کد خبر 1423601
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
از درگیری و تعقیب و گریز تا اغتشاش و اصابت گلوله و تیر/ در اغتشاشات چند پلیس شهید شدند؟

از ابتدای سال تاکنون ۴۱ مأمور پلیس آسمانی شده اند؛ آن هم در راه دفاع از امنیت و آرامش مردم با برخورد گلوله به سر تا اصابت چاقو به قلب و حتی زیر گرفتن توسط ماشین اغتشاشگران درآشوب‌های این روزها.

به گزارش مشرق، شهید شده‌اند؛ آن هم در راه مبارزه با سارقان، قاچاقچیان، زورگیران و متجاوزان به خاک و مال و ناموس مردم؛ سینه ستبر کردند در برابر هر آنچه رذالت و نامردی و ناجوانمردی است؛ آن هم به ضرب گلوله، اصابت تیزی و قمه و چاقو ، تصادف عمدی و حتی ترور.

در اغتشاشات چند پلیس شهید شدند؟

تأمین امنیت مردم دغدغه شان بود تا جایی که برایش جان داده و از پدر و مادر و همسر و حتی فرزند شیرخوارشان هم  چشم پوشیدند تا آنجا که مقام معظم رهبری مدال «مجاهد فی‌ سبیل‌الله» را بر سینه‌شان آویخت.

درست متوجه شدید مأموران پلیس را می‌گویم؛ همان سبزپوشان و پلنگی‌پوشان پرافتخار انتظامی کشور. 

در اغتشاشات چند پلیس شهید شدند؟

شهادت ۴۱ مامور پلیس از ابتدای سال تاکنون/  دو شهید پلیس در اغتشاشات چه کسانی هستند؟

آمار شهدای پلیس از ابتدای سال تاکنون به ۴۱ نفر رسیده است؛ آخرین شهید پلیس، فرمانده یگان امداد مریوان بود که همین دیروز در لرستان تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید داود عبداللهی را می گویم؛ فرمانده یگان امدادمریوان؛ پدر یک پسر ۱۱ ساله و یک دختر ۱۹ ساله که در راستای حفاظت از جان، مال و نوامیس مردم و برخورد با ناآرامی ها توسط اغتشاشگران مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد و عنوان دومین شهید پلیس در اغتشاشات را به خود اختصاص داد.

در اغتشاشات چند پلیس شهید شدند؟

چهلمین شهید پلیس هم، اولین شهید اغتشاشات است که درست در ظهر روز شهادت امام رضا ( ع)  آسمانی شد؛ «شهید کرم ‌پور» را می گویم که در حمله وحشیانه اغتشاشگران به پلیس در رباط کریم در ۳۰ شهریور زخمی شد؛ در آن روز آشوبگران با ماشین به ماموران پلیس حمله کرده و تعدادی را زیر گرفته و مصدوم و مجروح کردند.

استوار یکم کرم‌پور به بیمارستان منتقل شد و بعد از چند روز بستری و درمان به علت شدت و تعدد جراحات  در ظهر روز شهادت امام رضا(ع) به مولا و مقتدای خود پیوست و آسمانی شد.

از برخورد گلوله به سر تا اصابت چاقو به قلب/ شهادت ماموران پلیس سن و سال نمی شناسند

ماموران پلیس سن و سال نمی شناسند، رده و درجه هم برای خدمتشان فرقی ندارد؛ به تنها چیزی که می اندیشند مبارزه با سارقان و زورگیران و متجاوزان و مجرمان است؛ در هر پلیس تخصصی که باشند از پلیس پیشگیری گرفته تا پلیس آگاهی و راهور.

شهید امیر کیوانلو ، ستوان دوم پلیس پیشگیری تهران بود که در مبارزه با سارقین بر اثر اصابت چاقوی سارق به شهادت رسید.

احمد وحیدی پویا سروان انتظامی در شهرستان زابل و  پدر شش فرزند اعم از یک دختر و پنج پسر که حین حراست و حفاظت از بانک بر اثر اصابت گلوله اشرار مسلح به شهادت رسید.

در اغتشاشات چند پلیس شهید شدند؟

 محمدجواد رحیمی پدر دو پسر که در هنگام تأمین امنیت شهروندان در بیمارستان ولایت دامغان هنگام دستگیری مجرم بر اثر اصابت گلوله به درجه اعلی شهادت رسید.

منصور بزی ساکت هنگام گشت‌زنی و تأمین امنیت با اصابت گلوله اشرار مسلح در ایرانشهر شهید شد. 

علی سراوانی هم که یک فرزند شیرخوار دارد در اعزام به مأموریتی مبنی بر درگیری خانوادگی در رامیان استان گلستان بر اثر تیراندازی شرور مسلح و اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سرباز سیدنوید موسوی نیز در درگیری با سارق مسلح در شهرستان دیلم با اصابت گلوله سارق مسلح شهید شد.

در اغتشاشات چند پلیس شهید شدند؟

مصطفی سوسرایی که او هم پدر یک دختر و یک پسر بود در حین تعقیب و گریز سارقان بر اثر برخورد با کابل برق فشار قوی قطع شده شهید شد.

محمد یاسمی هم که یک دختر داشت سرهنگ انتظامی کشور بود از کارکنان کلانتری ۱۰۸ نواب که هنگام مأموریت اجرای حکم قضایی و جلب به واسطه اصابت دو گلوله با اسلحه کلت توسط مجرم به شهادت رسید. 

مرتضی کریم‌زاده نیز استوار یکم پلیس چهارمحال و بختیاری بود. از کارکنان کلانتری باباحیدر شهرستان فارسان که بر اثر اصابت گلوله شرور مسلح به شهادت می‌رسد.

سرباز ابوالفضل هیبتی نیز از جوانان دهه هشتادی و بچه چهارمحال و بختیاری بود. سرباز کلانتری باباحیدر شهرستان فارسان که در عملیات مبارزه با شرور مسلح براثر گلوله شهید شد.

از کنترل مرزهای زمینی و دریایی تا شهادت در راه مبارزه با قاچاقچیان و متجاوزان مرزی

شهدای پلیس در رسته ها و تخصص‌های مختلف فعال بوده و به شهادت رسیده اند؛ از پلیس پیشگیری گرفته تا مرزبانی، یگان امداد ، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس راهور ، پلیس اطلاعات و ... .

در اغتشاشات چند پلیس شهید شدند؟

اما شهدای مرزبانی هم مظلومانه جان باخته‌اند؛ در نقطه صفر مرزی هنگام کنترل مرزهای زمینی و دریایی؛ حفظ و نگهداری میل‌های مرزی و سازماندهی امور مرزنشینان.

علی شیخی کبیر از نیروهای هنگ مرزی زابل پدر دو پسر و یک دختر بود که در حین پایش نوار مرزی به شهادت رسید.

پوریا سلیمی سرباز وظیفه از بچه‌های دهه هشتادی که در عملیات مبارزه با قاچاقچیان در هنگ مرزی پاوه کرمانشاه شهید شد.

شهید مجتبی میر نیز استوار دوم مرزبانی و از بچه‌های دهه هشتادی بود که او هم در حین پایش نوار مرزی شهید شد.

مهدی محمدنسب نیز یک پسر داشت. ستوان یکم مرزبانی که در عملیات مبارزه با گروهک تروریستی بر اثر اصابت گلوله شهید شد. 

محمد صیاد استوار یکم کادر مرزبانی بود دارای یک دختر؛ از نیروهای کادر پاسگاه مرزی دوست‌ محمدخان سیستان و بلوچستان که هنگام دفاع از مرزهای کشور و مبارزه با اشرار مسلحی که قصد ورود به مرزهای کشور را داشتند بر اثر اصابت گلوله مستقیم متجاوزین مرزی به شهادت رسید.

در اغتشاشات چند پلیس شهید شدند؟

یگان امدادی ها هم از جمله واحدهای عملیات پشتیبانی در کنار پلیس‌های تخصصی مثل پلیس پیشگیری، آگاهی و پاوا هستند که در حوزه‌های مختلف مانند کنترل اجتماعات، گشت انتظامی، حفاظت، برخورد با اراذل و اوباش، مبارزه با قاچاق و مواد مخدر برخورد با جرائم خشن و برخورد با اجتماعات غیر قانونی فعالیت دارند.

مصطفی رفیع‌زاده که پدر دو پسر بود در حین گشت‌زنی و تأمین امنیت مردم بر اثر درگیری با سارقان مسلح و اصابت گلوله به شهادت رسید. 

شهید رضا احترامی که پدر دو پسر و یک دختر بود که هنگام متوقف کردن یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان به شهادت رسید.

شهید ترور پلیس کیست؟

شهید ترور عباس راه‌انجام، سرهنگ دوم انتظامی سیستان و بلوچستان در حالی که با خودروی شخصی به همراه خانواده در محور ایرانشهر به دلگان بود توسط اشرار مسلح ترور شد.

در اغتشاشات چند پلیس شهید شدند؟

شهادت در راه مبارزه با قاچاق و برخورد با اشرار

جواد زارعی نیز از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر یزد بود؛ پلیسی که کارش مبارزه با خرید و فروش مواد مخدر و کشف باندهای بزرگ تا خرده‌فروشان مواد مخدر است.

ستوان دوم زارعی حین انجام مأموریت و تعقیب و گریز خودروی حامل مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان شهید شد، شهید زارعی دو پسر داشت.

سرباز علی شبانی نیز پسر دهه هشتادی از بچه‌های استان خراسان رضوی که در مأموریت تعقیب و گریز قاچاقچیان به علت عدم دید کافی و استفاده مجرمین از وسایل دودزا با واژگونی خودرو به شهادت رسید.

مهدی کامور آستانه نیز یک پسر داشت؛ ستوام سوم کادر یگان تکاور بود که بر اثر برخورد عمدی خودروی اشرار به شهادت رسید. 

علی برزگرپور هم رئیس عملیات ویژه پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی کرمان بود که در عملیات مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

در اغتشاشات چند پلیس شهید شدند؟

شهدای انتظامی کشور از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا به امروز ۴۱ نفر شده اند؛ هر کدام در راه حفاظت از امنیت و آرامش و آسایش مردم جان خود را فدا کرده‌اند درست مثل شهید عبداللهی ، شهید کرم‌پور و همرزمانشان که این روزها در راه دفاع از امنیت و آرامش شهروندان در صحنه اغتشاشات و ناآرامی ها سینه ستبر کرده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 104
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 52
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    74 34
    خدا رحمتشون کنه
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      60 18
      خدا به خانواده هاشون صبر بده
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      33 12
      مشرق این دو پلیس شهید کرم پور و شهید عبداللهی از بچه های لرستان بودند.روحشان شاد و یادشان گرامی.
    • رضا IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      42 10
      پس چه وقت انتقام این شهدا گرفته میشه خودتان را جای خانواده آنها بگذارید
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      25 6
      خدا بیشتر از قبل غریق رحمتشان فرماید.
    • علی IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      15 9
      نیروی انتظامی همیشه سعید داده وبازم میده اینو خودشونم می‌دونن ولی به پشت صحنه ی زندگی پلیس هم توجه شده آیا میدونین بدبختا با کمترین حقوق دارن زندگی میکنم میدونین شغلشون سخت وزیران آور نیست میدونید چقدر پلیس شرمنده زن و بچه‌اش هست پس خوبه مسئولین فکری به حال زندگی پلیس بکنن
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      9 3
      الهی آمین
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      9 3
      ان شاءالله دست ما رو بگیرن و شفاعتمون کنن
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    7 10
    چند نفر ؟
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    55 38
    41 یک پلیس از ابتدای امسال تا به حال شهید شدند، این احمق های جوگیر دهه هشتادی چطور جواب خون این شهدا را میدهند؟ چطور میخواهند جواب بچه های یتیم شده این شهدا را بدهند؟
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      14 4
      بله
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      19 8
      سلام حالا مطمئنید دهه هشتادی بودن؟
    • محمد IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      36 14
      چه تعداد از جوانهاي نخبه مردم شهيد شدن
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      39 16
      این افراد مظلومانه شهید شدند . فقط چون شغل شان محافظت از مردم و شهر بود. ...... به کدامین گناه کشته شدند؟
    • . IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      15 5
      اینا اگه به این چیزا فکر میکردن همچین کارایی رو انجام نمیدادن.
    • من IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      33 3
      دقیقا. و اینکه چطور اگه کسی بهشون ظلم کنه با چه رویی میخوان برن کلانتری و پیش همین پلیس ها شکایت کنن تا پلیس ها کمکش کنن؟
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      7 1
      دقیقا
  • JP ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    30 2
    تقاص اهمال کاری مسولینی که می‌زارن اختلاس گرا هزاران میلیارد پول کار ،تحصیل ،ازدواج کلی جوان بالا بکشن و فلنگ ببندن باید این عزیزان بپردازند
  • علی افصحی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    37 28
    یعنی ارزش وجودی این شهدای بزرگوار به اندازه یک زن متجاهر و بی اعتنا به عفاف آن هم در ایام اربعین ، برای باند کثیف و اختلاسگر اصلاح طلبان نیست که حتی ارزش توئیت را داشته باشد؟ این لقمه حرام با عالم و عامی اصلاح طلب فاسد چه کرده که برای اراذل به هلاکت رسیده از گناه و جرم و جنایت بیانیه داده و مغز استخوان شان می سوزد اما در برابر این شهدای سرافراز ککشان هم گزیده نمی شود. خسران در دنیا و آخرت و قساوت و بیماری دل جز این نمی تواند باشد که هلاک شدگان گنه کار در نظر اصلاح طلبان جلوه می کند نه شهیدان والا مقام. هدیه به محضر شهدای امنیت به دست اراذل سلاخی شده، صلوات.
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      23 13
      والا بخدا
    • یاحسین IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      9 21
      آدم بیسروپا و بیسوادی مثل تو بایدم به دختر مردم انگ بزنه احتمالا شما پیرو همون دکتر دروغگوی دزد دکل نفتی که مردم رو خس و خاشاک میخوند و الان مخالف نظامه نیستید
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    35 19
    روحشان شاد-انشاء الله ثمره خونشان پایداری و امنیت ایران هست
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      10 9
      ان شاءالله اصله
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    33 28
    قوه قضاییه 400 نفر را یکباره آزاد میکنه دانشجویان شرور و بی ادب را کاری نداره با این برخوردها....
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      31 19
      محاکمه و مجازات این اراذل حق الناسی است که بر گردن قوه قضائیه خواهد ماند
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      2 28
      سلام حرف الکی نزنید بعدش این افراد گول خورده بودن و دو روز از هشدار مقام معظم رهبری به شماها گذشته و باز هم شروع کردید
    • ناشناس IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      22 4
      محاکمه و مجازات اختلاسگران آقازاده ها دزدها رانت خوران و عوامل بدبختی مردم جامعه به عهده چه کسی هست؟؟!!
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    13 8
    بیشتر هم میشه
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    13 14
    هزاران افسوس که دغدغه حفظ و مراقبت شریف‌ترین و صالح‌ترین‌ها را نداریم. در عوض شرورترین و فاسدترین‌ها این روزها سرور و سالارند و مسئولان، اساتید و کارشناسان در صحن اجتماع و تریبون رسانه ها سخت مشغول قربان‌صدقه رفتن آنها برای خاتمه اوباشگری
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      6 6
      حرف الکی نزن
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    30 41
    مردم هم که کشته شدند شهید حساب کنید
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      30 9
      مردم مدافع امنیت وارزشها
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      30 19
      لعنت بر پدر و مادر اراذل و اوباش و حامیان اونا.
    • رضا IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      10 23
      طبق گفته ی خود مسئولین مردم عادی توسط منافقین وهابیون صهیونیست ها و سلطنت طلب ها کشته شدن پس شهید محسوب می شوند
    • دادا IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      17 6
      قطعا افرادی که به دستان شما داعشی های تجزیه طلب کشته میشن چه پلیس و چه مردم عادی، شهید هستن. نگران نباش
  • محمد IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    11 10
    الان شغل پلیس مشاغل سخت محسوب میشه یا نه ؟ فقط ایام اغتشاش یاد پلیس می افتید و نیروی انتظامی تشکر تشکر می کنید
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    4 6
    با تشکر از انتخاب این موضوع اما بهتر است این را هم بگویید که این جان گذشتگان نه جزو مشاغل سخت نیستند و برخی آنها را تفریحی می‌نامند
  • حامد IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    57 8
    هر دو شهید عزیز اختشاشات از طایفه حسنوند خرم آباد روح تمام شهدا شاد
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    8 18
    کلا ۴نفر نیروی امنیتی بیشتر شهید نشده-بقیه اش را چون دستور کشتار را اجرا نکردنند را خودتان سربه نیست کردبد
  • Masoud IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    15 21
    چند نفر‌ مردم کشته شدن؟
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      22 13
      کدام مردم ؟ مردم کمله و مردم رجوی و... یا مردم ایران؟
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      3 1
      همه ی کسانیکه در راه خدا کشته میشن شهیدن
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    22 4
    ناجا رو تبدیل به فراجا کردید باید امکانات و لجستیک و پشتیبانی به نحو مطلوب بشه نیروی جان بر کف سرباز نظام
  • رک IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    18 7
    خداوند به بازماندگانشان صبر عنایت کند
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      1 3
      الهی آمین
  • ali IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    10 6
    چرا شغل پلیس را جزو مشاغل سخت به حساب نمی اورند؟؟؟ مگر عزیزتر از جان هم چیزی داریم. لطفا نمایندگان مجلس به فکر نیروهای پلیس باشند .
  • رک IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    11 7
    مدعیان ظاهری حقوق زنان و عده ای جوان فریب خورده بخدا خون این مامورین به ناحقریخته شه و آه یتیمها همین دنیا یقه شما را خواهد گرفت کسانی که وطن وطن میکنید آسیب به کشور میزنید فریب رسانه های سعودی و انگلیسی و آمریکائی را میخورید
  • شهاب IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    8 3
    مشرق اسمه این شهدا رو با ذکر نام و بیوگرافی و عکس بزار و گزارش رو درست و کامل بنویس تا هم مردم بدونن و هم بشناسن یکم گزارشتون ناقص بود و در حد این عزیزان نبود روح همگی عزیزان گلگون کفن شاد با سیدالشهدا محشور بشن انشالله پاینده ایران و مردم ایران
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      7 2
      موافقم
  • محمدروزبهانی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    16 3
    درود خدا بر شهدای مدافع امنیت که برای حفظ جان و ناموسمون سینشون سپر بلای ما شد ،خدا لعنت کنه قاتل مدافعان امنیتمان را
  • علی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    0 1
    نیروی انتظامی همیشه سعید داده وبازم میده اینو خودشونم می‌دونن ولی به پشت صحنه ی زندگی پلیس هم توجه شده آیا میدونین بدبختا با کمترین حقوق دارن زندگی میکنم میدونین شغلشون سخت وزیران آور نیست میدونید چقدر پلیس شرمنده زن و بچه‌اش هست پس خوبه مسئولین فکری به حال زندگی پلیس بکنن
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    13 4
    چرا آمار می دهید قاتلان اینها پیدا کنید و در برابر ملت اعدام کنید
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    13 2
    شهید نظر میکند به وجه الله
  • احمددهقانی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    23 2
    #پلیس مظلوم # مسولین و مجلس نشینان کک شون هم نمیگزه ،خدا لعنت کنه کسانی که قدر این خون های ریخته رو نمدونن ،و لعنت بر جهالت ونادانی بعضی و صد البته عاملین تشویق و ترقیب به مقابله با قانون و پلیس مظلوم
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    28 2
    پلیس مظلوم ولی قوی ایران اسلامی
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      14 2
      احسنت
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    73 1
    قابل توجه. عفت مرعشی.
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    10 2
    خدایا نذار خون عزیزان مدافع امنیت هدر بره.
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    26 2
    قاتلین باید دستگیر و اعدام شوند
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      19 2
      دقیقا
  • . IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    16 3
    فقط اینایی که به پلیس حمله کردن برای ثبت هیچ شکایتی حق ندارن به پلیس پناه ببرن
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    13 15
    بنظر من پلیسی که دستبند میزند باید کشته بشه
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      13 3
      معلومه از اون کثافت کارها هستی بی شرف پلیس دست آدم سالم ودرست را دستبند نمی بندد
    • بنیامین IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      12 4
      گردن افراد مثل شما هم باید شکسته شود
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      12 2
      چرت ترین حرفی بود که زدی. پلیسی که دستبند میزند کشته شود؟ حالت خوبه داعشی؟
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      12 2
      معلومه خون به مغزت نمیرسه
    • ناشناس IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
      0 1
      لعنت به همه دزدا
    • آوا IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      0 1
      هر پلیسی یا فقط پلیس ایران🤔
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    13 2
    شادی روح شهدای اغتشاشات اخیر صلوات
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      8 2
      اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک عدوهم اجمعین
  • US ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    3 4
    بیشترشان بخاطر مبارزه با مواد مخدر وسرقت ودزدی وسرقت وشرارت کشته شدند که خدا همه را قرین رحمت الهی کند وخدا بیامرزدبه نطرم امربه معروف ونهی ازمنکر وحجاب وعفاف کارپلیس،نیست وحیطه نطارت فراجا بهتر است که ازگشت ارشاد خارح شود وبه دستگاه دیگر محول شود
  • US ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    62 4
    لعنت خدا بر قاتلین مدافع امنیت
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    11 2
    دانشجویان پخمه ای که به اسم نخبه درشریف آمدن وسلاح سرد داشتن چراباید آزاد بشند که مامور پلیس رابکشند مگه دانشجوبودن دلیل بربیگناهی است
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      12 3
      دقییییقااااا. البته اونی که بصورت آنلاین با اینترآشغال در ارتباط بوده رو باید بگیرن
  • امیرستار رحمانی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    21 2
    راه شهدا ادامه داردو آنانند که درخت انقلاب را با خون سرخ خود آبیاری می‌کنند ماملت ایران باید به حرمت خون شهیدان از انقلابمان دفاع کنیم
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    29 2
    به امید ظهور حضرت ولی عصر عج و پایان ظلم و ظلمت و طلوع اسلام ناب محمدی
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      30 1
      به امید پیروزی مردم بر خرافات و تعصبات مزخرف دشمنان آب و خاک
  • ایران IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    5 2
    در مورد حقوق کم اونها هم بگو که جزو کمترین حقوق هاست از کارگر ها هم کمتر میگیرن
  • سعید IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    17 5
    وقتی اعتراض به جایی نمیرسه تبدیل میشه به اغتشاش اینو تو گوشتون فرو کنید استاد انگ چسبوندیند
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      5 4
      خفه شید از این به بعد رحمی نمیکنیم اعتراض شما ارازل دیدم مثل سگ باید شمارو کشت
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      10 2
      اهداف اغتشاشگرا از قبل تعیین شده بود
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    10 1
    به نظرمن بااین آمار شهدا بهترین زمان برای رسوا کردن مجامع بین المللی حقوق بشرکه ایران را محکوم میکنند ونسبت به درگیریها واغتشاشات در امریکا فرانسه ودیگر کشورهای غربی واکنش نامتناسب نشان میدهند میباشددستگاه دیپلماسی خیلی باید فعال عمل کند
    • خدایار IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      1 0
      چی بگم
  • علی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    4 4
    حقوق پلیس خیلی پایینه نسبت به زحمتش خواهشا حقوقشون رو بالا ببرید
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      2 0
      باشه
  • محمد عطا IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    1 9
    روحشان شاد ولی اینترنت بین‌المللی را وصل کنید لطفاً زشته براتون
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    1 2
    اغتشاشات یا اعتراضات؟
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    31 1
    شهادتتان مبارک 🌹
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      39 1
      شهید نظر میکند به وجه الله
  • SE ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    40 1
    خون این پلیسای مظلوم که فرزند همین مردمند رو چه کسی جواب میده
  • حمید شکوری IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    7 1
    و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون و هرگز گمان نکنید کسانیکه در راه خدا کشته میشوند، مرده اند. بلکه زنده اند و نزد خدا روزی میخورند.
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    8 1
    شهدا شمع محفل بشریتند
  • بهروز IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    26 1
    دنیا در مورد ما چه قضاوت میکند مگر چند تا پلیس وظیفه شناس داریم؟ آیا اینها سرمایه مملکت نیستند؟ آیا این اهمال کاریها اسمش رافت اسلامیست که اراذل، پلیس را بزنند وبا اشک تمساح ریختن آزاد بشن مسئولین قضایی هشدار
  • خطاب به منافقین IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    13 1
    مرگ بر منافقین و تجزیه طلبان وحشی منفور
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    11 1
    درود بر مدافعان امنیت. لعنت خدا بر حمله کنندگان بر پلیس ایران
  • سیروس IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    13 1
    حتما باید پیگیری شه چرا اینقدر ماموران انتظامی مظلومانه شهید شدند چرا نباید حمایت شه چرا بدون سلاح وسط ین داعشیان باشن چرا کلانتری زاهدان دو بار حمله میشه برخورد قاطع نمیشه باید مجلس دخالت کنه کارشناسان نظر بدن .دستهای ناپاک ومنافق مشخص شه.درود سلام خدا بر شهیدانبسیج و انتظامی
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    59 7
    مرگ بر اغتشاشگر
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    6 9
    آمار دو طرف رو بدید
    • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
      1 0
      آمار اونطرف را برو از اقلیم کردستان بگیر
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    1 0
    مشرق مشخص نمایید از این ۴۱ شهید امسال و شهدای سال های گذشته چند نفر از قاتلینشان قصاص شده اند؟ تقریبا هیچ
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    0 0
    به خاطر مرگ طبیعی یک دختر دهها نفر از نیروهای تامین کننده امنیت مظلومانه به شهادت رسیده جواب این شهدا را چه کسی می‌دهد مرگ بر کومله مرگ بر منافق مرگ بر فتنه گر
  • سامان IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    الهی دلم جیگرم خون شد واقعا چرا دلتون میاد این همه شهید واقعا خدا رحمتشون کنه باید اذل او باش و پلیس کل تهران و پرند گشت بزنن مملکت واقعا این پلیس بیچاره خانواده وای دلم خون
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    پس این ارتش سپاه بسیج نیروی انتظامی چه می کنند چرا قاتلان اینها دستگیر نکردید چرا بدون اسلحه اینهامی فرستید جلو ضد انقلاب قوه قضاییه چکار دارد می کند بچه های مردم را به کشتن دادید بعد مگید شهید شد تمام
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    1 0
    واقعا سنگی که یک ابله تو چاه میندازه، ده تا عاقل نمی تونند درش بیارن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس