کد خبر 1428341
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
اینترنشنال نمایه

تشویق به خشونت، ساخت کوکتل مولوتف و جنگ مسلحانه در برنامه زنده شبکه سعودی اینترنشنال و همچنان سکوت خفت بار "آفکام"!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید موسوی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 1
    کوتاه امدن بس است به مسولین میگویم این نسل جوان جو زده و پای یوتیوب و اینترنت نشسته به فساد و فحشای اروپا و غرب را دیده و عادت کردن و بی حیایی را گسترش میدهند این ها را با برخورد قاطع جمع کنید ماماشات به خاندان سعودی را هم تمام کنید مگر نمیبینید به تجزیه طلبان و براندازان بودجه میدهند و حمایت میکنند چرا با خاندان سعودی تا این حد کنار میایید برادران انصارالله را به بهترین موشک ها مجهز کنید و اجازه دهید تمام پالایشگاه های ال صهیون را نابود کنند خاندان سعود دشمن اسلام و امت اسلامی و نوکر صهیونیسم بین المللی هستن
  • ایران وطنم ایران مادرم IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 1
    هرموقع راهِ اصلاح و برطرف کردن مشکلات و نقاط ضعفمون رو در پیش گرفتیم سنگ اندازی‌ها و مانع تراشی‌های خارجی شدت گرفت و هزینه‌تراشی‌ها دوچندان شد! اینها با ایرانِ مقتدر و بی‌نقص مشکل دارند. تا وقتی قلبِ زمین هستیم دست از سر زندگی و آرامش ما برنخواهند برداشت. یکی از اهداف مهم و اصلی دولت جدید سروسامان دادن به اقتصاد کشور و سفره معیشت مردم بود، اما ببینید الآن سر دولت را به چه چیزی گرم کردند! ببینید سر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ما به چه چیزی گرم شده! درحالی‌که تمام تمرکزشان باید روی مهره‌های رژیم صهیونیستی در شمال غرب کشور روی مرزهای ایران و آذربایجان باشه! عراق باشه! افغانستان باشه! خلیج پارس باشه! ترکیه‌ای اردوغان باشه! و.. و.. اما متاسفانه نگاه مسئولینی که مسئولیت‌های سنگین و تعیین کننده روی دوششان هست معطوف به داخل کشور است. سرشان را به خودمان گرم کردند تا از آنها غافل شوند. جوانان، دشمنان واقعی این کشور را بشناسید..
  • آرش IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 1
    کاریکه رژیم آل سعود دراغتشاشات وتحریک اغتشاشگران کرده وازتمام ظرفیت های رسانه ای برضدمردم ایران کرده غیرقابل بخشش وبایستی حکام این رژیم به فکر این اتاق عملیات روانی وپوشالی خود باشند درغیراینصورت دودکارهایشان به چشم آنها خواهد رفت.متاسفم برای این رژیم که اخلاق دیپلماتیک وحرفه ای ندارد.
  • AU ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    0 0
    به کسی اغتشاش آموزش بدهم اول مشروب کامل بخور دوم مست سوم کوکتل مولوتف بساز چهارم خانه خود پرتاب کن پنچم به خاک سیاه بسپارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس