کد خبر 1430121
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
ژاوی: این حذف بسیار تلخ بود/ باید روی دیگر رقابت ها تمرکز کرد

سرمربی آبی اناری ها حذف از لیگ قهرمانان اروپا را بسیار تلخ دانست. او از بازیکنان خواست که این ناکامی را فراموش کنند و روی دیگر رقابت ها تمرکز کنند.

به گزارش مشرق و به نقل از مارکا، بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا نتایج ناامید کننده ای به دست آورد. آبی اناری ها در دیدار برگشت برابر بایرن مونیخ با سه گل شکست خوردند تا با ۴ امتیاز از ۵ بازی در رده سوم به کار خود پایان دهند و نتوانند راهی دور بعد شوند.

ژاوی بعد از بازی گفت: از هواداران به خاطر حمایت بی قید و شرط تشکر می کنم. آنها از زمانی که من به عنوان سرمربی انتخاب شدم حمایت خود را ابراز داشتند و امشب هم با وجود حذف فضای غیر عادی را برای تیم به وجود آوردند. بایرن مونیخ بهتر از ما بود و نباید خود را سرزنش کنیم. این واقعیت کنونی ما است. ما از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم و باید روی قهرمانی در رقابت های دیگر تمرکز کنیم.

بیشتر بخوانید:

بارسلونا به دنبال اخراج ژاوی؟

او ادامه داد: امشب نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش گذاریم و بایرن مونیخ بهتر از ما ظاهر شد. در مونیخ بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم. البته باید این را بگویم که تایید حذف ما قبل از این دیدار روی عملکرد تیم تاثیر گذاشت. فردا تمرین  خود را ادامه می دهیم و روی قهرمانی در لالیگا تمرکز می‌کنیم. انتظارات از تیم بسیار بالا بود. ما در گروه بسیار سختی قرار داشتیم و این حذف بسیار تلخ است.

ژاوی درباره حضور در لیگ اروپا گفت: این یک واقعیت است که بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و باید به رقابت های دیگر فکر کند. مهم ترین چیز برای ما بررسی و از بین بردن اشتباهات است. در این بازی هم اشتباه داشتیم و هم فعالیت لازم را در میدان نداشتیم. احساس بسیار بدی داریم و این حذف بسیار تلخ بود.

او درباره اعتراض هواداران به بوسکتس گفت: من پیش از این هم گفتم که باید متحد باشیم. ما از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم اما فصل طولانی در انتظار ما است. بازی های زیادی باقی مانده است. این یک شکست و ناکامی برای ما بود و باید دلایل آن را مورد بررسی قرار دهیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس