادر و برادرش را از دست داد.

فرهنگسرای رسانه به منظور ابراز همدردی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ و هم‌جنین فراررسیدن روز دانش‌آموز، پویش «دل‌نوشته‌ای برای آرتین» را راه‌اندازی کرده است.

طی این پویش از هم‌وطنان به ویژه دانش‌آموزان و نوجوانان دعوت می‌شود تا با انتشار مطالب و دل نوشته‌هایی در فضای مجازی با هشتگ #دلنوشته_ای_برای_آرتین پیام‌های خود را منتشر کنند.

همچنین روز جمعه ۱۳ آبان ماه در مراسمی که به مناسبت روز دانش‌آموز در لانه جاسوسی برگزار می‌شود، هموطنان می‌توانند دل‌نوشته‌های خود را خطاب به این پسر خردسال در فضایی که برای این امر فراهم شده است، بنویسند.

براساس این گزارش، پویش «دل نوشته‌ای برای آرتین» در ادامه پویش‌های مجازی فرهنگسرای رسانه بوده و مخاطب اصلی آن دانش‌آموزان و نوجوانان هستند.

حمله تروریستی به شاهچراغ شیراز ,

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    1 0
    آموزش و پرورش تنگه احد انقلاب ما می باشد که متاسفانه مانند جنگ احد آنرا رها نموده ایم.
    • IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      0 0
      خیلی عالی، دقیقا همینه
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    1 0
    آرتین جان بزرگ که بشوی حتما این کومله ها و سعودی اینترآَشغال های قاتل خانواده ات نابود شده اند
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    0 0
    واقعا باید در صفحات تاریخ ثبت بشه ای جنایت هولناک براستی آیا ارزش داره مشابه بیارید کجای دنیا این اتفاق افتاده
  • مهری IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    0 0
    سلام آرتین جان ، فدات بشم منم مامانت هستم خیلی دوستت دارم تو پسر قوی وشجاعی هستی ای کاش اسلحه بدستم می‌دانند بعنوان یک مادر تمام داعشیی های بی رحم و مروت را میکشتم وانتقام خون مادر و پدر و برادرت و همه شهدای شاهچراغ ودیگر شهدا را از این کثافت های خبیس میگرفتم . زنده باد ایران و آرتین ها ، برافراشته باد پر چم جمهوری اسلامی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس