خبری که چُرت امباپه را پراند؛ «جدایی‌ام از پی‌اس‌جی کذب محض است»

ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با رد شایعات جدایی وی از تیم پاریسی گفت که از بودن در پاریس خوشحال بوده و هیچ مشکلی با این تیم ندارد.

به گزارش مشرق، نشریه‌ اسپانیایی مارکا و همچنین رادیو آر.اِم‌سی فرانسه هفته گذشته مدعی شدند که کیلین امباپه، ستاره پی‌اس‌جی با متهم کردن این تیم به نقض تعهدات قرارداد تمدید، قصد دارد در بازار نقل و انتقالات ژانویه از این تیم جدا و احتمالا به رئال مادرید ملحق شود.

امباپه پس از بازی دیشب این تیم برابر مارسی که با تک‌گل نیمار، ستاره برزیلی پاریسی‌ها به اتمام رسید، گفت: از پی‌اس‌جی نخواسته‌ام که در ژانویه جدا شوم. از باشگاه عصبانی نیستم و این شایعات حقیقت ندارد.

وی افزود: مثل همه از این اخبار شوکه شدم. مردم شاید فکر کنند که من در این خبر دست داشتم اما به‌هیچ‌وجه اینطور نیست. داشتم چرت‌ می‌زدم و مدیر برنامه‌ام هم به تماشای بازی برادر کوچکم رفته بود. با شنیدن خبر، غافلگیر شدیم.

امباپه اضافه کرد: باید بگویم که این خبر کاملا کذب است و از بودن در پی‌اس‌جی بسیار خوشحالم.

در بخشی از گزارشی که امباپه آن را تکذیب کرده، به این موضوع اشاره شده بود که مدیریت ورزشی پی‌اس‌جی از این موضوع مطلع شده و توافق کرده که تا ماه جولای با امباپه همکاری کند البته برای این همکاری، یک شرط نیز تعیین کرده که چندان غافلگیرکننده به‌نظر نمی‌رسد؛ «امباپه می‌تواند جدا شود به شرطی که مقصدش رئال مادرید نباشد!»

علاوه بر این، گفته می‌شد که باشگاه پی‌اس‌جی برای مهاجم گلزن خود درخواست دریافت ۴۰۰میلیون یورو کرده است؛ رقمی که در صورت صحت، می‌تواند رکورد انتقال نیمار از بارسلونا به پی‌اس‌جی که در سال ۲۰۱۷ با مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو نهایی شد را بشکند.

امباپه در پاسخ به سوالی درباره پیوستن به یکی از فینالست‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان، با لبخند، افزود: در حال حاضر فقط به بردن دومین جام جهانی فکر می‌کنم و سپس خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس