کد خبر 1429451
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی درباره ماجرای زندانی کردن پدر و مادر مسعود رجوی توسط منافقین نوشت:

وقتی مسعود رجوی پدر و مادرش را زندانی کرد

مادر رجوی: مجاهدین خلق باید پاسخگوی خون جوان‌ها باشند

مصاحبه‌ی تلویزیونی راضیه جلالیان، مادر مسعود رجوی، در ۴ آذر ۱۳۶۰ نکات جالبی دربرداشت؛ او در این گفتگو که بلافاصله در روزنامه‌ها منعکس شد، ضمن انتقاد از اقدامات فرزندش، به دفاع از انقلاب اسلامی پرداخت. وی در این مصاحبه گفت که اعضای سازمان مجاهدین خلق، پدر و مادر پیر مسعود رجوی را به اجبار به یکی از خانه‌های تیمی منافقین در مشهد منتقل و زندانی کرده بودند. بعد از کشف این خانه تیمی و دستگیری عوامل منافقین، پدر و مادر مسعود رجوی نیز از آنجا منتقل شدند.

در آن مصاحبه، مادر مسعود رجوی درباره‌ی فرزندش گفته بود: «او نباید این‌ کارها را بکند. ما، پدر و مادر ازش رضایت نداریم.» وی از مسعود رجوی و سایر اعضای سازمان منافقین خواست که «توبه» کنند. اضیه جلالیان درباره نحوه برخورد منافقین با او و همسرش می‌گوید: «ما وقتی که آنجا [خانه تیمی منافقین] بودیم هروز می‌خواستیم برویم خانه‌مان. می‌گفتند نه، شما به خانه‌تان می‌روید شما را می‌گیرند، شکنجه می‌کنند. می‌گفتیم خب باشد، هرچه شد می‌خواهیم در خانه‌مان باشیم...»

او از پدران و مادران خواست «دخترها و پسرهایشان را نصیحت کنند که امروز راه راه امام است. راه راه خداست. راه راه پیغمبر است.» او سپس با خطاب قرار دادن پدران و مادرانی که فرزندانشان به عضویت منافقین درآمده بودند گفت: «من به همه این پدر و مادرها می گویم که این اعمال، خلاف اسلام است. این پاسداران دارند برای اسلام این همه فداکاری می کنند و اینها [مجاهدین خلق] این کارها [جنایت ها] را بکنند. فردا اینها باید جواب این خون‌ها را بدهند. هم پدر و مادرها و هم فرزندانشان در برابر این خون‌ها مسئولند. پدر و مادرها مسئولند و باید جلوی آنها را بگیرند.»

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    38 1
    مثل پدر مادر مسیح علینژاد خائن
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    47 0
    منافقین اعضاء خود را به گروکان گرفته بودند!،یادم هست که یکبار پدر مرحومم به پسر عمویم که آنزمان از گروه منافقین بود،گفت: از این کارها دست بردار،پدرت به زحمت تورا به دانشگاه فرستاد،زحمت پدرت رو ازبین نبر،در جواب گفت:عمو،نمیتوانم برگردم!،اگر جمهوری اسلامی از من بگذرد،منافقین مرا خواهند کشت!،خدا لعنت کند،رجوی را!.
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      21 0
      خب می‌مرد اما جنایت نمی‌کرد. این حرفا از روی بی‌دینی و بی‌اعتقادی منافقینه
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    16 0
    منافقین اعضاء خود را به گروکان گرفته بودند!،یادم هست که یکبار پدر مرحومم به پسر عمویم که آنزمان از گروه منافقین بود،گفت: از این کارها دست بردار،پدرت به زحمت تورا به دانشگاه فرستاد،زحمت پدرت رو ازبین نبر،در جواب گفت:عمو،نمیتوانم برگردم!،اگر جمهوری اسلامی از من بگذرد،منافقین مرا خواهند کشت!،خدا لعنت کند،رجوی را!.
  • رضا IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 66
    خب كه چى ؟! چرا از شاهكارهاى خودتون نميگيد ؟!
    • CA ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      21 0
      از شاهکارهای ما اینه که اونقدر دل‌رحم و رئوف بودیم که گذاشتیم این منافقین خائن از حیوان پلیدتر ۱۷۰۰۰ ایرانی رو قتلعام کنن. و حتی بعداز دستگیری تا توبه نامه مینوشتن میذاشتیم برن.
    • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      23 0
      از مزدورای آلبانی هستی یا از جوجه های آتش افروز مصی کثافته؟
    • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      1 0
      تو که میدونی یکیشو با ذکر سند،بگو!
  • DE ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    35 0
    منافقین یک گروهک التقاطی هستند که از اراذل و اوباش بگیر تا تروریست ها و مافیا و فراماسون و بهائی ها و کمونیست ها و ساواکی ها...از همه مانند خرمگس که دنبال کثافت میگرده تا از اون تغذیه کنه
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    35 0
    مصی علیل نژاد ) یک اهریمن و ابلیس و شیطان مجسم است . لعنت ابدی بر او باد.
    • IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      34 0
      آخرو عاقبت "زم تروریست" رو دیدم. عاقبت چعب تروریست (الاهوازیه آدمکش) و عاقبت "مصی تروریست" رو هم می بینیم.
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    7 0
    ای کاش یه ابدارخونه به مسعودتروریست میدادن تابخاطرمیزومقام اینجوری زیردایره ی دین وامنیت وخیانت نزنه یه عده هم باخودش اواره کنه
  • علوی IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    1 0
    مشرق عزیز ! عجب مطلب ارزشمندی! ببینید فیلم این در آرشیو جایی نیست ؟ خیلی برای تاریخ شفاهی برای پژوهش و خصوصا برای این روزها مفید است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس