کد خبر 1426306
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
ویرانی با رمز آزادی!

یکی از اهداف اغتشاشاگران در آشوب‌های اتفاق افتاده در ایران هموار کردن مسیر ویرانی و تجزیه کشور است.

به گزارش مشرق، سوریه‌سازی ایران و کشاندن کشور به سمت جنگ داخلی و در نهایت تجزیه یکی از رویاهای همیشگی دشمنان ایران بوده است.

در اغتشاشات اخیر نیز بسیاری از فعالان جدایی طلب و جریان‌های قوم گرا بدون هیچ ابایی به بیان آرزوهای خام خود پرداختند و با تحریک اغتشاش گران اهداف شوم دشمنان تمامیت ارضی و امنیت ایران را دنبال کردند.

مرور چند مورد از این فعالیت‌ها موضوع را روشن‌تر خواهد کرد.

در نمونه‌ای یک از خارج نشینان پان عرب با مشاهده اغتشاشات در ایران زبان به تهدید و وعده سوریه سازی ایران باز می‌کند و مبارزه جمهوری اسلامی با تروریسم در سوریه را به دروغ ویران سازی سوریه توسط ایران عنوان و از پروژه تبدیل ایران به سوریه می‌گوید.

ویرانی با رمز آزادی!

دیگری پا را فراتر گذاشته والگوی اجرا شده در سوریه را برای ایران تجویز می‌کند و بعدتر که متوجه اشتباه خود در لو دادن نقشه عملیات می‌شود در توییتی جدید بخشی از محتوای منتشر شده قدیمی را اصلاح می‌کند.

ویرانی با رمز آزادی!

تجزیه طلب دیگری که خود را «موسس حزب لیبرال الاحواز» می‌داند از درگیری داخلی در ایران حمایت می‌کند و از به آتش کشیده شدن پرچم ایران توسط اغتشاشگران خوشحال می‌شود.

ویرانی با رمز آزادی!

شبکه فارسی زبان اینترنشنال نیز از روزهای نخست اغتشاشات در ایران به میدان آمد و با میزبانی از اعضای گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب تشدید ناآرامی‌ها و یارگیری برای این گروهک‌ها در داخل ایران را آغاز کرد.

ویرانی با رمز آزادی!

ماهی گیری تجزیه طلبان از آب گل آلود اعتراضات در ایران و تلاش آن‌ها برای دمیدن در آتش این اعتراضات و تبدیل آن به ناآمنی، درگیری و اغتشاش و فراهم آوردن زمینه تجزیه ایران اما به گروهی خاص محدود نمی‌شود، فعال کردن همزمان تمام ظرفیت‌ها و به میدان آمدن با تابلوی قومیت‌های مختلف و حتی رقابت برای سهم‌خواهی از ایران پس از براندازی در کنش مجازی این افراد مشهود است.

مثلا «عضو شورای مرکزی سازمان جوانان ملی گرای ترکیه» در توییتی مداخله جویانه، متوهمانه استراتژی ورود مردم مناطق ترک نشین ایران به اعتراضات را مشخص می‌کند و از قیام آذربایجان برای آذربایجان می‌گوید!

ویرانی با رمز آزادی!

او با ژستی پیروزمندانه در تشریح تأسیس کمیته تشکیلات مجلس ملی موقت آذربایجان جنوبی در ترکیه می‌گوید.

ویرانی با رمز آزادی!

دیگر عضو تجزیه طلب نیز در رابطه با این مجلس فاقد اعتبار وعده دیدن حقیقتی به نام آذربایجان جنوبی را در صفحه توییتری خود اعلام می‌کند و می‌نویسد: آرمان‌های شیخ محمد، پیشه‌وری، فریدون ابراهیمی و صدها نام دیگرچیزی نیست که جوانان آذربایجان به فراموشی سپارند!

ویرانی با رمز آزادی!

موارد فوق تنها چند نمونه از فعالیت سازماندهی شده مزدوران وابسته به گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب و رژیم صهیونیستی است که هدفی جز چندپاره شدن ایران مقتدر را دنبال نمی‌کنند.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 14
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    18 7
    آموزش و پرورش تنگه احد انقلاب ما می باشد که متاسفانه مانند جنگ احد آنرا رها نموده ایم.
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      9 1
      بله باید نحوه ی آموزش ها وپرورش ها در آموزش وپرورش ما طبق دین ومسلک نظام اسلامی باشد .همچنین دانشگاهها.
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      3 5
      اگه صد نفر خشن رو به آموزش و پرورش ربط بدی باید ۳ میلیون جوون و نوجوون اربعینی رو هم به آموزش پرورش ربط بدی.
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      6 1
      متاسفانه ازمهدکودک تادانشگاه جولانگاه افرادیست که باچارچوب هاوآرمانهای نظام بسیارفاصله دارند
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 3
    باشه شما فعلا ناراحت نباش
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 0
    اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . اینترنت ملی راه اندازی کنید.
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 1
    یه انتقاد هم اینه که اینهمه مردم خوب و محجوب که نمیان در زمره اشرار رو که ۸۵ میلیون نفرند رو آنقدر تووی چشم نمی کنیم که چند ده یا چند صد نفر رو در خیابان ها نشون میدیم. بین دهها میلیون مردم خوب با چندتا خشن یا فریب‌خورده تبعیض قائل میشیم. اینهمه تجمع حمایتی از جمهوری اسلامی ایران با حضور حتی کم‌حجاب‌ها رو آنقدر بهشون بهایی نمیدیم و ممنونشان نیستیم و صدایشان را کمتر میشنویم. این اسمش تبعیض است. دهها میلیون بزرگتر از هزار است!
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . اینترنت ملی راه اندازی کنید.
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 0
    صدا و سیمای ضعیف. شک ندارم اگه سعودی اینترنشنال با تحریف ها و دروغ هاش به جای تلویزیون داخلی پخش می شد مردم به مراتب اگاهی بیشتری نسبت به دشمن کسب می کردن.
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 1
    یکی از اشکال های ما در این ۴۰ سال این بوده که معترض‌نواز و مخالف‌نواز بودیم. هرکی داد و بیداد بیشتری کنه بیشتر بهش بها میدیم. یه جور ظالم نوازی و مظلوم کشی. ما بد کردیم به ۸۵ میلیون عزیزمون و از اونطرف الکی نوازش کردیم مخالف های داد و بیدای و بددهن و نامرد ایران رو. عکس معتمدآریا رو تووی بنر زدیم! خودش با غُر اومد گفت بردارین!! مردم رو باید به اندازه هم دید، بدون تبعیض. مردمی که اتفاقا جمهوری اسلامی رو دوست دارند. تجمع همین روزها اردبیل رو ببینید. واقعا زیادند. اگه مخالف بودند دشمن هزار بار پخش کرده بود. توو کل این یه ماه همچین جمعیتی نداشته دشمن. اما ما چی؟ هر روز پخش می کنیم؟ هزار بار پخش می کنیم؟ مهم نیستند که، چون داد و بیداد نمیکنند و اعتراضی ندارند. ما دوست‌کُشیم و ما نادانیم که دوست‌کُشیم. لَه‌لَه میزنیم برای مخالفامون اما نظر و تعریف دوستامون برامون مهم نیست. انگار مخالف دشمن‌شادکن (جاهل یا بدجنس) رو فیلسوف می‌دونیم و نظرش(نظر جاهل یا بدجنس) رو مهم! و نظر موافق و دوست رو بی اهمیت می دونیم انگار کمسواد میدونیمش! در حالی که دانا و عاقل است. چه بسا بخشی از این نگاه کار نفوذی‌ها باشه، نظر دوستاش رو مهم کرده و نظر مخالف هاش رو بی ارزش و برای پخش زیاد در تلویزیون هم بی ارزش دونسته. اما خودمون هم دوست‌کُشیم و اگر نفوذی ای هم نقشی در این روش نامردانه و ظالمانه و احمقانه داشته، مخالفتی نکردیم! ۸۰ میلیون بیشتر از ۱۰ هزار نفر هست. کودوم عاقلی به دوست و طرفدارش کمتر اهمیت میده با اینکه خیلی بیشتره و کمتر براش گذشت میکنه؟
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    https://telewebion.com/episode/0x29a70a5 برای دشمن بود نشون نمیداد؟
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 0
    مردم حالشون خوبه. دشمن و نوچه هاش حالشون خوب نیست. آدرس های غلط و مشورت های غلط، اثر نذاره. زندگی آکواریومی سلبریتی ها روی سایت ها و ... اثر نذاره
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    4 2
    من مطمئنم هر فتنه بزرگی با یک حماسه بزرگ پایان می یابد و شاید پایان این فتنه به نابودی اسرائیل و نجات بشریت ختم شود
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 2
    دشمن را پشیمان میکنیم
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    6 1
    نفهم ها نمیدانند اذربایجان عرب ترک بلوچ زابلی مشهدی لرگیلکی وهمه حول محوردین مجتمع هستند
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    چرا آذربایجان، خوزستان و کردستان می‌خواهند از ایران جدا شوند؟
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    ... حرف‌ها دارم در دل
  • تبریزلی IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    درود بر مشرق
  • کامران IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    احسنت به مشرق
  • کارشناس IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    آزادی ای که میگن دروغه چون به زن چادری حمله میکنن و بچه شو کور میکنن و هر کی مخالفشون باشه به باد انواع حملات قرار میدن
  • رضا IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    دقیقا
  • سلام IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    شما که می گویید اين اغتشاش گران فقط تعداد معدودی هستند چرا نمیگیرین شون؟
  • حق IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    تجزیه هراسی یگ حربه کثبف هست.
  • DK ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    خب باعث و بانی تام این حرفها از آذربایجان و کردستان و اهواز و بلوچستان کیه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس