این استقلال قهرمان سوپرجام است/ محبی ثابت کرد باید در تیم ملی باشد

پیشکسوت استقلال گفت: واقعاً با وجود فوروارد خوبی مثل محمد محبی و تفکرات تهاجمی سرمربی پرتغالی استقلال از همین حالا باید قهرمانی در سوپرجام را به هواداران تبریک گفت.

به گزارش مشرق، اکبر کارگرجم بازیکن قدیمی استقلال در گفت‌وگویی درباره پیروزی استقلال مقابل تیم هوادار اظهار داشت: استقلال در یک بازی کاملا درگیرانه و پایاپای توانست یک برد ارزشمند سه امتیازی را از آن خودش کند.

وی افزود: تیم هوادار گرچه در رده‌های پایین جدول قرار دارد اما فوتبال رو به جلو و تهاجمی‌را نشان داد و هر بار فرصت پیدا می‌کرد می‌توانست استقلال را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

پیشکسوت استقلال افزود: در این بازی شاهد بودیم که مهاجمان استقلال به ویژه محمد محبی تا چه اندازه توانایی خودشان را در کار هجومی‌ثابت کردند و نشان دادند استقلال در فاز هجومی‌کاملا دست برتر را دارد. می‌توان به جرات گفت تیم استقلال در بین همه تیم‌های لیگ برتری در بحث حمله و هجوم شرایط خیلی بهتری را ارائه می‌دهد.

وی توضیح داد: تغییر بازی از دفاع به حمله در تیم استقلال به قدری سریع انجام می‌شود که تیم حریف فرصت فکر کردن هم پیدا نمی‌کند. البته باید گفت که محمد محبی هم یک فوروارد فرصت طلب است که گلش این را ثابت کرد و مشخص شد باید در تیم ملی حضور داشته باشد.

کارگر جم با اشاره به عملکرد خط دفاعی تیم استقلال اضافه کرد: خوشبختانه ترکیب غلامی‌و سیلوا زوج بسیار خوبی را در قلب خط دفاعی استقلال تشکیل داده است. این دو بازیکن هر زمان به جلو می‌روند دیگری عقب می‌ماند و به خوبی خط دفاع را پوشش می‌دهد. در واقع به هیچ عنوان دچار اشتباه نمی‌شوند و در هوا و زمین تمام توپ‌های ارسالی را دفع می‌کنند.

وی یادآور شد: از آمادگی و شرایط خوب سید حسین حسینی هم نباید غافل شد. این بازیکن گرچه خطر آنچنانی روی دروازه اش ایجاد نشد اما روی همان معدود دفعات هم کاملا قبراق و آماده نشان داد.

بازیکن قدیمی استقلال با اشاره به دیدار پیش روی این تیم در مسابقه سوپر جام تاکید کرد: با توجه به شرایط خوب تیم استقلال اگر این تیم در روزهای آینده همین وضعیت را حفظ کند قطعاً باید از حالا قهرمانی در سوپرجام را به هواداران تبریک گفت. چون با حضور بازیکنان سرحالی مثل قایدی، محبی و هافبک‌ها و مدافعان خوب این تیم مثل آرش رضاوند و بقیه میتوان دوباره شاهد برد استقلال مقابل نساجی بود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    0 1
    😂😂😂😂😂
  • رضا IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    2 1
    انشاالله! استقلال قهرمان واقعی فوتبال ایران و محبوبترین تیم فوتبال جهان است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس