کد خبر 1431009
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
جانشین کاپیتان بارسلونا مشخص شد

باشگاه بارسلونا تصمیم دارد ستاره بزرگ فرانسوی چلسی را در تابستان به خدمت گیرد.

به گزارش مشرق، سرخیو بوکستس تا تابستان سال آینده با باشگاه بارسلونا قرارداد دارد و طبق شواهد به نظر می‌رسد راهی آمریکا خواهد شد.

ستاره بارسلونا که در سال‌های گذشته مهره بزرگ آبی‌اناری‌ها بود، در این فصل در برخی بازی‌های پاشنه آشیل تیم ژاوی نام گرفت و به همین در بازی اخیر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا توسط هواداران «هو» شد.

جانشین کاپیتان بارسلونا مشخص شد

رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که برای فصل آینده جایی برای بوسکتس و پیکه در بارسلونا نخواهد بود و این ۲ ستاره بزرگ آبی‌اناری‌ها تیم را ترک خواهند کرد.

نشریه رلوو اسپانیا با استناد به این خبر مدعی شد که بارسلونا جانشین بوسکتس را پیدا کرده و قرار است قهرمان جهان را به نیوکمپ آورد.

انگولو کانته که مهره اصلی قهرمانی‌های تیم‌هایی چون لسترسیتی، چلسی و تیم ملی فرانسه بود، تا تابستان آینده با آبی‌های لندن قرارداد دارد و تصمیم گرفته تا از این تیم جدا شود.

جانشین کاپیتان بارسلونا مشخص شد

بارسلونا می‌خواهد در تابستان آینده انگولو کانته را جانشین بوسکتس کند تا از قدرت فرماندهی این بازیکن در خط میانی استفاده کند.

البته روبن نوس، بازیکن پرتغالی ولورهمپتون نیز جز گزینه‌های اصلی ژاوی برای خط میانی است و به گفته اسپورت کاتالونیا این بازیکن هم در تابستان راهی نیوکمپ خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس