کد خبر 1431003
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
فرار دقایق پایانی بارسا از بحران با درخشش لوا

تیم فوتبال بارسلونا موفق شد با درخشش روبرت لواندوفسکی در چارچوب هفته دوازدهم لالیگا اسپانیا با نتیجه یک بر صفر والنسیا را مغلوب کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های والنسیا و بارسلونا در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه مستایا و با قضاوت ریکاردو دی بورگوس برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر بارسلونا به پایان رسید.

بارسلونا برای پیروزی در این دیدار هوادارانش را جان به لب کرد اما در نهایت با تک گل پیروزی بخش روبرت لواندوفسکی، مقاومت مستایا را شکست.

در دقیقه ۳+۹۰ روی ارسال رافینیا از سمت راست بود که لواندوفسکی روی تیر دوم صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد تا بارسا در این دیدار دشوار به برتری یک بر صفر برسد.

فرار دقایق پایانی بارسا از بحران با درخشش لوا

والنسیا در نیمه دوم یک بار به گل رسید اما به دلیل خطای هند، عدد صفر مقابل نامش پابرجا ماند.

بلوگرانا هفته آینده در نیوکمپ میزبان آلمریا است و البته پیش از آن یک بازی فاقد اهمیت (از لحاظ جدولی) مقابل ویکتوریا پلژن در جمهوری چک در پیش دارد. به زودی مشخص خواهد شد که ژاوی چه قدر باید نگران مصدومیت ژول کونده و اریک گارسیا باشد.

اکنون شاگردان ژاوی با ۳۱ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به رئال در صدر جدول قرار دارند. رئال مادرید فردا از ساعت ۱۸:۴۵ میزبان خیرونا است.

در دیگر بازی برگزار شده نیز سویا در خانه یک بر صفر به رایووایکانو باخت.

همچنین در لوشامپیونه؛ تیم فوتبال مارسی با تساوی ۲ بر ۲ مقابل استراسبورگ متوقف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس