کد خبر 1425540
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
بازی با مس برای پرسپولیس مهم شده است/چرا لوکادیا دیگر گل نمی زند؟

کارشناس فوتبال ایران از اهمیت سه امتیاز بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان خبر داد و اظهار داشت: تیمی که ریتم مناسب پیدا کرده است به پیروزی های متوالی نیاز دارد.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال گفت: دو بازی قبلی پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان با نتایج خوبی برای این تیم همراه نبود و آنها نتوانستند به نتایج درخشان برسند. این نشان می‌دهد پرسپولیس برای کسب پیروزی نیاز به گل زدن و تمرکز در طول مسابقه دارد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: قطعاً بازی با مس رفسنجان می‌تواند راه را برای پرسپولیس مشخص کند. این تیم باید قبل از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برگزاری جام جهانی قطر به صدر جدول برگردد. توانایی فنی پرسپولیس بالاست اما باید به بردن عادت کند. باخت مقابل تراکتور طبیعی بود این تیم را به حاشیه احتیاط ببرد که نتیجه‌اش هم تساوی مقابل سپاهان شد اما حالا وقتش است بار دیگر به بردن عادت کند.

بیشتر بخوانید:

تدبیر پرسپولیس برای پرداخت طلب دیاباته و لوکادیا

بازی با مس برای پرسپولیس مهم شده است/چرا لوکادیا دیگر گل نمی زند؟

او درباره عدم گلزنی یورگن لوکادیا در دو بازی اخیر تاکید کرد: یک مهاجم نیاز به توپ دارد. او را باید تغذیه کرد. لوکادیا نشان داد دروازه را خوب می‌شناسد. ‬چرخش او با توپ بسیار حرفه‌ای است و می‌تواند در محوطه‌های جریمه حریفان به خواسته‌های خود برسد.

وی در خصوص حضور بازیکنان ملی پوش در تمرینات هفتگی با کادر فنی تیم ملی ایران یادآور شد: این موضوع به نظر سرمربی باشگاه‌ها بستگی دارد. پرسپولیس حداقل پنج نماینده در لیگ برتر دارد. آنها می‌توانند تعیین کننده هر نتیجه‌ای برای باشگاه باشند. قطعا آقای گل محمدی به تمام جوانب حضور آنها در تمرینات ریکاوری با تیم ملی توجه داشته است که چنین مجوزی را داده است.

درخشان درباره مدعیان قهرمانی لیگ برتر فصل جاری خاطرنشان کرد: چندین فصل است که رقابت بین تیم‌های مشخص است. امسال هم همین قضیه مشهود است. به نظرم امتیازات نیم فصل اول خیلی در این موضوع اهمیت دارد. نباید به راحتی از آنها عبور کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 1
    لوکادیا کلا مالیده... کلا با همون چهار گل هم لیگ رو به پایان می رسونه. حیف این پولها برای این اجنبی های از خدا بی خبر
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      1 0
      نصف همین پول به سعید رضایی میدادن بیشتر گل میزد!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس