کد خبر 1424558
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷
دستگیری

عامل قتل مسلحانه شهروند ۳۲ ساله دلگانی پس از پنج ماه فرار دستگیر شد و در بازجویی‌ها انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی با مقتول اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان در تشریح این خبر گفت: «در اردیبهشت‌ماه سال۱۴۰۱ طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی‌بر قتل شهروندی ۳۲ساله در شهرستان دلگان، بلافاصله اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که مقتول با استفاده از سلاح کلت مرد ۳۲ ساله را در روستای «چاهشور» شهرستان دلگان به قتل رساند  و از صحنه جرم متواری شد. کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند.»


این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: «با توجه به متواری‌بودن قاتل، تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی‌کننده به پرونده، چند روز قبل با اشراف اطلاعاتی خود سرنخ‌هایی از محل اختفای متهم به دست آوردند. درنهایت با تلاش پلیس مخفیگاه قاتل فراری شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی پس از پنج ماه فرار و زندگی مخفیانه دستگیر و یک قبضه سلاح کلت به همراه یک تیغه خشاب و تعدادی فشنک جنگی کلت کشف شد. در تحقیقات تکمیلی صورت‌گرفته متهم انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی با مقتول اعلام کرد. سپس با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس