هلهله خاتمی و تاجزاده و رفقا روی آوارهای متروپل

رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون به فاصله چهل روز از موضع‌گیری تحریک‌آمیز به بهانه فوت مهسا امینی، نسبت به جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ ابراز تاسف کرد!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: خاتمی و همچنین بیانیه منتسب به مجمع روحانیون بلافاصله پس از فوت مهسا امینی، با انتشار موضع‌گیری و بیانیه‌هایی، اقدام به تحریک افکار عمومی هماهنگ با رسانه‌های وابسته به اسرائیل و سعودی و انگلیس و آمریکا کردند و این در حالی بود که هنوز تحقیقات درباره علت فوت انجام نگرفته بود. پس از آن هم برخی افراطیون مدعی اصلاحات به بهانه‌های مختلف در آتش آشوبی دمیدند و بنزین روی آتش اغتشاشات ریختند.

اکنون خاتمی در بیانیه‌ای شیطنت‌آمیز آورده است: «حادثه تروریستی شیراز که به جان‌باختن عده‌ای از هموطنان عزیز و آسیب‌دیدن عده‌ای بیشتر منجر شد، نشان داد که خشونت تا چه حد می‌تواند بی‌رحم و مصیبت‌بار باشد. ضمن محکوم کردن این حرکت پلید و دردآفرین، برای جان‌باختگان عزیز رحمت واسعه الهی و برای آسیب‌دیدگان، بهبودی از خداوند منان طلب می‌کنم. آنچه در جامعه ما جاری است و می‌توان ریشه‌های آن را از دیرباز جست‌وجو کرد و رو به سوی آزادی و زندگی دارد، درخور توجه است؛ ولی با کمال تأسف بروز خشونت - از هر طرف که باشد- دل‌ها را آزرده می‌کند.

زیستن اولین حق هر انسانی است و بهزیستن انسان‌ها باید هدف و رسالت نظام‌ها و حکومت‌ها باشد. ملاک ارزیابی یک نظام و یک حکومت این است که تا چه حد زمینه بهزیستی مردم را فراهم می‌آورد. تقاضای زندگی خوب، امن و عادلانه از سوی مردم، تقاضای طبیعی است و اگر ببینند شرایط این زندگی فراهم نیست، حق دارند انتقاد و حتی اعتراض کنند. ولی در همه حال انتقاد و اعتراض باید متوجه نفی خشونت هم باشد و نباید خود به خشونت آلوده شود. مخصوصاً در شرایطی که بدخواهان ایران و ایرانی در بیرون مرزهای کشور با حربه‌های غیرانسانی مانند تحریم و یا تشویق خشونت برای بهره‌گیری از خون پاک جوانان کشور امیدهای واهی در سر دارند».

وی افزوده است: «تأکید می‌کنم که خشونت را با خشونت نمی‌توان پاسخ داد، هرچند باید با خشونت‌گران مقابله کرد. برای بهبود اوضاع و فراهم آمدن فضای زندگی امن و سالم و برخوردار برای همه، به‌خصوص حکومت‌ها باید موازین حکمرانی خوب را رعایت کنند و ضمن شنیدن صدای انتقاد و اعتراض- حتی اگر ناحق باشد- زمینه را برای فراهم آوردن رضایت مادی و معنوی مردم فراهم آورند. من نیز به نوبه خود در آشکار و نهان راه‌هایی که به این امر مبارک منتهی می‌شود و امنیت را پایدار و آزادی و توسعه و پیشرفت را تأمین می‌کند در حد فهم و توان اندک خود نمایانده‌ام. امید است که گوش‌ها شنوا و دل‌ها پذیرا شود».

این موضع‌گیری فرافکنانه در حالی است که او و برخی هم‌طیفانش، شریک همه جنایت‌ها و خسارت‌هایی است که در چهل روز گذشته در قالب اغتشاش و تخریب و ترور به مردم و نیروهای امنیتی و اقتصاد کشور وارد شده و به‌ویژه خون شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ- به‌خاطر فرصت فراهم کردن برای ترور و جنایت- سنگینی می‌کند. دم زدن خاتمی درباره زندگی در حالی است که او با وجود اذعان به دروغ بودن تقلب در انتخابات ۱۳۸۸، جزو سردمداران اصلی آشوب و فتنه در آن سال بود و در کنار هشت ماه خسارات امنیتی به کشور، زمینه‌ساز تحریم‌های دهه اخیر آمریکا علیه ملت ایران شد.

نکته تلخ و تأسف‌بار اینکه بلافاصله پس از تشدید جنایت و ترور (ماجرای حرم شاهچراغ) خاتمی به‌ جای مطالبه انتقام از طراحان این جنایت تروریستی، ادعا می‌کند خشونت را نباید با خشونت پاسخ داد. باید با بررسی بیشتر مراکز امنیتی و قضایی روشن شود او و امثال وی چه نسبتی با جنایتکاران دارند که مجازات آنها را ناخوش می‌دارد و در واقع تشویق به دست روی دست گذاشتن برای جنایات بیشتر می‌کند؟!

و نهایتاً اینکه خاتمی و اصلاح‌طلبان، از حامیان اصلی دولت اشرافی غربگرایی بودند که به مدت هشت سال اقتصاد کشور را دچار عقبگردهای جدی کرد و حالا همان‌ها برای زندگی و معیشت مردم که آسیب زده‌اند، اشک تمساح می‌ریزند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 76
  • در انتظار بررسی: 35
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    90 16
    خاتمی وطن فروش ملت ازتومتنفرندبروازایران تانفس بکشیم
    • سید IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      82 6
      البته در فحوای اعلامیه خاتمی کاملاً حمایت وی از آشوبگران بارز است و فقط نسبت به حادثه جنایت بار شاهچراغ احساس شرمندگی می کند که می داند تشویق های وی و سایر اصلاح طلبان توع آور برای فتنه گران و آشوبگران زمینه ساز مناسبی برای این جنایت هولناک بوده است! به هرحال دوپهلو سخن گفتن از خصائص منافقان است!
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      20 5
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیـــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
    • محمود IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      15 1
      کجا بره بهتر از ایران؟ جایی راهش نمیدن
  • علی FR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    70 9
    ایشون خود اولین محرک این آشوبها بوده. ولی کسی با وی کاری ندارد.
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      44 4
      متأسفانه ایراد اصلی هم همینجاست سرهای فتنه در داخل تا قطع نشود برای فتنه گری در ایران پایانی نیست
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    52 1
    شیخ حسنروحانی هم بیانیه مشابهی داده است.
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      51 3
      ماموریت "حسن انگلیسی" این بود که اقتصاد ایران را نابود کند تا زمینه اغتشاش فراهم شود. کار را از محاکمه او و همدستانش (مثل طیب نیا و جهرمی و نوبخت) َشروع کنید. مجازات خائنین در همه کشورها یا اعدام است یا تیرباران.
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    78 7
    همیشه از روزی میترسیدم که این جماعت غربزده با شعار آزادی بیان جلو و پرچمدارشون هم فمنیست ها و زنان باشند. یک زن می تواند یک لشکر از مردان را از هم بپاشد همینطور که الان میبینیم یک کشور در حال سوختن است بخاطر یک دختر ! اگر عبرت بگیریم باید جایگاه زن و مرد را به قبل برگردانیم وگرنه در آینده فمنیستها ایران را نابود خواهند کرد
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      12 50
      تو این چهل سال ایران نابود کردن تو یا خواب بودی یا هنوز نیا نیوممده بودی؟
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      22 2
      تو این چهل سال حسابی ایران نابود شده یادمه اول انقلاب اکثرا مردم دکتر مهندس بودند الان نصف بیشتر بیسواد و دانشگاهی هم ده درصد نهضت سواد اموزی هم در حد خواندن و نوشتن الان هست اون موقع همه ماشین خارجی داشتن بی پول ها هم پژو و پراید الان فقط کمتر از نیمی از مردم پیکان دارند مترو بود بی ارتی بود اتوبانهای بزرگ و تمیز بود الان فقط مینی بوس های بنز و فیات دود زا که مردم باهاش از راه اهن تا شاه عبدالعظیم میرن با اون راه تنگ و باریک درب و داغون بهترین دکتر ها پیشرفته ترین عمل جرا حی ها در بیمارستان های مجهز بود الان فقط چهارتا دکتر هندی که بخیه معمولی هم ایا بلد باشن یا نباشند
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      27 1
      تو این چهل سال ایران رو نابود کردن/// همینطوره. زمان شاه ایران کشتی ساز بود اما «اینا» اومدن کارخونه های کشتی سازی رو ویران کردن!! زمان شاه ایران موشک ساز بود اما «اینا» اومدن کارخونه های موشک سازی رو به آفتابه سازی تبدیل کردن!! زمان اعلیحضرت 95 درصد دهات ایران هم آب داشت هم برق هم جاده آسفالته هم مدرسه هم درمانگاه اما «اینا» اومدن همه رو ازبین بردن و الان دهات ما هیچی ندارن!! مهمتر از همه زمان شاه ایران یه کشور مستقل ابرقدرت بود که آمریکا نوکری شاه رو می کرد !!! اما الان شده مستعمره چین و روسیه!! و 70 هزار سرباز روسی و 70 هزار سرباز چینی هرروز به ....... ولی جیک کسی درنمیاد!! (ارادتمند: الاغ BBC و اینترآشغال) از شوخی گذشته مرغ رو ارزون کنین تا امثال من مرغ ارزون کوفت کنن و مزخرف نگن. درد ما مرغه و لاغیر.
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    15 2
    سبزی پلو با ماهی ... تو ... خاتمی
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    71 1
    تعداد زیادی از کسانی که در شبکه های لندنی در حال تزریق خشونت و نفاق و کینه به جامعه ایرانی هستند و اونایی که به عنوان کارشناس آورده شده و باهاشون گفتگو می کنند در این شبکه ها از اصلاح‌طلبان فراری هستند!!! عجیب نیست؟
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    27 6
    چی کار کنه دیگه هم میخواد شیطون راضی نگه داره هم مثلا خدارو
  • رزمنده IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    12 17
    اولا پیام خاتمی مثل پیام حقوق بشری سازمان ملل برای عربستان بود بی معنی ! ومشرق شما در صورتی از دولت مرده این آقا انتقاد کنید که ما در ناز نعمت باشیم از عید تا حالا قدرت خرید برنج وگوشت غذای اصلی سفره ایرانی از روی سفره پریده چه کسی به به ریس جمهور فش میده ؟ هیچکس !!چون همه مدیونندهر وقت چهار چوب نظام ما در باره مشکلات وحل فصل آن تصمیم اساسی بگیرد در نطفه توسط غربیها در هم کوبیده میشه وکاسبان تحریم هم مثل کفتار باقیمانده آن را بد طوری تکه پاره میکنند . وگرنه چپ کردن ماشینی که پشت فرمانی، ومقصر کردن رانند قبلی مشکل فکرهای در هم ریخته خود مونه!!
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      14 1
      دیگران به کنار! خودت یک بار متنی را که نگاشته ای بخوان! ببین چیزی از آن می فهمی؟!
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      17 1
      انقدر حرف مفت همه جای این سایت زدی که شدی پیشونی سفید ! وگرنه همه دیدن هیچکدوم از این بچه قرتیای پولدار بیدرد مشکلشون اقتصاد نیست . اونی که درد نون داره الان سرکار و زندگیشه نه وسط خیابون در حال بریدن گلوی مردم !! تو هم اگر سر بریدن دوست داری همراه با خانواده برو پیش رفقای داعشیت نام نویسی کن حتما با آغوش باز ازت استقبال میکنن خصوصا اگر خواهر مادر همرات باشه !! البته اگر تا الان اینکارو نکرده باشی .
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      8 0
      خودشو ناراحت نکن
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      24 2
      خاتمی خالی بند
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      25 1
      ۴۳ سال است کشور در حصر اقتصادی فلج کننده امریکاییها است میلیاردها دلار سرمایه ایران در آمریکا وکشورهای نوکر آمریکا بلوکه شده از زمین وزمان بر علیه ما توطئه می کنند اگر چنین جنایاتی علیه یک کشور مثل ترکیه کره جنوبی ویا عربستان رقم خورده بود هزاران باره به تاریخ پیوسته بود نگاهی به پایگاههای امریکا به اطراف کشورت بینداز حساب دستت می آید. ببین چه خبر است البته سوء مدیریت هایی صورت گرفته که اگر نمی شد وضع بهتربود..یادمان باشد همه کسانی امام علی (ع) را تنها گذاشتند وبه معاویه پیوستندبرای سفره چرب وکیسه های سکه او رفتند وقاتل امام حسین (ع) وآل الله شدند.
  • امیرمسعود IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    105 5
    چقدر ساده اند کسانی که فکر می کنند میتوان از اصلاح طلبان غیر از منفعت طلبی توقع دیگری داشت. خاتمی بعنوان یکی از افراد این گروه غرب گرا از این نظریه مستثنی نیست و رهبر اینگونه اندیشیدن است.
  • سید IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    12 1
    البته در فحوای اعلامیه خاتمی کاملاً حمایت وی از آشوبگران بارز است و فقط نسبت به حادثه جنایت بار شاهچراغ احساس شرمندگی می کند که می داند تشویق های وی و سایر اصلاح طلبان توع آور برای فتنه گران و آشوبگران زمینه ساز مناسبی برای این جنایت هولناک بوده است! به هرحال دوپهلو سخن گفتن از خصائص منافقان است!
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    7 1
    دیگه این حناها واسه مردم رنگی نداره
  • علی افصحی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    32 4
    این واکنش دو پهلو نیست بلکه اصلا خیانت بار و ضد امنیت ملی است. این آدم دل در گرو تراوشات ذهن های خطرناک غرب وحشی که همه عالم و آدمیان را خدمتگزار و نوکر خود تصور می کنند و آن را حتی صورت بندی شبه علمی کرده‌اند، از همان تراوشات مسموم غرب وحشی بهره گرفته و عوامانه و مرتجعانه از این سخن می گوید «که خشونت را با خشونت نمی توان پاسخ داد»!!چرا؟ چون این آدم خائن موظف است بعد از هر جنایت آمریکا ، برای حفظ نیروهای عمل کننده و مزدوران مطبوعاتی عرب وحشی به میدان آمده و با بیانیه شیطانی از انتقام مشروع نظام مقتدر اسلامی جلوگیری کند.
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    14 2
    ارتباطات این سران فتنه رو پیگیری و بررسی کنند بسیاری از این اغتشتشگران شناسایی میشن....خاتمی ها...فائزه هاشمی ها...تاجزاده ها...عباس عبدیها...میر حسین ها...روحانی ها...آخوندیها.ووووووو
  • حسین IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    15 2
    دلیل همه نا کامیها وشکست های دولت در برنامه هایش مماشات هست،دولت با اختلاس گران و دزدان بیت المال مماشات میکنه،در برابر دو تابعیتی ها و انگل زاده های مقیم امریکا و کانادا و پدر و مادر های مسئولشون سکوت میکنه و در برابر اغتشاش گران و بر هم زنندگان امنیت هم مماشات میکنه .
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    7 16
    زمان خاتمی وضع اقتصادی مردم خیلی بهتر از الان و دوره روحانی بود.
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      5 2
      زرشک
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      4 2
      تورم جهانیست بعدازکرونا ونبردهای تروریستی وحامیانش جهان به رکودرفته است نبدهای تحریمی جهانی هم اضافه شده است ولی ایران دراماروضعیت واینده ی بهتری داردچون هم درگیرباج دادن ونبردنیست وهم عوارض فسادراندارد
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    8 1
    اینها حرف نزنند شاید بهتر باشه. خدا دانا است
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    6 2
    رد گم کنی هست پس از مشورت زیاد باهم آقدام به این تصمیم دو پهلو گرفتن
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    29 5
    مستر خااتمی شاید با این حرفها بتوانی دهه هشتادی رو گول بزنی ولی ما یادمان نرفته بههههزیستی زمان ریاست تو را که به یکباره قیمت مسکن دقیقا دو برابر شد یادمان نرفته خشونت کلامی ات را یادمان نرفته پرورش امثال مصی نژادهایی در زمان ریاستت را که که الان بخش عمده این خشونت ها کار نوچه های تو در شبکه های خارجی است
  • ش. AE ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    11 4
    به خدایی که شریک نداره اگر مقام معظم رهبری و نیروهای مخلص این نظام نبود که مثل کوه جلوی شما به اصطلاح طلبان نمی ایستا ند تو و گروه مسخره ات مملکت مثل پهلوی ها و شاید بدتر دو دستی تقدیم اربابتون کرده بودید نصف بیشتر آیت اغتشاشات شما ها هستید خدا ریشه تون بکنه که بدتر از منافق هستید
  • طاهره صالح IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    13 4
    محمدخاتمی آمریکاییست و چاره ای ندارد.بالاخره خانواده اش در حال حاضر در آمریکا زندگی می کنند و چاره ای جز گوش به فرمان آمریکایودن ندارد.
  • حسین IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 0
     ‏با آلوده کردن فضا، پای تروریست‌ها را به کشور باز می‌کنی، اگر عملیاتش خنثی شد، می‌گویی ماجرا دروغ است، اما اگر مردم را ‎#ترور کردند، می‌گویی کار خودتان است! اگر هم داعش مسئولیت را برعهده گرفت، می‌گویی: پس نیروهای امنیتی چه غلطی می‌کردند و بعد با امنیت ‎#نمک می‌ریزی! خجالت نمی‌کشی؟!
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 1
    این آتش از گور امثال این خواص منافق بلند می شود
  • یاسر IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    5 1
    از اونیکی رئیس جمهور سابق هیچ خبرو بیانه ای نیست. تا چندماهه پیش مدام و با بهانه یا بدون بهانه موضع گیریهای تندی علیه نظام داشت و از سیل و طوفان اینجورچیزا میگفت ولی این دوماه اخیر که بهترین شرایط و فرصت برای گفتن دوباره اون حرفاست به طرز شگفت آوری هیچ خبری ازش نیست
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      3 0
      آخه انگلیسیه!،به این راحتی دم به تله نمیده!،فقط از سیاست "تفرقه بنداز و حکومت کن" اربابش پیروی میکنه!.تازه ممکنه مدرک دکتراش رو از دست بده!.
  • حسین IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 0
     ‏با آلوده کردن فضا، پای تروریست‌ها را به کشور باز می‌کنی، اگر عملیاتش خنثی شد، می‌گویی ماجرا دروغ است، اما اگر مردم را ‎#ترور کردند، می‌گویی کار خودتان است! اگر هم داعش مسئولیت را برعهده گرفت، می‌گویی: پس نیروهای امنیتی چه غلطی می‌کردند و بعد با امنیت ‎#نمک می‌ریزی! خجالت نمی‌کشی؟!
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 2
    اصلاح طلبان از نظر فکری وابسته به آمریکا و غرب هستن.فرق نمیکنه چه لباس و ظاهری داشته باشن مهم اینه که منافع غرب براشون در اولویت هست.این جماعت بزرگتربن سرمایه آمریکا و اسراییل در ایران هستن.اینا مسلمان نیستن و با اسلام و انقلاب هم زاویه دارن.بعد از انقلاب بیشترین سهم حکومت رو داشتن و مشکلات و عقب ماندگی صنعتی ایران به خاطر غرب زدگی و نداشتن روحیه سازندگی این جماعته.این جماعت با ظاهر اسلامی و دینی ضربه سختی به اسلام زدن همان طور که داعش زد.این جماعت غرب زده عهد قجری رو نبابد اجازه داد به مردم حکومت کنن.چون مغزشون تحت استعمار آمریکاست هیچ وقت نمیتونن باعث پیشرفت بشن.
  • سارا IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 0
    آنهای که مردم را میکشند مقصر نیستند بقیه مقصرند ؟
  • خلیل IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 1
    خدا لعنت کند این اصحاب فتنه ، انحصار طلبان خائن ،دین فروشان غربزده،پیاده نظام های آمریکا و اسرائیل، افراط گرایان اول انقلاب و تفریط کنندگان کنونی ، آنهاییکه خواب آمریکا را میبیند.انشاالله مردم ایران بزودی بی آبرویی اصلاح طلبان را مشاهده کنند
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 4
    چرا از ۸ سال حکومت احمدی نژاد اصولگرا که مملکت را به باد فنا داد صحبتی نمیکنید
    • سید IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      3 0
      چون در نابودی اقتصاد کشور ناخن کوچیکه حسن هم نبود!!
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    4 6
    درود بر اصلاح طلبان
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      4 2
      تهوع آور !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      3 1
      منافق
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    5 3
    ننگ بر خاتمی
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 0
    لعنت بر بر منافق عبا شکلاتی . نفرین و شرم بر تو باد . به زودی روزی خواهد رسید که ملک الموت به سراغت خواهد آمد و تو هستی و پرونده ای سیاه و مملو از گناه شریک بودن با قاتلین مردم.در آن روز آتش دوزخ بر تو گوارا باد ای دزد لباس رسول الله.
  • بشیر IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    6 0
    در پرونده این جماعت هر چه بیشتر پیگیری کنید بیشتر به نفاقشان پی میبرید . شما یک تجمع آرام بدون درگیری ، یک اطلاعیه شفاف و بدون نقص ، یک حرکت انقلابی درست و ... از این جماعت اصلاح طلب پیدا نخواهید کرد .
  • BE ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    4 4
    او هشت سال رییس جمهور بوده و سیستم را به خوبی می شناسد و می داند داعشی در کار نیست بنابراین اشاره ای به داعش هم نکرد.
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      3 0
      او هرگز از جورج سوروس هم نام نمی برد! یعنی همدستیش با این صهیونی را هم باید انکار کنیم؟!؟!؟!؟!؟!
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      3 0
      کار خودشه
  • حسین IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    2 0
     ‏با آلوده کردن فضا، پای تروریست‌ها را به کشور باز می‌کنی، اگر عملیاتش خنثی شد، می‌گویی ماجرا دروغ است، اما اگر مردم را ‎#ترور کردند، می‌گویی کار خودتان است! اگر هم داعش مسئولیت را برعهده گرفت، می‌گویی: پس نیروهای امنیتی چه غلطی می‌کردند و بعد با امنیت ‎#نمک می‌ریزی! خجالت نمی‌کشی؟!
  • جواد IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 1
    باعث و بانی همه این اغتشاشات حرمت شکنی ها و خونه‌ای ریخته شده این ملعون میباشد که در زمان خودش با بحث تساهل و تسامح جلوی رهبر ایستاد و نذاشت بحث تهاجم فرهنگی که حضرت آقا هشدار دادند را مقابله کنند
  • سید فروزان CH ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    2 0
    وقتی مملکت به سمت آرامی پیش برود ،نوبت خاتمی و دارو دسته اش است تا دوباره با تحریک مردم ،خیابان‌ها را به اغتشاش بکشند
  • سید فروزان CH ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    2 0
    وقتی مملکت به سمت آرامی پیش برود ،نوبت خاتمی و دارو دسته اش است تا دوباره با تحریک مردم ،خیابان‌ها را به اغتشاش بکشند ،  این ازادی که این طیف در ایجاد جو سازی و آشوب دارند قابل درک نیست؟؟؟؟؟؟؟همین نوشتار ابن مردم می‌تواند مجددا خیابان‌ها را به آشوب بکشد
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    2 0
    اینکه نمیشود هر آشوبی به پا میشود تعدادی از بهترین جوانان ما شهید میشوند هزینه های بسیاری برروی دست بیت المال میماند ابروی ایران میرود و اصلاح طلبان با پرچم و تابلو مشخص از اشوب حمایت میکنند و بنزین برآتش فتنه میریزند و حقوق نجومی از دولت میگیرند و محافظ دارند و خانه و ماشین رایگان دارند و به ریش مردم هم میخندند و دوباره همین چرخه منحوس تکرار میشود
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 0
    کاش می‌شد یکی اینا رو خفه کنه. هم پیاله با دشمن. اشک تمساح برای هم‌میهن. کاش هیچ وقت ایران شما رو نمیدید و نمیشناخت. که مایه آبروریزی و سرافکندگی هستید.
  • یوسف از همدان IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    7 3
    شما هایی حتی حاضر نشدید چهره خاتمی رو نمایش بدهید چطور می خواهید با مردم معترض گفتمان کنید؟
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    2 0
    مهره سوخته است، نظرش اهمیتی نداره
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    4 0
    منافق به ایشان می گویند نه به مریم رجوی معاند
  • م IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 0
    تا كي سفارت انگل ستان در ايران داير باشد!!! باغ قلهك را بعنوان جبران ذره ايي از خسارت پس بگيريد
  • . IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 0
    خاتمی امریکایی مرگت باد
  • GB ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 0
    اصلاً معلوم نیست اینارو نیویورک تایم نوشته رئیس‌جمهور قبلی ایران. جو اختناق و خفقان و گروه‌های فشارو ایشون پایه‌گذاری کرد.
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    0 1
    هشت سال قبل از روحانی مملکت دست کی بود؟!
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 0
    لعنت الله علیه
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 0
    خدایا از تو میخواهم این مردک را با خواری وذلت به جهنم واصل کنی. خدایا ما را ببخش که به این وطن فروش رای دادیم و لی خدا شاهده فکر می کردیم که مسلمان و وطن پرسته اما حالا شده دشمن شاد کن مردم ایران
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 0
    غلط زیادی کرده
  • فرهاد IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 0
    ... نمی گوید شهدا می گوید کشته شدگان این ها را به جای داعش بگیرید اعدام کنید غایله زیر سر اینهاست
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 0
    مشکل بزرگ جوانان اول بی عدالتی اقتصادی و اجتماعی است، بعد عدم شفافیت و صداقت مسولین. این مشکلات ریشه ای باید حل شوند تا کشور بسوی پیشرفت و سعادت حرکت کند.
  • حسین IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 0
     ‏با آلوده کردن فضا، پای تروریست‌ها را به کشور باز می‌کنی، اگر عملیاتش خنثی شد، می‌گویی ماجرا دروغ است، اما اگر مردم را ‎#ترور کردند، می‌گویی کار خودتان است! اگر هم داعش مسئولیت را برعهده گرفت، می‌گویی: پس نیروهای امنیتی چه غلطی می‌کردند و بعد با امنیت ‎#نمک می‌ریزی! خجالت نمی‌کشی؟!
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    3 0
    آخه بی شرف 50 روز است یک مشت سلبریتی گرين کارتی و یک مشت جوان پولدار غربگدا به بهانه مهسا امينی کشور را به آشوب کشیدند آنوقت می‌گویند مشکل آنها معیشت و اختلاس است عده ایی فرصت طلب بی غیرت هم به این بهانه به دنبال توجیه ابتذال و بی عفتی و بی حجابی هستند اولا بسیاری از کسانی که اختلاس کردند و به خارج از کشور فرار کردند  هیچ اعتقادی به انقلاب و شهدا و دین و حجاب ندارند ثانیاً  چرا مدعیان دروغین اعتراض به اختلاس بر عليه کشور هایی که به اختلاس گران پناه داده ، شعار نمی‌دهند
  • منتظر IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 1
    اتفاقا تنها دور های که اقتصاد ایران شکوفا شد دوره خاتمی بود
  • مرادی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    اقای خاتمی در زمان حکومت حضرتعالی به عنوان خبرنگار به منطقه زاهدان روستای شیر آباد رفتیم. ۱۶ حلقه فیلم از وضع ناگوار و فقیرانه مردم این منطقه ضبط کردم. چرا اینقدر دروغ پردازی میکنید. مردم سنی مذهب این منطقه علیرغم وضع نامناسب اقتصادی برای ما سنگ تمام گذاشتند. در آن موقع شما دنبال گفتگوی تمدنها بودید در حالی که مردم خودمان در فقر و گرفتاری بسر می‌بردند. دقیقا مثل حسن روحانی که دنبال غربی ها بود تا برجام آب گرمی برای دوران ریاست جمهوریش شود . مسئولان مربوط به دستگاه شما را فاسدترین ماموران دوران جمهوری اسلامی دیدم. شما را در قالب یک روحانی اما یک دین گریز لائیک میدانم. حیف جوانانی که با سینه سپر جلوی شماها ایستادند تا شما در آرامش افکار مسموم خود را بپرورانند. با آمدن روز موعود از شرمندگان قطعی خواهید بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس