کد خبر 1427358
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

تلویزیون سونی 55 در مدل‌های بسیار متنوعی از کمپانی سونی راهی بازار شده است. برحسب مدل و سری محصول هرکدام از موارد موجود در لیست تولیدات این برند خوش‌ آوازه امکانات و ویژگی‌های خاص خود را دارند.

سونی در زمینه تولید تلویزیون سابقه فعالیت طولانی دارد و حال‌حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان TV در دنیا به‌شمار می‌رود. همه محصولات سونی در این دسته کیفیت ساخت بالا و امکانات گسترده‌ای دارند که سایزهای ۵۵ اینج آن نیز این قاعده مستثنی نیستند. لطفاً تا انتهای مطالب همراه ما بمانید تا در رابطه ویژگی‌های و مشخصه‌های اصلی تلویزیون‌های ۵۵ اینج سونی اطلاعات بیشتر به‌دست آورید.

خرید تلویزیون سونی 55 اینچ ، گامی به سمت آینده

تلوزیون سونی 55 اینچ

معرفی نمایشگرهای خانگی ۵۵ اینچ سونی و ویژگی‌های شاخص آن‌ها

به‌طورکلی صفحه نمایش‌های خانگی برند سونی طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارند. این برند در طول فعالیت خود توانسته محصولات بسیار ارزشمند و باکیفیتی را راهی بازار کند. اما در این میان تلویزیون‌های سونی نسبت به دیگر تولیدات آن بیشتر در کانون توجه قرار دارند.

تلویزیون‌های سونی درکنار کیفیت ساخت بی‌نظیر از نظر طراحی ظاهری و قابلیت‌های کاربردی نیز نسب به مدل‌های هم‌رده خود در بازار که توسط دیگر برندها معرفی شده‌اند برتری دارند.

این برند انواع تلویزیون را در سایزهای مختلف راهی بازار کرده است که هر سری عرضه محصول در این دسته‌بندی، سایز ۵۵ اینچ نیز وجود دارد. این دسته از محصولات زاویه دید مناسب و سایز نسبتا بزرگی دارند. به همین دلیل برای اتاق‌های نشیمن بزرگ گزینه ایده‌آلی به‌شمار می‌روند.

از نظر کیفیت هیچ تفاوتی بین هیچکدام از تلویزیون‌های سونی وجود ندارد و با جرات می‌توانیم بگویم برند سونی تولید کننده محصولاتی است که رکورد دار طول‌عمر بالا هستند.

اما از نظر طراحی ظاهری و سطح امکانات تی‌وی‌های ۵۵ اینچ سونی یا یکدیگر تفاوت دارند. همچنین از نظر نوع پنل و صفحه نمایش نیز نمایشگرهای ۵۵ اینچ سونی با یکدیگر متفاوت هستند و برخی از موارد مجهز به صفحه نمایش OLED بوده و برخی دیگر صفحه نمایش LED و LCD دارند.

به‌طور کلی برخی از شاخصه‌های مهم تلویزیون‌های ۵۵ اینچ سونی به شرح زیر است.

خرید تلویزیون سونی 55 اینچ ، گامی به سمت آینده

ویژگی های شاخص تلوزیون سونی 55 اینچ

زاویه دید بسیار عالی دارند

معمولا همه مدل‌ها مخصوصا مدل‌های رده بالای سایز ۵۵ سونی زاویه دید بسیار عالی دارند. بنابراین می‌توانید از آن‌ها برای سالن‌های بزرگ استفاده کنید.

یکنواختی رنگ خاکستری در آن‌ها عالی است

سونی ازجمله تولیدکنندگانی است که در طراحی و تولید نمایشگرهای خانگی خود به روزترین و کارآمدترین تکنولوژی‌های را به‌کار می‌گیرد. به همین دلیل محصولات آن در بازار به نوعی خاص هستند. فناوری HDR ازجمله فناوری‌های کاربردی است که تعبیه آن برای صفحه‌نمایش خانگی یکنواختی رنگ خاکستری در تصویر را استثنا می‌کند.

اگر جزو طرفداران محتواهای ورزشی هستید بدون شک این فناوری شرایط را برای مشاهده برنامه ورزشی مورد علاقه شما بسیار بهینه‌تر می‌کند. از این‌رو پیشنهاد می‌دهیم برای لذت بردن بیشتر از تماشای فیلم‌های ورزشی به سراغ تی‌وی‌های برند سونی بروید. پشتیبانی از فناوری HDR طیف رنگی بسیار گسترده و چشمگیری را برای این دسته از محصولات به ارمغان دارد.

نسبت کنتراست ایده‌آلی دارند

تلویزیون‌های سونی تصاویر را با نسبت کنتراست بسیار خوب پخش می‌کنند و از این‌رو نیز می‌توانیم مهر تاییدی بر عملکرد آن‌ها بزنیم.

خرید تلویزیون سونی 55 اینچ ، گامی به سمت آینده

بهترین تلوزیون سونی 55 اینچی

محتواهای مختلف را با سرعت و کیفیت بسیار بالایی اجرا می‌کنند

فناوری emissive یکی دیگر از تکنولوژی کاربردی به شمار می‌رود که سونی آن را برای اکثر نمایشگرهای خانگی سونی خود تعبیه کرده است. فناوری فوق امکانی را برای دستگاه فراهم می‌سازد که بتواند هر پیکسل را به‌صورت جداگانه خاموش کند.

به این ترتیب فناوری فوق سبب ایجاد کنتراست نامتناهی می‌شود و درپی آن تا حدود زیادی کیفیت پخش تصاویر ارتفا پیدا می‌کنند. به این تریب زمان‌ پاسخ گویی بسیار کوتاه و لحظه‌ای شده و محتواهای مختلف با سرعت بسیار بالایی و بدون هیچگونه تیرگی و محو شدگی با وضوح کامل نمایان می‌شوند.

بهترین نمایشگر سونی ۵۵ اینچ

انتخاب بهترین نمایشگر سونی ۵۵ اینچ بستگی به معیار شما برای انتخاب دارد. البته ما منکر این واقعیت نیستیم که برخی از مدل‌های ۵۵ اینچ امکانات بیشتری ارایه می‌دهند و از فناوری‌های بیشتری پشتیبانی می‌کنند.

 اما این دلیل نمی‌شود که آن‌ها را به‌عنوان بهترین تلویزیون سونی با سایز ۵۵ به شما معرفی کنیم. زیرا ممکن است بسیاری از امکانات چندان به کار شما نیایند. به همین دلیل ترجیح می‌دهیم معیارهای شما را به‌عنوان بهترین مبنا برای تشخیص صفحه‌نمایش خانگی سونی در سایز مذکور، قرار دهیم.

اما اگر بخواهیم به‌طور کلی بهترین گزینه در این باره را انتخاب کنیم، مسلما پرچم‌دارها به دلیل قرار گرفتن در کانون توجه و پشتیبانی از درصد قابل توجهی از تکنولوژی‌ها در سطر قرار دارند.

 قیمت تلویزیون سونی

قیمت تلویزیون سونی به موارد مختلف بستگی دارد. اما به‌طورکلی مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت این دسته از محصولات شامل مواردی نظیر کیفیت صدا و تصویر، سطح امکانات و قابلیت‌های تعبیه شده برای محصول، سایز، طراحی ظاهری، متریال و کیفیت ساخت هستند.

قیمت تلویزیون ۵۵ اینج سونی نیز متناسب با معیاری مختلف تعیین می‌شود. بنابراین زمانی که قصد خرید یکی از مدل‌های سایز نام برده را داشته باشید برای دسترسی به قیمت آن باید به همه موارد تاثیرگذار بر این امر توجه ویژه داشته باشید.

نباید تصور کنید، همه مدل‌های سایز ۵۵ اینچ نمایشگر خانگی سونی به دلیل داشتن ابعاد و اندازه یکسان با قیمتی واحدی عرضه می‌شوند. همانطور که گفتیم مدل‌های مختلف در هر سری تکنولوژی‌ها و امکانات متفاوتی دارند و قیمت آن‌ها نیز به نوعی بستگی به سطح امکانات و قابلیت‌ها دارد.

برای دریافت لیست قیمت به‌روز تلویزیون سونی می‌توانید به سایت رسمی نمایندگی سونی در کشور مراجعه کنید.

خرید تلویزیون سونی 55 اینچ ، گامی به سمت آینده

قیمت تلوزیون سونی

خرید تلویزیون سونی از نمایندگی سونی در ایران

هنگامی که تصمیم به خرید نمایشگر خانگی سونی می‌گیرد، یکی از مهمترین موارد در این زمینه یافتن مرجع خرید معتبر است. سونی برندی وارداتی، مشهور و بسیار پرطرفدار در کشور ما به‌شمار می‌رود. متاسفانه تشدید تحریم‌ها و افزایش نرخ ارز شرایط را برای ورد محصولات اصل این برند به بازار نسبت به گذشته سخت‌تر کرده است. به همین دلیل نمونه‌های فیک تولیدات آن به وفور در بازار وجود دارد.

برای آنکه از اصالت خرید خود مطمئن شوید، پیشنهاد می‌دهیم به نمایندگی سونی در کشور مراجعه کنید. در حال‌حاضر خانه سونی نمایندگی رسمی و انحصاری سونی در کشور به شمار می‌رود.

 خوشبختانه با وجود همه سختی‌های موجود، خانه سونی همانند گذشته به فعالیت خود در این زمینه ادامه می‌دهد و امکان دسترسی طرفداران این برند به محصولات اصل سونی در سراسر کشور را فراهم می‌سازد.

برای خرید از نمایندگی انحصاری سونی در ایران به‌صورت مستقیم و بدون واسطه می‌توانید هم به‌صورت حضوری و هم غیر حضوری اقدام کنید. در هر دو روش، می‌توانید خرید خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر و همچین تضمین اصالت و کیفیت انجام دهید.

برای ارتباط با کارشناسان فروش خانه سونی و دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتری در رابطه با قیمت و مشخصات محصولات سونی و همچنین ثبت سفارش و خرید می‌توانید همین حالا در هر کجای کشور که حضور دارید از طریق پل‌های ارتباطی موجود اقدام کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس