مخبر درگذشت «رضا روستاآزاد» را تسلیت گفت

معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد: حامیان این عملیات کثیف و گروههای تکفیری پشت صحنه جنایت هولناک در حرم شاهچراغ باید بدانند که قطعا پاسخی محکم و کوبنده در انتظار آنان خواهد بود.

به گزارش مشرق، محمد مخبر چهارشنبه شب با تسلیت به شهادت رسیدن جمعی از زوار و هموطنان عزیزمان در عملیات تروریستی در حرم احمدبن موسی(ع) شاهچراغ، تاکید کرد: عاملان، آمران و حامیان این حادثه تلخ و جانسوز با اقدام علیه مردم و کودکان بی‌گناه و ریختن خون زائران سومین حرم اهل بیت(ع)، بار دیگر خوی درندگی و ذات پلید خود را به نمایش گذاشتند و چهره واقعی نظام سلطه و دشمنان ملت ایران به جهانیان معرفی شد.

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: حامیان این عملیات کثیف و گروههای تکفیری پشت صحنه این جنایت هولناک باید بدانند که قطعا پاسخی محکم و کوبنده در انتظار آنان خواهد بود و قلب مردم و شیعیان عزیز بیش از پیش با مکتب اهل بیت(ع) گره خواهد خورد.

مخبر در پایان از خداوند متعال برای مصدومین این حادثه شفای عاجل و برای شهدا علو درجات را مسألت کرد و به خانواده‌های آنان صمیمانه تسلیت گفت.

شمار شهدای اقدام تروریستی عصر چهارشنبه حرم مطهر شاهچراغ (ع) به گفته معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس، ۱۵ نفر و تعداد زخمی‌ها هم ۲۷ نفر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 0
    آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس