تشکیل کمیته بررسی و تحقیق وقایع اخیر در دانشگاه شریف

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شریف کمیته‌ای را مأمور بررسی و تحقیق پیرامون وقایع اخیر در دانشگاه کرد.

به گزارش مشرق ا از روابط عمومی دانشگاه شریف، این موضوع با هدف بررسی وقایع تلخ و تاسف‌بار روز یکشنبه دهم مهرماه و رفع ابهامات در خصوص مجموعه رخدادها و عملکردهای داخلی و اتفاقات پیرامونی دانشگاه و با توجه به انتشار روایت‌های متفاوت و بعضاً متناقض توسط رسانه‌ها و نهادهای مختلف، به دستور رییس دانشگاه، در برنامه کاری هیات رئیسه دانشگاه قرار گرفت.

در این جلسه که روز دوشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۱ تشکیل شد، هیات رئیسه دانشگاه جمعی از رؤسای قبلی دانشگاه را به شرح ذیل به‌عنوان اعضای این کمیته تعیین کرد.

اسامی اعضا به این شرح است: دکتر علی اکبر صالحی، دکتر محمد اعتمادی، دکتر سعید سهراب‌پور و دکتر محمود فتوحی.

مقرر شد کمیته مذکور گزارشی دقیق و منطبق با واقعیت از اتفاقات اخیر به خانواده شریف دانشگاه ارایه کنند. همچنین، تاکید شد این گزارش ضمن ثبت در تاریخ دانشگاه، مبنای اصلاح فرآیندهای داخلی دانشگاه و پیگیری‌های بعدی قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تک تیرانداز DE ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 1
    هر روز یک کمیته. احمق ها با بهانه مبارزه می کنند و عاقل ها با ریشه. میوه های دولت روحانی داره به ثمر می شینه و شما بجای امادگی همچنان در خوش بینی مفرط به سر می برید.
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    شرایط زمانی ارام شد نشستی با حضور نماینده گان تشکلات دانشجویی ازهرقشر با این هییت در سالن اجتاعات دانشگاه شریف یا مسجد برای روشن شدن دانشجویان و با حضور پدر و مادرانشان برگزار شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس