کد خبر 1430562
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
داوران به ساپینتو حساس هستند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: من احساس می‌کنم داوران نسبت به ریکاردو ساپینتو حساس شده‌اند و با کوچکترین اتفاقی او را جریمه می‌کنند و کارت زرد هم می‌دهند.

به گزارش مشرق، خسرو حیدری پس از پایان بازی استقلال و هوادار که با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، اظهار داشت: کارت زردی که ساپینتو گرفت فکر می‌کنم اشتباه بود چرا که ما مشغول صحبت کردن با هم بودیم.

وی افزود: وقتی آن طرف یعنی نیمکت حریف ساکت الهمی ایستاده است ما باید سرو صدا کنیم، داور به محض اینکه صدای ساپینتو را شنید به وی کارت نشان داد و اصلاً نمی‌دانست چه اتفاقی افتاده است.

مربی استقلال خاطرنشان کرد: من احساس می‌کنم داوران نسبت به ریکاردو ساپینتو حساس شده‌اند و با کوچکترین اتفاقی او را جریمه می‌کنند و کارت زرد هم می‌دهند.

حیدری تصریح کرد: ما یک بازی حساس را در سوپر جام با نساجی مازندران داریم که باید با پیروزی میدان را ترک کنیم و یک جام به هواداران هدیه کنیم.

تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه پاس قوامین با نتیجه یک بر صفر هوادار را شکست دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ک ع IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    0 1
    آقای حیدری خودت رابه نفهمی نزن رفتار ساپینتو درهرکسور دیگر بود برای همه عمر محروم میشد یادت هست گل‌محمدی را برای اعتراض به داور که جلوگیری از تعویض کرد به عمد شش جلسه محروم کردند تاتیمت جنابعالی مثلاً قهرمان شود مافیای کثیف رسانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس