کلیات طرح نحوه تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی‌ها تصویب شد

کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، کلیات طرح نحوه تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی‌ها را تصویب کرد.

به گزارش مشرق، «محمدصالح جوکار» در توضیح نشست روز دوشنبه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه کشور در نشست قبلی کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و امروز بر اساس ۱۵ ماده‌ای که به این کمیسیون مرتبط است، پیشنهاداتی برای طرح در صحن علنی مطرح شود.

وی افزود: پیشنهادات ارائه شده در حوزه مسائل مربوط به شهرداری ها، مدیریت بحران، ثبت احوال و مسائل عمومی جامعه است که امیدواریم این موارد مورد حمایت نمایندگان در صحن قرار گیرد تا در برنامه هفتم توسعه شاهد خلاء‌های برنامه گذشته نباشیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس ادامه داد: همچنین طرح نحوه تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی‌ها با حضور کارشناس مرکز پژوهش‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، اعم از دولت، نیروی انتظامی و ... مورد بررسی قرار گرفت.

جوکار خاطرنشان کرد: کلیات طرح یاد شده بررسی و مصوب شد و در ادامه جلسه به بررسی جزئیات طرح نحوه تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی‌ها پرداختیم؛ بر این اساس ماده یک طرح مذکور درباره تعریف اصطلاحات مورد تایید اعضای کمیسوین قرار گرفت، مابقی مواد نیز در جلسه آینده بررسی می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس