1

وکلای خانواده مرحومه امینی باید توجه داشته باشند که اگر با اقدامات حاشیه‌سازی و خلاف‌گویی او خساراتی متوجه موکل خود کنند، مسئول خواهند بود!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

********

روزنامه‌های امروز شنبه ۱۶ مهرماه در حالی چاپ و منتشر شد که انتشار گزارش فنی پزشکی قانونی درباره مرگ مهسا امینی، توسعه تخت گاز مناسبات تهران و مسکو و جهان درخطر «آخرالزمان» هسته‌ای در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

روز گذشته سازمان پزشکی قانونی گزارش نهایی درباره فوت مرحومه مهسا امینی را منتشر کرده است در بخشی از این گزارش آمده است که متوفیه پس از عمل جراحی تومور کرانیوفارنژیومای مغزی در سن ۸ سالگی دچار اختلال در محور مهم هیپوتالاموس ـ هیپوفیز و غدد تحت فرمان آن (ازجمله آدرنال و تیروئید) شده است. به علت این بیماری زمینه‌ای متوفیه تحت درمان با داروهای هیدروکورتیزون، لووتیروکسین و دسموپرسین بوده است.

این موضوع باعث واکنش روزنامه‌های مختلف به این گزارش‌شده است؛ روزنامه آرمان ملی بیانیه پزشکی قانونی درباره درگذشت مهسا امینی را بررسی و در گزارشی که عکس یک کرده با عنوان «همه در انتظار روشن شدن داستان مهسا» نوشته است:

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، اظهار داشته هنوز گزارش کتبی و رسمی پزشکی قانونی در خصوص پرونده فوت مهسا امینی به دست مجلس نرسیده است. محمد صالح جوکار در خصوص آخرین وضعیت پیگیری پرونده فوت مهسا امینی در مجلس، بیان کرده است که همان‌طوری که قبلاً نیز گفته شد تاکنون کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با توجه به مأموریتی که رئیس مجلس برای روشن شدن دقیق ابعاد این پرونده داد، چندین جلسه با حضور مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار کرده و گزارش‌های اولیه اخذ شد.

در ادامه این گزارش آمده است:

 از خانواده امینی نیز برای حضور در جلسات کمیسیون دعوت‌شده بود اما آن‌ها نپذیرفتند که در جلسات حضور یابند. وی تصریح کرد: اما ما در انتظار گزارش رسمی و کتبی پزشکی قانونی در خصوص این پرونده هستیم تا جمع‌بندی نهایی در کمیسیون صورت گرفته و جهت قرائت گزارش نهایی به صحن مجلس ارجاع شود. تا این لحظه این گزارش به دست مجلس نرسیده است.

چرا وکلای مهسا امینی قانون را قبول ندارند؟ /روایتی ناگفته از شب اغتشاشات در دانشگاه شریف

درحالی‌که رسانه‌های اصلاح‌طلب و وکلای مهسا امینی سعی در ایجاد تشویش اذهان عمومی درباره این پرونده دارند؛ روزنامه جوان اما رواتی دیگر از این ماجرا داشته و با مخاطب قرار دادن وکلای مهسا امینی نوشته است:

همه افرادی که از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی جوانان را به اغتشاش تحریک می‌کردند و در تلاش بودند با همان تکنیک پروژه کشته‌سازی از مرگ مهسا امینی برای اهداف براندازانه خود استفاده کنند، باید پاسخگوی مرگ، ناامنی و همچنین ضرر و زیان اقتصادی به کسب و کار مردم به‌واسطه سه هفته فتنه‌گری و ناآرامی باشند.

 جوان در ادامه نوشته است:

وکلای خانواده مرحومه امینی باید توجه داشته باشند که اگر با اقدامات حاشیه‌سازی و خلاف‌گویی او خساراتی متوجه موکل خود کنند، مسئول خواهند بود، بنابراین باید در تصرفات و اقدامات خود مصلحت خانواده مرحومه امینی را مراعات کنند و از اختیارات داده‌شده تجاوز نکنند و اگر نمی‌توانند، این پرونده را به دیگری واگذار کنند.

چرا وکلای مهسا امینی قانون را قبول ندارند؟ /روایتی ناگفته از شب اغتشاشات در دانشگاه شریف

روزنامه کیهان نیز به تشریح گزارش پزشکی قانونی پرداخته و می‌نویسد:

اغتشاشات اخیر در کشور به بهانه فوت مهسا امینی آغاز شد و از همان ابتدا رسانه‌های خارجی و معاند و فرصت‌طلبان داخلی و خارجی بدون هیچ مستندی مرگ یک دختر جوان را به نیروهای انتظامی نسبت می‌دادند. حال که با گزارش مستند پزشکی قانونی دروغ‌پردازی دشمنان داخلی و خارجی نظام بیش‌ازپیش عیان شده است و در شرایطی که در اغتشاشات اخیر خسارت‌های مالی فراوانی به کشور وارد شد و تعدادی از مدافعان امنیت نیز به دست آشوبگران به شهادت رسیدند وظیفه دستگاه قضایی است که با عوامل میدانی و تحریک‌کنندگان و کسانی که با دروغ بر آتش آشوب دمیدند به‌طور قاطع برخورد نماید و خسارت‌های مادی و معنوی روزهای گذشته از آن‌ها گرفته شود.

چرا وکلای مهسا امینی قانون را قبول ندارند؟ /روایتی ناگفته از شب اغتشاشات در دانشگاه شریف

هشدار رادیکال‌ها در روز اغتشاشات

دو روزنامه هم‌میهن و سازندگی به یک سوژه مشابه اغتشاشات پرداخته‌اند؛ روزنامه هم‌میهن اصلاح‌طلب در سرمقاله امروز خود نیز به نقش نخبگان در مدیریت جامعه پرداخته و نوشته است:

همان‌قدر که پرواز با هواپیما نیازمند موفقیت در آزمون‌های سخت جسمی و روحی و فنی است و نمی‌توان پرواز با آن را به هر مدعی محول کرد، مدیریت جامعه نیز بدون حضور و مشارکت نخبگان نیز ممکن نیست. روشن است که در ۵۰ سال گذشته با شتاب روزافزون تعداد و نسبت افراد تحصیل‌کرده و نخبگان و کارشناسان در جامعه ما رو به افزایش بوده است.

در ادامه این یادداشت آمده است:

ولی در مقابل حضور و مشارکت آنان در مدیریتی جامعه چنین رشدی نداشته و حتی در مقطعی مسیر معکوس را طی کرده است. شکافی عمیق میان این دو رخ‌داده است که به عدم‌حمایت یا مخالفت نخبگان از سیاست‌های جاری و نیز احساس بی‌نیازی حکومت از آنان منجر شده است.

چرا وکلای مهسا امینی قانون را قبول ندارند؟ /روایتی ناگفته از شب اغتشاشات در دانشگاه شریف

روزنامه سازندگی نیز تصویر محمدمهدی بهکیش، محمد طبیبیان، موسی غنی‌نژاد، مسعود نیلی و حسن درگاهی را روی جلد آورده و دلیلش بیانیه‌ای است که این پنج اقتصاددان در راستای ریشه‌یابی اقتصادی اعتراضات اخیر امضا کرده‌اند. این روزنامه اصلاح‌طلب نوشته است:

ویژگی مشترک این اقتصاددانان، اعتقاد عمیق آن‌ها به اقتصاد آزاد است که در چند دهه گذشته همواره بر آن تأکید داشته‌اند. ضمن اینکه این جمع سال‌های طولانی است نسبت به عواقب سیاسی و اجتماعی ابر چالش‌های اقتصادی هشدار می‌دهند. آن‌ها در یک دهه گذشته به‌کرات گفته‌اند اگر روندهای موجود اصلاح نشود و وضعیت بحرانی متغیرهای اقتصاد ادامه پیدا کند. بازی از زمین اقتصاد خارج می‌شود و درعین‌حال ترمیم دوباره متغیرهای آسیب‌دیده بسیار دشوار خواهد بود. اکنون آن اتفاق نگران‌کننده در ابعاد کوچک رخ‌داده و جامعه نسبت به شرایط سخت و دشوار اقتصادی و اجتماعی به اعتراض برخاسته است.

چرا وکلای مهسا امینی قانون را قبول ندارند؟ /روایتی ناگفته از شب اغتشاشات در دانشگاه شریف

مثلث دروغ چگونه تشکیل شد؟

روزنامه «وطن امروز» در گزارشی با عنوانـ «مثلث دروغ» نوشته است:

 گزارش پزشکی قانونی درباره مرگ مهسا امینی منتشر شد. بر اساس این گزارش، پزشکی قانونی اعلام کرده است مرگ دختر جوان براثر حمله قلبی و به خاطر عوارض ناشی از بیماری زمینه‌ای و نارسایی چند ارگانی بوده است. مادر سارینا اسماعیل‌زاده با انتشار فیلمی، ‌ ادعاهای ضدانقلاب مبنی بر کشته شدن دخترش در اعتراضات را تکذیب کرد و گفت دختر او اساساً درگیر این موضوع نبوده است. مادر سارینا همچنین گفت دخترش سابقه خودکشی داشته است.

در ادامه این گزارش قابل‌توجه آمده است:

 ماجرای مرگ نیکا شاکرمی نیز، وارد مراحل قابل‌توجهی شده است. با وجود ادعاهایی مبنی بر کشته شدن او در اعتراضات و طرح این ادعا توسط مادرش اما اکنون مشخص‌شده مرگ او بامداد چهارشنبه ۳۰ شهریور رخ‌داده و ارتباطاتی با اعتراضات نداشته است. در هر ۳ سناریو ادعاهای دروغ سناریونویسان آشوب تکذیب و مشخص‌شده است، دروغ‌هایی که به‌قصد تحریک احساسات و برانگیختن عواطف مردم از مرگ دختران نوجوان نوشته شدند تا آتش فتنه و آشوب را همچنان زنده نگه‌دارند.

چرا وکلای مهسا امینی قانون را قبول ندارند؟ /روایتی ناگفته از شب اغتشاشات در دانشگاه شریف

روزنامه ایران نیز بخشی دیگر از سناریوهای مثلث دروغ در رسانه‌های ضدانقلاب را بررسی کرده و نوشته است:

اتفاقات روز یکشنبه در رسانه‌های ضد ایرانی به طرز وحشتناکی همراه با اخبار کذب از کشته شدن دانشجویان یا تیراندازی منتشر می‌شد، یک دانشجوی رشته مهندسی برق این دانشگاه در خصوص اینکه آیا نیروهای پلیس یا امنیتی در دانشگاه حضورداشته‌اند، گفت: در دانشگاه نه درگیری بوده و نه لباس شخصی؛ اما مسیح علینژاد طوری خبر داد که انگار در دانشگاه جنگ شده است. خبر حمله به خوابگاه‌ها یا تیراندازی در کتابخانه کذب بود؛ این‌ها می‌خواستند ماجرای کوی دانشگاه تکرار شود و پیراهن به‌ظاهر خونین نشان دهند که این اتفاق هرگز صورت نگرفت.

چرا وکلای مهسا امینی قانون را قبول ندارند؟ /روایتی ناگفته از شب اغتشاشات در دانشگاه شریف

ایران با اشاره اظهارات رئیسی در دیدار با وزیر علوم و برخی مسئولان دانشگاه نوشته است:

نخست اینکه نباید اجازه داد دشمنان در ظرف دانشگاه شریف اهداف ضد ایرانی و ضدانقلابی خود را پیگیری کنند و دیگر اینکه سازکارهای داخل دانشگاه برای تأمین نظم و امنیت دانشگاه کفایت لازم را دارد و همگان باید به رعایت حریم دانشگاه پایبند باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 69
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 16
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    28 14
    از اول هم گفتیم بازی بود و از آن فوت شده به وسیله ربات و شبکه های لندنی و برخی داخلی ها بزرگ کردن چون چند سالی بود دو قطبی سازی می کردن علیه گشت و ذهن ها را آماده کرده بودن و بعد آشوب و الان فشار سیاسی و تحریم همانند سال 88 یا 98 88 که با ادعای تقلب که دروغ بود 98 هم با گران کردن پنهانی و عمدی بنزین توسط آن جریان ضد ایرانی که می خواست کشور را در نابود کند نه به خاطر خود افزایش بلکه به واسطه آشوب های آن
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      38 12
      اینها نتیجه ۸ سال سرمایه گذاری دولت اصلاحاتی بنفش با پول بیت المال روی پلتفرم های اسرائیلی و آمریکایی برای بازگشت به قدرت با کمک دشمنان خارجی و نفوذی های داخلی است هدف هم واضح است اول گرفتن مجلس بعد هم دولت‌ بعد هم تسلیم کامل ایران در برجام های موشکی و منطقه ای
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      30 9
      در اولین قدم، همه این وکلا را ممنوع الخروج کنید که در نرن تا به وقتش.
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      18 6
      اینها عمدا برای بازداشت شدن و گرفتن پناهندگی در آینده دارند اغتشاش میکنند. و قطعا ادامه میدهند تا بازداشت شوند. لذا آنها را باید ممنوع الخروج کرد و به کارخانجات دوردست برای کار اجباری فرستاد. و الا روز از نو روزی از نو
    • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      7 2
      این جماعت مرده خور ذره ای از اینجور اتفاقات نه مرگ مهسا امینی نه موارد اینچنینی ناراحت نیستن.فقط میخوان مردمو تو ناراحتی و بدبختی نگه دارن خودشون موج سواری کنن و پز روغنفکری بدن و خودشونو مطرح کنن.مثل توییتای برزو ارجمند و احسان کرمی که کلی گفتن آهای ما داغدار عزیزان توی ابادان هستیم چرا سرود سلام فرمانده اجرا کردین؟بعد از چند ساعت عکسای خودشون تو عروسی ساسی مانکن دراومد
    • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      7 2
      این جماعت دیکتاتور وحشی که ۱نفر اگه مثلا دستبند مشکی نزنه یا چیزی از مهسا امینی ننویسه بهش تو فضای مجازی حمله میکنن و شروع به فحشای رکیک به خودش و جدوآبادش میکنن بعد دم از آزادی میزنن و مرگ بر دیکتاتور میگن.درحالیکه دیکتاتور واقعی خودشونن.مرگ بر خودشون که دیکتاتورترینن
    • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      2 1
      کتاب براندازی آمریکا : داستان استدلال را شکل می دهد، دروغ پیام را کنترل می کند و تکرار باور را تقویت می کند......لعنت خدا بر شیطان رجیم
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    7 5
    چون نمیخوان که قبول کنن
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      9 2
      جریان اصلاح طلب امروزه با ،دم خود گردو میشکنن چنانچه مرحومه مهسا امینی هم نبود اصلاح طلبان به همراه تجزیه طلبان و غربزده ها ،منافقین و خائنین به ایران ،لندن نشینان یک سوژه دروغ دیگر پیدا میکردند اصلاح طلب ها با پرونده خراب و نمرات منفی علل الخصوص در دولت غربزده حسن روحانی و مجلس دهم در باند بازی اختلاس ،اقازاده گری دختر قاچاقچی وزیر ،شهردار زن کش در حمام، کوه خواری ،جنگل خواری ،دریا خواری امضا های طلایی ، رانت خواری و از این موارد هم دولت را از دست دادند هم مجلس و هم رای ملت را ازدست دادند حالا گنج پستو هایشان نشسته از مسائل پیش امده و سو استفاده از احساسات نوجوانان و جوانان دنبال انتقام گیری سخت از مردم ایران میباشند اصلاح طلبان با مدیریت بی تدبیر باعث و بانی اصلی اختلاف طبقاتی و جرائم سازمان یافته در کشور میباشند جایگاه مردمی خودرا بعلت دوری از مردم نفاق تزویر و فریب از دست داده اند و مردم برای این جریان پشیزی ارزش قائل نیستند مردم امروز میدادند گرا تحریمهای ضد بشری علیه ایرانیان را چه کسانی و برای چه مقاصدی به دشمنان قسم خورده داده اند البته در هر صورت ضرر مستقیم نا مدیریتی اصلاح طلبان را مردم داده اند و امروز مردم دیگر اعتقادی به جریان اصلاح طلب ندارند و اصلاح طلب ها بجای اعتراف به اشتباهات خود و عذرخواهی از مردم بزرگ ایران دنبال دشمنی و خنجر از پشت زدن به مردم میباشند اما کارها یشان هیچ سرانجامی در بر نخواهد داشت و مردم بزرگ ایران با زیر پا گذاشتن این جریان لجوج به فتح قله های افتخار با سربلندی ادامه خواهند داد،انشاء الله .
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    18 8
    داخل دانشگاه محل آشوب و اعتراض و چاله میدونی نیست که ربطی به آن ندارد محل کسب علم و تبادل بحث روز هست آن هم وقتی از طرف دشمن فراخوان داده می شود و می آیند و به راحتی این نادان ها را آزاد می کنید که نمونه آن می شود ....
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      36 4
      بقیه اش هم این هست آزاد هستند که می‌روند در خانه شهید و مزاحمت ایجاد می کنند این قماش
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    12 4
    چون نباید قبول کنن دستور ارباب غربیشون اینه
  • کامران IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    10 5
    درود بر مشرق
  • سید IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    14 2
    اصلاح طلبان ت....ع آور همواره در آشوب ها و بلواهای چند دهه اخیر به اشکال مختلف نقش اساسی داشته اند! یا بانی بوده اند یا مشوق یا محرک و یا مجری! به علاوه هرگاه که کشور آرام بوده است این مزدوران ناخشنودی خود را صراحتاً در رسانه های زنجیره ای شان از آن وضع اعلام کرده اند! پس مرگ برضد ولایت فقیه!
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      10 1
      بسیارعالی تحلیلت درباره ای اصلاح طلبان این ذخایر اسراییل درایران دقیق بود چرابا این سایت هاوروزنامه اصلاحاتی که آتش بیارمحرکه اغتشاشات شده بودند برخوردی صورت نمیگیرد وهمچنان اینها اراجیف بهم می بافند حساب اینها باید روشن بشود از جمهوری اسلامی ارتزاق میکنند وعلیه آن اقدام مینمایند
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    5 4
    من به حرف دشمنان این ملت که خواستار تحریم و فشار بیشتر به ملت ایران هستن مثل اینترنشنال سعودی و بیبیسی اسراییلی اعتماد دارم. واقعا مضحک نیست؟! من به حرف دشمنان این ملت که ۴۳ سال با انواع تحریم و آشوب و تخریب و ترور و جاسوسی و .... ملت رو تحت فشار گذاشتن اعتماد دارم.
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    5 1
    اقا پزشکی قانونی فقط باید بگه به چه علت این خانم فوت کرده
  • جمال IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    11 10
    چون وکلای مهسا رو کومله خریدن وگرنه خب ما ملت هم به وکلای انتخابی خانواده مهسا اعتماد نداریم همانطور که پدرش خلافگویی کرد و بیماری فرزندش رو انکار کرد.
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    6 2
    شبکه رسانه ای تلگرامی دولت قبل حدود ۳۰۰۰ کانال دارد که در زمان روحانی براحتی با آنها جای جلاد و شهید را تغییر میدادند این کانال ها به شدت دستاورد های دولت انقلابی را در تلگرام زیر سوال میبرند در این فتنه با اسم رمز مهسا امینی به شدت ضد کشور فعال هستند اگر می خواهید ریشه فتنه را خشک کنید سراغ صاحبان این کانالها بروید.
  • . IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    8 4
    ماهم به وکلای انتخابی خانواده مهسا اعتناد نداریم چون خود پدرش اولش دروغ گفت که بچه ش عمل جراحی نکرده و کلی خسارت به جان و مال مردم زد
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    6 2
    واقعاً جای بسی تأسف ست. باور کردنی نیست این حرکات و اقدامات و سخنان داره از مسؤلان نظام جمهوری اسلامی صادر میشه!!! دارید با دست خودتون کاری می کنید که فردا هر خلافکار و قانون شکنی به هر دلیل، از بیماری زمینه ای و حاد گرفته تا هر اتفاق صرفاً اتفاق دچار حادثه بشه نظام جمهوری اسلامی باید همه بخش های داخلی و خارجی خودش رو رها کنه بیاد خانواده طرف رو اقناع کنه که ببینید، ما تقصیری نداشتیم و بی گناه هستیم و شما بیایید به بزرگواری خودتون ببخشید و حرفی نزنید که دشمنان کشور سوء استفاده کنند!!!
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    18 9
    مرجع قانونی تعیین علت فوت در تمام کشورها پزشکی قانونی است. اینکه برخی وکلا یا افراد دیگر این موضوع را قبول ندارند نوعی قانون شکنی است.
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      7 5
      وکلای خانواده مهسا پول گرفتن که قبول نکنن بهمین راحتی
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    9 5
    چون وکلایش عین : باباش و پسرخاله هایش و پسر دایی هایش جز حزب : منحوس ( کومله ) هستند
  • عدالت IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 2
    باید این قضایا را تمام و فراموش کنیم
  • محمد IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 0
    نظرات نخبگان ،منظورتان کدام نخبه است ؟
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    5 1
    بازی با قانون و دور زدن آن کار اصلی وکلا هستش، درآمدهای هنگفت برای دور زدن قانون وکلا دلیلی اصلی جرم در جامعه
  • سید فروزان CH ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    5 2
    اخه علی مطهری و زیبا کلام و چند راس دیکر در عکس ،ندانستن اقتصاد دان هستند ؟ندانستن واقعا تحصیل کرده هستند؟پرونده اینها را نگاه کنیم از انکلیس به اینها مدرک داده‌اند ، یعنی رفتن انحا چند صباحی زندگی برای فرار از جنگ ؟ مدرک نوکری بهشان دادند ،شدهاند استاد ؟؟؟؟؟دانشگاه
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    6 15
    ما اغتشاشگرا خواهان براندازی نظام و بازگشت سلطنت هستیم
    • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      12 4
      شما انگل های جامعه به گور خودتون خندیدید . دیگه مودبانه تر از این نتونستم بگم .
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      7 1
      اول به پلوی بگو بهداشت رو رعایت کنه و موهای زیر بغلش رو بزنه
    • ر IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      0 0
      فقط کاش یکی ازچمدانهای که ازایران دزدیدن یکیش موبر یا اسان بر یا تیزبربود ..............
    • تفکر IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      0 0
      شما اغتشاشگرا مال این حرفا نیستین
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    159 0
    فقط نخبگان روزنامه هم میهن 😅😅😅😂 مخصوصا زیباکلام
  • نازنین IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    5 6
    قبول ندارن دیگه مهم نیست میخواستن دخترخوب تربیت کنن بااون وضع نیادتوخیابون
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    6 2
    چرا وکالتی مهسا امینی قانون را قبول ندارند؟ چنین چیزی در تاریخ بشریت بی‌نظیر هست که وکیل دادگستری نظر دادگستری را قبول نکند!
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 1
    چرا این وکیل رو برخورد نمی کنید؟
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 1
    چرا کسی مطلب رو نمیگیره؟اینکه پنجاه سال فرار مغزها و مشکلات عدیده ای وجود داره همش تقصیر رییسیه.و نخبگان هم یعنی فقط جماعت اثلاه تلب(اصلاح طلب) هستند.حالا اگر پستهای مدیریتی در اختیار اونا باشه همه چیز گل و بلباه.تگر هم کسی اعتراض کنه جواب میدن در حال گذار به اقتصاد باز بازار ازادیم.پس اینو بفهمید.بقیه ادمها و متخصصان از پشت کوه اومدن.حالیتون شد یا نه؟
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 1
    چون نمیخوان که قبول کنن
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    4 1
    چون از جنس کومله ن
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 4
    حتی اگر جراحی هم کرده باشد در این واقعه بهش فشار امده و سکته کرده. حجابش در محل سالن از افراد دیگرتقریبا بهتر بود.
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 0
    علی کریمی احتمالا از 18 ماه قبل که اموالش را میفروخت که خارج شود از موضوع مطلع بود و عمدا امینی را علم کردند که استفاده کنند و بتوانند تابعیت بگیرند
  • ه IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 1
    چرا پروانه وکالت این وکیل های دوزاری را باطل نمی‌کنند. چطور میشه قانون رو قبول ندارن،آنوقت از چی باید در دادگاه دفاع بکنند. یعنی اینقدر سخت هست که بفهمید اینها ماموران دشمن هستند.
  • SE ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 1
    در همه دنیا حق وکالت از وکلای قانون شکناز ایشان گرفته می شود
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 1
    بجای این حرفها فقط فیلم مهسا امینی را درلحظه دستگییری سوارشدن در ون ودر ون وقبل وارد شدن به سالن را نمایش بدهید!؟
    • US ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      3 1
      اصلا هر چی شده باشه خوبش شده . میخواست مثل ادم لباس بپوشه . نکنه غشی بودنشم تقصیر بقیه ست ؟
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      0 18
      اتفاقا پوشش مهسا مظلوم از هرپوشش با حجاب وبی حجابی درتهران بهنربود-دراین دوره وزمانه فقط وفقط وفقط طبق ایات قرآن-پوشش باطنی وعمل انسانها مهم هست-لخت وعریان وطبیعی باش وحجابت پوست وموی خدادادی باشه ولی انسان ومومن به خدا باش
    • US ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      15 1
      چرا حرف مفت میزنی ؟ کدوم ایات قران گفته لخت باش ولی مومن باش ؟؟همون قران بزنه به کمرت . لعنت به شماها و امثالتون که حتی از کتاب و دین خدا هم واسه کثافت کاریاتون استفاده میکنید . مظلوم امثال اون بسیجی ها و پلیس های بیچارن نه امثال این که خونشونم مایه فتنه و عذاب بقیه ست .
  • رضا IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    کانونهای وکلای دادگستری استانها و اعضای وکیل آنها، بلا نسبت یه درصد اندکی، بوقچی بی بی سی و ایران اینترنشنال و... بودند و هستند و یک خانه تکانی اساسی در این قشر نیاز هست.
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 1
    وکلای خانواده امینی یا بدنبال گرین کارت هستند و یا به دنبال فتنه گری . در هر صورت باید بدانند که با فتنه گر و خود فروخته برخورد خواهیم کرد
  • DE ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 0
    لطفا با یک تیم پزشکان متخصص پرونده مهسا دوباره بررسی شود به شرط اینکه در صورت اینکه نتیجه مطابق گزارش پزشکی قانونی بود اولا هزینه ها را کامل بپردازند، دوم بخاطر نشر اکاذیب دادگاهی شوند.
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 2
    اینها تمام نچه های آل سعود هستند
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    من با نظام کاری ندارم ولی مردم تهران مردمی خوش رفتار بودن واقعا برای این فرهیختگان و دانشگاهیان متاسفم که مردم رو به اغتشاش دعوت میکنم شما مردمی با اصالت هستید
  • GB ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 2
    گزارش اشکالات فراوان دارد و حق خانواده مهسا هست که نپذیرند و اعتراض کنند. متخصصین مورد نظر انان برای اعتماد سازی دخیل نشدند گزارش بیشتر شبیه ماستمالی نامه هست تا طبی یا علمی
  • ایرانی با غیرت IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    به طور خلاصه این وکلا از همان جنس وکلائی هستند که قتل عمد توسط شهردار سابق را " شبه عمد " ارزیابی کردند تا او را از مرگ نجات دهندو این اقدامات انها هم فقط به منظور در موضع ضعف قرار دادن نظام است تا بلکه فتنه گران دستگیر شده را ازاد کند.اگر اینها قانون را قبول ندارند قانون هم انها را قبول ندارد.
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 0
    قوانین بیش از حد رئوفانه است . در خیلی از موارد مظلوم بجای ظالم تنبیه میشود فقط بخاطر اینکه ثروت و قدرت حرف اول را میزند وکالت هم یکی از شغلهای کاذب است که محلی برای سو، استفاده عده ای از جیب ملت است شما قاتل رو در حین انجام جرم دستگیر میکنید . معنی و مفهوم دفاع وکیل از قاتل چیست ؟وقتی ما از قوانین اسلام پیروی نمی‌کنیم و قوانین ساخت غرب سکولار را مبنا قرار می دهیم یعنی جنگ با حق
  • رضا IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 1
    من تعجب می کنم خانواده مرحومه مهسا امینی چه فکر می کنند؟ وقتی یک خانواده اجازه می دهد فرزندش قانون شکنی کند چرا فکر می کنند از تبعات قانون شکنی باید در امان باشند؟! فکر کنید مثلا اگر خانواده ای به فرزند خود اجازه حمل و قاچاق مواد مخدر را بدهند نباید نسبت به عواقب آن معترض باشند. فکر کنید اگر این خانواده فقط به فرزند خود آموزش داده بودند که رعایت حجاب اسلامی حکم خدا و قانون مملکت است نه اتفاقی برای فرزندشان افتاده بود نه شاهد این همه آشوب و بلوای بی فایده و دشمن شاد کن در مملکت بودیم.
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    قبول نداشتن قانون توسط وکیل نوبره .پس چرا به اون میگن وکیل .مگر وکیل قانون دانی نیست که قرار است باابزار قانون از موکلش دفاع کند
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    وقتی میفرمایید وکلا آدم خنده اش میگیرد... ما برای گرفتن یک وکیل توان مالی نداریم آنوقت این مرحومه چندین وکیل برایش به خط شده اند از کجا؟؟؟؟؟ پولش را چه کسی داده؟؟؟؟ آیا برای رضای خداست؟؟؟؟ اینها همه اش سناریوی کومله و استعمار غرب است وکیل کجا بود برادر اینها فقط میخواهند با یک اسم به ظاهر قانونی بلندگوی رجوی باشند
  • یاس IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    قبول ندارن چون
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 1
    مشخصه. چون دنبال حقیقت نستن
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 1
    دقیقا مشرق جان
  • ژيان IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 0
    خوب معلوم است چرا وكلاي مهسا اميني قبول نمي كنند كه او خودش مرده است. ببينيد براي اين كار از چه كساني پول مي گيرند از آمريكا و اسرائيل و ... بقيه تا هميشه تنور اين مردن زنده بماند و بتوانند جو و شانتاژ به وجود بياورند و مدام خانواده مهسا را هم بدوشند.
  • رستا IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    چی بگم
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    "وکلای خانواده مرحومه امینی باید توجه داشته باشند که اگر با اقدامات حاشیه‌سازی و خلاف‌گویی او خساراتی متوجه موکل خود کنند، مسئول خواهند بود!"
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    چون نباید قبول کنن تا آتش خاموش نشه.
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    خانم امینی از قبل بیمار بوده . با نقشه ای. توسط پسر خاله جاسوسش داروی او عوض میشود و جایگزین ان موادی محرک میشود که موجبات سکته قلبی را فراهم میکرده است . و با تحریک او به بی حجاب شدن در مقابل گشت ارشاد موجبات دستگیری و سکته و فوت او را موجب میشوند و پروژه فتنه جدید کلید میخورد
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 0
    اگر وکیلی مخالف قانون صحبت می کند یا سواد وکالت ندارد و یا عناد دارد . در هر2 حالت بایستی مدرک وکالت اولغو و کار او مجرمانه تلقی و بفوریت محاکمه شود
  • GB ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    جمهوری اسلامی خیلی به اختشاش گران باج داد , همینه که گستاخ شده اند و میخواهند مملکتو تجزیه کنند , وکیل کیلو چنده ,شما نمیتونید از عهده دو تا ناوکیل در بیائید ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس