کد خبر 1430799
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
خروش دانشگاه تهران برای غربت شاهچراغ

پس از گذشت سه روز از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، تجمعاتی خود جوش در برخی از دانشگاه ها از جمله دانشگاه تهران جهت محکوم کردن این حادثه تروریستی برگزار شد.

به گزارش مشرق، سه روز از حادثه تلخ و تروریستی حرم شاهچراغ شیراز می‌گذرد، حادثه‌ای که در آن یک تروریست وابسته به داعش، زائران حرم شاهچراغ در شیراز را به گلوله می‌بندد، اتفاقی تلخ که منجر به شهید شدن ۱۳ نفر از هم‌وطنان شد.

این حادثه موجی از خشم و غم را در بین مردم ایجاد کرده است، تجمعاتی که به صورت خودجوش از همان شب حادثه ایجاد و دیروز هم در نماز جمعه به قاب تصویر کشیده شد، امروز در دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه تهران برپا شده است.

دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تهران از دقایقی پیش و پس از اقامه نماز جماعت، با حضور در مقابل مسجد دانشگاه تهران اقدام به برپایی تجمعات عزاداری کردند.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران هم، تجمع خود جوش خود در قبال محکومیت حادثه تروریستی شیراز را از سردر دانشکده پزشکی آغاز کردند.

تجمعاتی که قرار است صدای مظلومیت و غربت شهدای حادثه تروریستی شیراز و بازماندگان آن از جمله آرتین کودک ۵ ساله‌ای که در این حادثه، اعضای خانواده اش را از دست داد، باشند، همزمان با دانشگاه تهران در سایر دانشگاه‌های کشور هم آغاز شده است.

در حال حاضر دانشجویان با سر دادن شعارهای «الله اکبر» و «مرگ بر منافق» حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کردند.

«نصر من الله و فتح قریب / مرگ بر این فتنه مردم فریب» و «برای آزادی تو، ترور میشه خواهر تو» از دیگر شعارهای دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران است.

در این مراسم حاج سعید حدادیان با حضور در جمع عزاداران، مداحی کرد. دسته عزاداری هم اکنون در حال حرکت است و قرار است در محوطه‌های دانشگاه حرکت کنند.

لازم به ذکر است جو حاکم در فضای دانشگاه تهران آرام است و تنها در مقابل دانشکده علوم و دانشکده داروسازی، عده‌ای از دانشجویان در اقدامی اعتراضی، با در دست داشتن غذا سلف را به محوطه بیرون منتقل کردند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فاطمه IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    11 3
    یه عده بیگناه رو کشتن هنوز هم معلوم نیست چرا؟
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      0 0
      چی؟ حالت خوبه؟
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      0 0
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • . IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    8 2
    درود
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    لعنت ب امریکای خونخوار ک اینقدر خون جوانان ما را میمکد لعنت ب اسراییل خوانخوار ک در خونریزی شریک امریکاس..لعنت ب ال سعود خائن
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 1
    بعضی از این دانشجونما های هرزه منتها درجه ارزشون سلف مختلط و هرزگی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس