بازی با استقلال با کیفیت بود/ ساپینتو خوشبخت‌ترین مربی ایران است

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: بازی با استقلال با کیفیت بود و ساپینتو خوشبخت‌ترین مربی لیگ ایران است.

به گزارش مشرق، ساکت الهامی بعد از پایان بازی با استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: بازی خوبی از دو تیم بود. جلوی هم فوتبال بازی کردیم. یکی از بازی‌های باکیفیت لیگ بود. هر دو تیم موقعیت برنده شدن داشتند. به استقلال و هوادارانش تبریک می گویم و آرزویم موفقیت این تیم در آسیا است. به گروه داوری هم تبریک می گویم. ان شاءالله همه داوری‌ها همینطور باشد.

وی افزود: با اینکه باختیم از خداداد افشاریان تشکر می‌کنم. داوری‌ها خوب بوده است. افشاریان خودش نمی‌تواند سوت بزند. همه تیم‌ها از داوری‌ها سود بردند و بعضی‌ها هم ضرر کردند.

سرمربی هوادار تاکید کرد: دوست دارم هوادار تیمی باشد که مردم به آن احترام بگذارند. امروز بازی قابل احترامی با استقلال انجام دادیم.

الهامی درباره اینکه در نیمه اول سمت نیمکت استقلال رفت، اظهار کرد: ساپینتو دانش فنی بالایی دارد. او خوشبخت‌ترین مربی لیگ است. می‌تواند کت و شلوار بپوشد و بیاید پولش را بگیرد و برود. ولی وقتی حرص و جوش می‌خورد، استقلال جایگاه بزرگی دارد. اینکه حرص و جوش می‌خورد نشان از خوش قلبی است. خوشحالم چنین مربی‌ای در ایران است و به جذابیت لیگ کمک می‌کند. اگر او را اذیت نکند مربی توانمند و خوشبختی است.

وی درباره دلیل باخت به استقلال تاکید کرد: از نظر کیفی، استقلال همیشه استقلال است. به نظرم کیفیت امروز ما بهتر از بازی‌های قبل بود. این اتفاقات در فوتبال می‌افتد و برد و باخت رخ می‌دهد. امیدوارم ساپینتو دیگر نگوید فوتبال ایران اتوبوسی است. اگر اتوبوسی است، استقلال هم امروز قطار پارک کرده بود! با ساپینتو شوخی کردم. کاری به تیم‌های دیگر ندارم. فوتبال قابل احترامی انجام دادیم؛ مقابل پرسپولیس و سپاهان هم همینطور.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس