حمله با سلاح سرد به ماموران حفاظت فیزیکی دانشگاه تهران/ضارب دستگیر شد

عصر امروز فردی که در تجمعات دانشجویی دانشگاه تهران حضور داشت،وقتی با درخواست مأموران حفاظت مبنی بر ارائه کارت دانشجویی روبرو شد، اقدام به درگیری و با ضربات چاقو ۲ مامور و ۲ دانشجو را زخمی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، عصر امروز شنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۱، فردی که در تجمعات دانشجویی دانشگاه تهران حضور داشته و از سوی مأموران حفاظت فیزیکی دانشگاه به عنوان فردی مشکوک و غیردانشجو شناسایی شده بود، پس از اینکه در خروجی درب ۱۶ آذر دانشگاه تهران با درخواست مأموران حفاظت فیزیکی مبنی بر ارائه کارت دانشجویی روبرو شد، اقدام به درگیری با آنها کرد و پس از وارد کردن ضربات چاقو به ۲ تن از کارکنان حفاظت فیزیکی دانشگاه، قصد فرار داشت.

جزئیات حمله با سلاح سرد به ماموران حفاظت دانشگاه تهران +عکس

براساس این گزارش، با وجود ضرباتی که این ضارب مسلح به سلاح‌های سرد و شوکر، به نیروهای حفاظت فیزیکی دانشگاه تهران وارد کرد، اما از سوی مأموران حفاظت فیزیکی که در محل حاضر بودند، دستگیر و تحویل نیروی انتظامی شد. ضارب در حین دستگیری، دست به خودزنی نیز زد اما در این عمل هم ناکام ماند.

گزارش میدانی اداره کل حراست دانشگاه تهران حاکی است، یک دستگاه پژو ۲۰۷ با ۳ سرنشین نیز به عنوان پشتیبان ضارب در خیابان ۱۶ آذر شناسایی شده است.

براساس این گزارش، ۲ تن از دانشجویان دانشگاه تهران نیز دچار جراحت‌ سطحی شده‌اند، در حال حاضر ۲ کارمند حفاظت فیزیکی و دو دانشجوی دانشگاه تهران در حال مداوا هستند.

سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران در پی این حادثه، رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه را مأمور کرد تا ضمن پیگیری وضعیت آسیب‌دیدگان، با همکاری مدیرکل حراست دانشگاه درباره کسب اطلاعات تکمیلی از مراجع انتظامی و امنیتی درباره اهداف و برنامه ضارب تسریع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عبدالله مومن IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    5 0
    اعدام بلافاصله. دوای درد این حیوانات جنایتکار داعشی افساداتی ست !!!
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    3 1
    یقینا ازقاتلین شهدای امنیته. فقط اعدام .هیچ نیازی بتلف کردن وقت نیست.چه دادگاهی .نباید رسانه ای میکردید .اینهارو بچاه های گود فاضلاب بندازیدو اعلام بی اطلاعی کنید .مجازات درخور وطنفروشان واجیرشدگان مسلح همینه.شمارو بخدا ازین ببعد رسانه ای نکرده کارو تمام واظهار بی اطلاعی ازانها.امریکا واتحادیه اروپاهم ناراخت نمیشه.دم ازحقوق بشرو هشتک همجنس بازان ومتجاوزینو بهم معلوم الحالهای وطنیوچرتو پرتم درکار نیست
  • هاشمی IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    7 0
    شرافتا این سگها اگر تو امریکا یا سعودی بودن در دم تلفشون میکردن
  • IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    4 0
    دو حالت دارد. یک روانی شهرت طلب که عمدا سلاحی بکار برده که بیشتر نمایشیست تا ضربه زننده مثل ستاره 7 تیغه،یا عمدا اینکار را کرده دستگیر شود سابقه زندان داشته باشد تا به محض آزادی برود خارج تقاضای گرین کارت کند.
  • پادشاه IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    1 0
    اعدام
  • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    3 0
    خدا کنه حرف فرمانده سپاه زودتر عمل شه، آسایش رو از دشمنان بگیره
  • IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    1 0
    غرب گراها و طرد شده های حکومتی این اغتشاشات را با اراذل شروع کردند ولی دوباره بازی دشمن خارجی را خوردند و آنها تمام کننده ماجرا نخواهند بود..
    • ناشناس IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 0
      اره ولا اغتشاشگرای اجیر شدهرا بایدبمباران کرد زمانی که داخل خیابان مثل سگ هستن اینان ارازل هستن وحیوانی بیش نیست مدارا با این شیطنهای حیوان سفت فایده نداره منیک کردقهرمانم
  • IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    اینها دیگه کین. نه دنیا دارن نه آخرت
  • علویان IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    1 0
    این افرادی که به طمع دنیا ورسیدن به بهشت امریکا به نظر خودشان این همه بی گناه کشتند ومشجد آتش زدند سرنوشتشان از عمرسعد بهتر نخواهند بود که نه به دنیا رسیدند ونه به آخرت خسرالادنیا وخوک الاخره شدند ونفرین امام حسن آنان را گرفت خون های ناحقی که با فتاوی تکفیریهای زاهدانی ریخته شد به قیامت نمی کشد ودرهمین دنیا ذلت را تجربه خواهند کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس