کد خبر 1430547
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
فرق استقلال و هوادار چه بود؟

مربی هوادار تفاوت این تیم را با استقلال افشا کرد.

به گزارش مشرق، شاهرخ بیانی پس از شکست یک بر صفر هوادار مقابل استقلال، اظهار داشت: بازی بسیار خوب و یکی از بهترین دیدارهای این دوره تا پایان هفته یازدهم بود. در نیمه اول به آن صورت خوب نبودیم اما در نیمه دوم مدام فشار آوردیم که نتوانستیم نتیجه را تغییر بدهیم.

وی افزود: این برد مبارک استقلال باشد. آن‌ها هم خیلی خوب بودند. فرق استقلال و هوادار همین استفاده کردن از موقعیت‌های کوچک است‌. روی تجربه‌شان گل زدند اما ما به دلیل بی‌تجربگی نتوانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم.

مربی هوادار درخصوص حواشی ایجاد شده بین دو نیمکت در اواخر بازی گفت: هیچ حاشیه‌ای نبود. به هر حال لب خط در فوتبال ایران خیلی قشنگ است و خیلی اعتراض می‌کنند. خارجی‌های استقلال اعتراض نمی‌کردند اما باید مراقب خسرو حیدری و بیژن طاهری باشیم که لب خط خیلی شلوغ می‌کردند. به هر حال این برد مبارک‌شان باشد.

بیانی درمورد برنامه‌های تیم هوادار در تعطیلات لیگ برتر، عنوان کرد: حدود دو هفته بچه ها را تعطیل کردیم. پس از این استراحت برای بازی‌های بعد از جام جهانی آماده می‌شویم.

وی درباره اعتراض نیمکت استقلال به داور در دقیقه پایانی مسابقه، گفت: فکر کردند خطای هند به سود استقلال است اما خطا برای ما بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۶۶۶۶۶۶ IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    0 1
    فرقش اینه که مربی شیشتقلال میخواست ببره ومربی هوادار میخواست ببازه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس