پشت پرده اولتیماتوم لوکادیا به پرسپولیس/ پای پیشنهاد چند میلیون یورویی باشگاه عربستانی در میان است؟

شنیده ها حکایت ازآن دارد که یک باشگاه عربستانی برای خارج کردن یورگن لوکادیا از چنگ پرسپولیس نقشه کشیده است.

به گزارش مشرق، در خبرها آمده بود که باشگاه پرسپولیس باید چند روز پیش یکی از اقساط یورگن لوکادیا مهاجم هلندی خود را پرداخت می‌کرد اما به دلیل بسته بودن حساب این باشگاه این اتفاق رخ نداد. این موضوع باعث به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر اینکه لوکادیا به دنبال ترک ایران است، شد.

این در حالی است که لوکادیا چند روز پیش به باشگاه پرسپولیس مهلت ۱۵ روزه‌ای داده بود تا مطالباتش پرداخت شود اما با وجود گذشت چند روز از این مهلت، این پول به این بازیکن هلندی پرداخت نشده بود. از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس به این بازیکن اعلام کرده که نهایتا تا آخر هفته جاری این مبلغ که حدودا کمتر از ۲۰۰ هزار دلار است را به او پرداخت خواهند و ظاهرا این پول از طریق نماینده لوکادیا پرداخت شده است. این درحالی است که حساب باشگاه پرسپولیس مسدود شده و تأخیر در پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی در این باشگاه موضوع تازه ای نیست.

بیشتر بخوانید:

چرا لوکادیا دیگر گل نمی‌زند؟

با این وجود کمتر سابقه داشته که یک بازیکن خارجی در شروع کارش با پرسپولیس یا یک باشگاه ایرانی، اولتیماتوم بدهد اما یورگن لوکادیا این اولتیماتوم را داد! بر کسی پوشیده نیست یورگن لوکادیا با سایر مهاجمانی که در سال های اخیر بدون کمترین کارآیی به پرسپولیس آمده اند فرق می کند. او نه آنتونی استوکس است، نه تادئو و نه دی کارمو و حتی ماریو بودیمیر که طی نیم فصل تنها یک گل برای پرسپولیس زد! او یک مهاجم هلندی اسم و رسم دار است که سابقه دعوت به تیم ملی هلند و بازی در لیگ های معتبر انگلیس و بوندس لیگا را در کارنامه دارد.

یورگن لوکادیا در بدو ورود به پرسپولیس هم خوش درخشیده و با زدن ۴ گل بهترین گلزن و ستاره این تیم در فصل جاری بوده است. بنابراین طبیعی است چنین مهاجم با کیفیتی توجه تیم های عربی حاشیه خلیج فارس را به خود جلب کند. در همین ارتباط شنیدیم یک تیم عربستانی با پیشنهادی گزاف و چند برابر پرسپولیس سراغ یورگن لوکادیا آمده است.

شاید بد نباشد اشاره کنیم در یکی دو سال اخیربسیاری از ستارگان دنیای فوتبال به لیگ عربستان پیوسته اند. دلیل اصلی این انتقال‌های بزرگ را می‌توان ولخرجی و هزینه‌های سنگین لیگ‌  عربستان و سایر کشورهای عربی دانست تا ستارگان بزرگ و سرشناس فوتبال را به لیگ خود بیاورند. به طور نمونه می توان به تالیسکا اشاره کرد که با ۱۳ میلیون یورو به النصر عربستان پیوسته است یا اینکه مارتینیز که با ۱۱ میلیون یورو در همین تیم النصر توپ می زند.

با این تفاسیر آیا اولتیماتوم یورگن لوکادیا به باشگاه پرسپولیس هم می تواند ربطی به پیشنهاد سعودی ها داشته باشد؟

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حامد IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    4 3
    پول داره جذب میکنه.. شمام پول داری پیشنهاد قوی بده بمونه نه که بازیکن بیاری پولشو ندی اذییت کنی
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      7 3
      باشه اصلا هم طرفدار کیسه گشاد تهران و آسیا نیستی الاستقلال الکیسه السعودی لعنتی های سوژه
  • محمد IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    8 6
    سعودی های وطنی بیشتر دارن تحریک میکنن مثل داستان اانصر
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    8 4
    اون وهابی های صحرا نشینی رو که من میبینم عمرا این چیزا به کله هاشون بخوره! مگه تو ایران کمه که برای اونا اطلاعات و نقشه بفرستند؛ سابقه هم داره!
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    5 5
    تحفه ای هم نیست دو تا گل شانسی قلقلی زده . دو بازی هم که کلا محو شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس