لایحه دوفوریتی اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو در دستور کار مجلس

بررسی لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو با حضور صنعت، معدن، تجارت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

به گزارش مشرق، جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۰۲ نماینده آغاز شد و ادامه رسیدگی و بررسی لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو با حضور وزیر صنعت،معدن، تجارت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

علاوه بر این طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران و طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی - تخصصی در دستور کار امروز نمایندگان مجلس قرار دارد.

طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران ودولت جمهوری کرواسی در مورد کمک و همکاری متقابل در امور گمرکی و لایحه موافقتنامه بین جمهوری اسلامی ایران و سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد(یونسکو) در خصوص تأسیس مرکز منطقه ای آموزشی و پژوهشی مدیریت خطرپذیری و تاب آوری زلزله برای غرب و مرکز آسیا نیز برای دستور جلسه امروز پیش بینی شده است.

همچنین گزارش کمیسیون اصل(۹۰) نودم قانون اساسی در مورد انتشار اوراق مالی–اسلامی در سال ۱۳۹۹ و تبعات ناشی از آن و بررسی تقاضای اولویت نسبت به طرح الحاق یک تبصره به ماده ۱۸۲ قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در دستور کار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس