حمله تروریست‌هابه نیروهای امدادی/بیمار ازآمبولانس پایین کشیده شد!

فرماندار زاهدان با تشریح جزئیات خسارات به اموال عمومی و ضرب و شتم نیروهای امدادی توسط تروریست‌ها در زاهدان، گفت: حتی بیمار مصدوم درون آمبولانس پایین آورده شده است.

به گزارش مشرق، ابوذر مهدی نخعی شامگاه شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با تشریح جزئیات حادثه رخ داده بعد از اتمام نماز جمعه و حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان اظهار داشت: مهاجمان قصد تصرف کلانتری را داشتند.

وی با تشریح خسارات حملات اغتشاش‌گران به اماکن عمومی بیان کرد: در جریان این حادثه دو دستگاه آمبولانس به‌طور کامل تخریب شد و حتی بیمار مصدوم درون آمبولانس پایین آورده می‌شود و راننده آمبولانس را کتک می‌زنند و به آن‌ها تیراندازی می‌شود.

۱۲ شعبه بانک زاهدان آتش زده شد

فرماندار زاهدان با بیان اینکه این حرکت یک اغتشاش منطبق بر برنامه‌ریزی دشمن بوده است، بیان کرد: عاملان این حوادث هیچ نسبتی با این ملت ندارند و هدفشان بر هم زدن امنیت منطقه بوده است.

نخعی یادآور شد: در چندین نقطه شهر تعرضات متعدد به خودروهای امدادی داشتیم. بانک‌ها را آتش زدند به‌طوری‌که ۱۲ شعبه بانک زاهدان آتش زده شد و به تعداد زیادی از دستگاه‌های خودپرداز که برای خود مردم است، خسارت زده شد و تخریب شدند.

وی افزود: ساختمان بیمه سلامت که دستگاهی کاملاً رفاهی و خدمات رسان به مردم است تخریب شد.

۱۲ پرسنل و ۶ پرسنل آتش‌نشانی اورژانس ضرب و شتم شدند

نخعی با اشاره به آتش زدن یک مرکز درمانی، ادامه داد: هشت شعبه بانک تخریب کامل شد. چهار ماشین اورژانس تخریب و ۱۲ پرسنل اورژانس ضرب و شتم شدند.

فرماندار زاهدان اضافه کرد: در جریان حوادث روز جمعه ۶ پرسنل آتش‌نشانی ضرب‌وجرح شدند و اغتشاش‌گران به ۳ ایستگاه آتش‌نشانی خسارت و ماشین‌های آتش‌نشانی را آتش زدند.

وی با بیان اینکه این دست حرکات مذموم و دور از شأن مردم، هدایت‌شده و از جنس رفتار اشرار و اراذل‌واوباش است، بیان کرد: اغتشاش‌گران با اقدامات نیروهای نظامی و امنیتی مواجه شدند و اوضاع تحت کنترل درآمد.

نخعی با بیان اینکه دستِ دشمن و جریانات نفاق قابل‌مشاهده هست، یادآور شد: این حرکات را علما و ذی‌نفوذان منطقه رد و بسیاری از ائمه جمعه محکوم کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • هوشنگ IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    2 0
    مشکل از خود شماست که مرز را به مین ضدتانک و خندق ها با سیم خاردار و مین ضد تانک مجهز نمی کنی از تجربیات ارتش عراق یاد بگیر چه سدهای محکمی در پیش رزمندگان ایرانی درست کردند از سنگر دوشکا تا خندق مین تله های انفجاری اعنواع پدافند تیربار ضد هوایی سیم خاردار مجهز به برق فشار قوی مرزهای شما امنی چون هیچ مینی در کار نیست
  • هوشنگ IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    1 0
    مشکل از خود شماست هرکسی از هر راهی دلش خواست وارد کشور می شه
  • . IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    2 0
    خدا لعنتشون کنه
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    2 0
    لعنت خدا به تروریستها
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    2 0
    خدا لعنتتون کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس